WhutWhatWhy?quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, jij doet vast ook wel mee... toch?
Oh dat, nee man. Ik probeerde te zingen, maar het klinkt echt voor geen meter.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
FOK!Idols: Doe mee en win een geweldige prijs!
ken jou het schelen... ies 'blind', dus als je verder niet zegt dat je meedoet zal niemand weten dat je meedoetquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh dat, nee man. Ik probeerde te zingen, maar het klinkt echt voor geen meter.
Nah. Ik ben te bekend, jewaits.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
ken jou het schelen... ies 'blind', dus als je verder niet zegt dat je meedoet zal niemand weten dat je meedoet
ahaquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee er staat dan ook geen geld op. Ofja, nu nog wel. Vanmiddag niet meer.
Ja erg vroeg.... om half 10quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Moet jij morgen weer wegen miranda?
Ik haat de zomertijd.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:31 schreef Patje1987 het volgende:
Ja ik moet even wennen aan de zomertijd, mijn klok hoefde ik niet te verzetten want die stond nog op zomertijd van vorig jaar
ok.. Ik ben onderweg, en benieuwd.. Volgens mij is er best wel wee r wat afquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Moet jij morgen weer wegen miranda?
spannedn.....quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ok.. Ik ben onderweg, en benieuwd.. Volgens mij is er best wel wee r wat af
Hoe kan dat nou???quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Jahwel.. 6.2 kilo!
Erbij!! Hahaha.. Ik zei toch dat die weegschaal de hele tijd schommelde.. En raar deed.. Nu hetzelfde gewicht als thuis.. En de weegschaal deed het nu gewoon nornaal.. 2x gewogen..
dat ligt aan de weegschaal, dat leg ik toch net uit?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou???
Ik geloof er geen reet van
Als jij echt eerlijk ben, en zaterdag t/m vandaag ehct alleen maar 3 shakes op hebt, is het onmogelijk dat je bent aangekomen!
van je consulente???quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dat ligt aan de weegschaal, dat leg ik toch net uit?
Huh? Elke week wat anders aangeven?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dat ligt aan de weegschaal, dat leg ik toch net uit?
Ik zou echt accuut van consulente veranderenquote:
gelukkig ben ik geen pietjepaniek, en weet ik dat ik deze week gewoon 3 kilo ben afgevallen..quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou echt accuut van consulente veranderen
Die consulente hoort gewoon een goede weegschaal te hebben
Hij saboteert zijn weegschaal!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
Maar Pat? Thuis was je toch wel gewoon afgevallen?
Als je zaterdag heb gewogen en vanmorgen thuis. Wat is het verschil dan?
Nou dat is toch lekker, maar zou echt zenuwachtig worden van die weegschaal van de consulentequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
gelukkig ben ik geen pietjepaniek, en weet ik dat ik deze week gewoon 3 kilo ben afgevallen..
hmm nee.. Hij weegt nu goed, dus volgende week zie ik het wel weer..quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou dat is toch lekker, maar zou echt zenuwachtig worden van die weegschaal van de consulente
heeft ze een nieuwe weegschaal dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hmm nee.. Hij weegt nu goed, dus volgende week zie ik het wel weer..
Veel plezier met doortjequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, ik ben bijna bij doortje, en moet dan uitstappen, even op de weg letten
Some people call me Maurice..quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:07 schreef Bellatrix het volgende:
Some people call me the space cowboy!
Jup!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:05 schreef Bellatrix het volgende:
Lutte je bent nu wel echt jarig toch? Want gisteren werd ik van m'n leg gebracht.
Hihi, hoin.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik lees 'leg' als been. Damn, ik maak stappen.
En tuurlijk bedoel ik jou Lutje!
Dankje!quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:09 schreef Bellatrix het volgende:
Gefeliciteerd! En lekker wijn tanken in Italie inderdaad!
Maar dat wordt niet de eerste keer dat je drank drinkt, toch?
Maak niet uit, dankjewel!quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wist het ook echt niet zeker, daarom ook nog geen felicitatie.
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Scheikunde pruts je in de herkansing wel goed.
Joah.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:13 schreef Patje1987 het volgende:
Lutte jarig?
In dat geval: Gefeliciteerd!
Anders is 2x in het jaar wel zo bijzonder dat het een felicitatie waard is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:12 schreef Bos81 het volgende:
LUtte is vandaag niet jarig hoor. Ik trap er niet in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |