Mwah, maar comfotabel lijkt het me dan nog steeds niet....quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Was in de brugklas hè.. Toen was ik krap 1.30 ofzo.
quote:
Dat heeft niemand gezegd.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, maar comfotabel lijkt het me dan nog steeds niet....
Dat zal dan wel laaaaaaaaaaaaang geleden zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
ik kon in de brugklas ook in zo'n kluisje
yepquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zal dan wel laaaaaaaaaaaaang geleden zijn.
Nou zeg!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat heeft niemand gezegd.Ik word er nog steeds aan herinnerd ook. Lieve en ik stonden met de meest knappe en populaire jongen van school te praten, komt er zo een gezamenlijke vriendin aanlopen, en die vond het nodig om te zeggen dat ik 'het meisje met de vlecht was die in een kluisje had gezeten', ik kon wel door de grond zakken. Zei ie ook serieus: ik dacht al dat die van school af was, maar je was gewoon naar de kapper geweest, haha, hihi.
Ik schaamde me zo!
Je had je opgegeven voor SST toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:03 schreef iBenny het volgende:
Meedoen met een realityshow? Ik zou het serieus overwegen
Dat is wel iets inderdaad.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij zegt wel nog steeds 'hoi' als ik hem tegenkom, dat is iets.
Dat was echt raar geweest, als jij nu dertien weken op tv was geweest ofzo. Zit ik je dan tijdens het eten met ouderwezen en broer tv te kijken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup, maar dát opgeven zegt niet zoveel. En ik werd toch genegeerd
Nee, gewoon naam, adres en wanneer je beschikbaar was. Verder was er op dat moment ook niks bekend(op de spoof van FOK na)quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat was echt raar geweest, als jij nu dertien weken op tv was geweest ofzo. Zit ik je dan tijdens het eten met ouderwezen en broer tv te kijken.
Moest je bij het aanmelden ook al een mogelijk geheim opgeven?
Okay.. Wat zou je als geheim op hebben gegeven dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, gewoon naam, adres en wanneer je beschikbaar was. Verder was er op dat moment ook niks bekend(op de spoof van FOK na)
Geen ideequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay.. Wat zou je als geheim op hebben gegeven dan?En jullie, Zwabber en de rest?
Het zijn meer wetenswaardigheidjes dan geheimen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:11 schreef Bellatrix het volgende:
Moet het een heel groot geheim zijn? Of heel banaal zoals, ''ik heb mijn opa en oma vroeger zien neuken en ik ben niet meteen weggelopen?''
Dat laatste heb ik trouwens niet meegemaakt, voorbeeld.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:11 schreef Bellatrix het volgende:
Moet het een heel groot geheim zijn? Of heel banaal zoals, ''ik heb mijn opa en oma vroeger zien neuken en ik ben niet meteen weggelopen?''
Dat laatste heb ik trouwens niet meegemaakt, voorbeeld.
Ik ben een ridderquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
De geheimen zijn nu zoals: Ik ben miljonair, ik ben hoogbegaafd, ik ben een ridder, Ik heb in een bollywoodfilm gespeeld, ik heb een borstverkleining ondergaan, enz.
nee als in stiekem draag ik onder dit t-shirt een malienkolderquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben een ridder? Als in door de koningin geridderd?
Van adel ridder... een titel uit Hongarije.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben een ridder? Als in door de koningin geridderd?
Alex hè, die heeft niks van zijn eigen. Zelfs zijn titel niet. Altijd 'vriendjes' of 'familie' van hem.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van adel ridder... een titel uit Hongarije.
Omdat een familielid een adelijk iemand had gered, gaat die titel van generatie op generatie
Dat raden ze nooit!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:17 schreef JJH het volgende:
Een hele actuele. Ik ben vroeger misdienaar geweest in de katholieke kerk en niet door een pastoor of bisschop misbruikt....
wow, dat is een zeldzame tegenwoordig!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:17 schreef JJH het volgende:
Een hele actuele. Ik ben vroeger misdienaar geweest in de katholieke kerk en niet door een pastoor of bisschop misbruikt....
Wat grappig.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van adel ridder... een titel uit Hongarije.
Omdat een familielid een adelijk iemand had gered, gaat die titel van generatie op generatie
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:17 schreef JJH het volgende:
Geluk gehad jij!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:17 schreef JJH het volgende:
Dat ze piercer is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:19 schreef Bellatrix het volgende:
Wat is het geheim van die Aafke ofzo?
Neuh.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
voel je je nu niet achtergesteld, Hans?
overdag ben ik slechts een leerling ontwerper, maar 's nachts ben ik een steenrijke vigilante die in een toffe auto dingen kapot maakt en een vleermuizenfetish heeftquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:22 schreef Lutte het volgende:
Ik wil in een 34 uur durende slaap vallen.
60 uur wakker blijven is een beginquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:22 schreef Lutte het volgende:
Ik wil in een 34 uur durende slaap vallen.
Dan moet ik altijd aan Jambers denken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
overdag ben ik slechts een leerling ontwerper, maar 's nachts ben ik een steenrijke vigilante die in een toffe auto dingen kapot maakt en een vleermuizenfetish heeft
60 is wel veul. 50 is mijn max.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
60 uur wakker blijven is een begin
Die stem.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet ik altijd aan Jambers denken.
Overdag is hij een brave bankmedewerker, maar 's avonds metamorfoost hij in een ... konijn. [/vlaams]
Ik kan hem ook een beetje.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die stem.Mijn broer kan die heel goed nadoen, net zoals van Rossum.
Hallonetjeballonnetjequote:
Ik haal normaal de 20 met heeeel veel geluk, met Parijs 27 uur ofzo.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
60 uur wakker blijven is een begin
Hij doet het niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:28 schreef JJH het volgende:
[..]
ik heb het te druk op fok o daar mee te lezen.
Wat is dat.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
In chromed bird komt alles gewoon binnen
Ziet er leuk uit! Keertje uitchecken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Extension in chrome voor Twitter
https://chrome.google.com(...)bjlphpgpiimidegddhic
Ja ik ook. Alleen maar om dat vogelgeluidje te horen, eigenlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:35 schreef JJH het volgende:
Ik gebruik tweetdeck. Zowel op de laptop als op m'n mobiel.
watquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:37 schreef Renesite het volgende:
Huuuu mensen uit Appingedam in je leven op de rit. Die *itch* mensen *itch* huuu *itch*
DAt heb ik uitstaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik ook. Alleen maar om dat vogelgeluidje te horen, eigenlijk.
Eigenlijk gebruik ik nauwelijks meer programma's buiten Chromequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:35 schreef JJH het volgende:
Ik gebruik tweetdeck. Zowel op de laptop als op m'n mobiel.
Ja iedereen heeft dat.quote:
O dat is een programma.quote:
Al dat chrome enzo zal ik nooit snappen denk ik.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk gebruik ik nauwelijks meer programma's buiten Chrome
Als je dat Twiedelediet 130 keer per uur hoort, gaat het irriteren.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja iedereen heeft dat.Maar ik word altijd zo happy van dat geluidje, maakt heel mijn dag goed.
Degenen die het kijken ook wel hoor.quote:
jawelles... beetje Jip&Janneke-taal en het moet wel lukkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Al dat chrome enzo zal ik nooit snappen denk ik.
Okay.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
jawelles... beetje Jip&Janneke-taal en het moet wel lukken
Ik doe werk/een studie in deze richting... Werkethiekquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Degenen die het kijken ook wel hoor.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kijk SBS, momenteel Veronica zelfs, en we hebben de Telegraaf thuis. En nu?
Maaaaai, leg jij het even uit?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Degenen die het kijken ook wel hoor.
Als ik geen baan zou hebben, zekers,!!!!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:03 schreef iBenny het volgende:
Meedoen met een realityshow? Ik zou het serieus overwegen
Ik ook... krijg ik nu griep?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kijk SBS, momenteel Veronica zelfs, en we hebben de Telegraaf thuis. En nu?
Enneh... als je daarvoor verlof kan krijgen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik geen baan zou hebben, zekers,!!!!!
Hoi allemaal
Heerlijk gegeten
Onbetaald verlof danquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Enneh... als je daarvoor verlof kan krijgen?
Nah, het valt gewoon op... Allemaal rip-off programma's van dermate lagere kwaliteitquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:46 schreef Bellatrix het volgende:
Ik denk dat je pas een beetje achtergesteld bent, als je een omroep niet kijkt, of een krant niet leest, omdat een groep zegt dat het ''fout'' is, of not done.
wut.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
Ik probeer in te loggen op tweetdeck, maar hij herkent mijn naam + pass neit, en als ik met dezelfde naam en pass in twitter probeer in te loggen werkt het wel
Er zit ook veel zooi op die zender. Maar die zit ook veel op RTL. En de publieke omroep heeft ook heel veel kwats.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, het valt gewoon op... Allemaal rip-off programma's van dermate lagere kwaliteit. Simplistischer.
Dit. Je kunt niet alle programma's van een zender of omroep leuk of stom vinden. Ik vind Ik hou van Holland leuk, maar ook SST en House en de Garfield is ook leuk. En ik weet wie Wilma Nanninga is. En ik lees de Prive. En nu? Ben ik een kamper?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er zit ook veel zooi op die zender. Maar die zit ook veel op RTL. En de publieke omroep heeft ook heel veel kwats.
tmi!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
Lekkere gamba's open als hoofdgerecht varkenshaas
En nu heerlijk op de wc
Mooie.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:50 schreef Bos81 het volgende:
Nieuwe sig(uit een nummer, wat Sonata maandag speelde)
Geen idee, maar in kruidenboter geloof ik.... Ben uiteten geweest. Leek wel olie met veel knoflookquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:49 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe heb je die gamba's klaar gemaakt?
Waarom juich jequote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:29 schreef iBenny het volgende:Tussenstand
![]()
Aafke: 26%
Joanna: 33%
Sharon: 41%
Oh oke, klinkt goed.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee, maar in kruidenboter geloof ik.... Ben uiteten geweest. Leek wel olie met veel knoflook
Ow gelukkigquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat hoort bij Tussenstand.. gewoon voor de sier
Je zou niet meer stemmenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow gelukkig
Morgen even mijn collega's laten stemmen op Aafke
Ik bedoel alleen maar dat ik het grappig vind hoe de meeste mensen SBS afbranden en dat ze dan menen dat zijzelf natuurlijk wél een goede smaak hebben. Terwijl het eeuwenoude cliché natuurlijk luidt: over smaak valt niet te twisten. En zo is het.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar dat SBSbash is toch ook gewoon een soort running gag? Ik kijk er ook programma's op, maar sowieso is mijn TV-smaak niet echt hoogstaand
. Ik ben moderator van het fucking songfestivalforum
!
quote:
Interwebs stort in, the day has come.quote:
Behalve over goede smaakquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen maar dat ik het grappig vind hoe de meeste mensen SBS afbranden en dat ze dan menen dat zijzelf natuurlijk wél een goede smaak hebben. Terwijl het eeuwenoude cliché natuurlijk luidt: over smaak valt niet te twisten. En zo is het.
Ik stem ook nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je zou niet meer stemmen
En het maakt toch geen donder uit of je stemt of niet.
Ik heb tijdens het weekend al bekendquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb net aan Benny bekend dat ik fout zat over Aafke. Ze is nu mijn nummer vier.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik stem ook niet
Maar geef me collega's opdracht om het doen, ben een beetje Gerard
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben moderator van het fucking songfestivalforum!
Mijne ook, het kan in een staartjequote:
Lijk je nu op een soort Pedro? Die blaadjes vist uit het zwembad?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijne ook, het kan in een staartje! Huu!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[..]
Interwebs stort in, the day has come.
Oeehoehoeh!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijne ook, het kan in een staartje! Huu!
precies... hoofd op 0-tv is leukquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar dat SBSbash is toch ook gewoon een soort running gag? Ik kijk er ook programma's op, maar sowieso is mijn TV-smaak niet echt hoogstaand
. Ik ben moderator van het fucking songfestivalforum
!
Is Pedro een dikke Nederlanderquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lijk je nu op een soort Pedro? Die blaadjes vist uit het zwembad?
Hoe oud ben jequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oeehoehoeh!Dat van Ron ook, maar ik mag er nooit mee frutten. Behalve één keer, toen mocht het als ik mijn boontjes op zou eten.
Eerste laagje tot mijn schouders, tweede laagje daar vijf centimeter onder en derde daar weer vijf centimeter onder.quote:
quote:
Welterustenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ga even series kijken
Weltrusten voor strakkies
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:04 schreef Lutte het volgende:
[..]Iew.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trusten!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ga even series kijken
Weltrusten voor strakkies
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:04 schreef Lutte het volgende:
[..]Van Wie natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt een hoge pijngrens.quote:
De meug zit toch naast je lurven?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Doe eens een plaatje van je meug, Lutte?
Wat Bella zegt!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Doe eens een plaatje van je meug, Lutte?
Ik lees het nu net pasquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is al oud nieuws.
Ben benieuwd wat het nu gaat worden dan.
ik wist dat ze rond deze tijd jarig was maar ik vergeet echt van iedereen de verjaardag zelfs nog van mijn eigen ouders etcquote:
Je had vrijdag moeten zeggen, dan was dat een geniale 1 april grap geweestquote:
Maar ze is morgen jarig, niet overmorgenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je had vrijdag moeten zeggen, dan was dat een geniale 1 april grap geweest
Ze is 15 mei jarigquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar ze is morgen jarig, niet overmorgen
en als pasen en pinksteren op 1 dag vallen!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lutte is 3x jarig...
30-03, 15-05 en tegelijk met de paashaas
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lutte is 3x jarig...
Ow, en je vergeet 30-02!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lutte is 3x jarig...
Precies.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:42 schreef tdrone het volgende:
[..]
en als pasen en pinksteren op 1 dag vallen!
Okee de paashaas is toch jarig op 31-4?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lutte is 3x jarig...
Wanneer was 08-02-0802quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik denk helaas niet dat ik de 30-10-3010 ga halen!
In de negende eeuw. Zo uit mijn hoofd uit de tijd van Karel de Grotequote:
Dan was ik nu al dood. Door al mijn moedervlekken dachten ze waarschijnlijk dat ik een heks was.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:57 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben blij dat ik nu leef en niet in 1503
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
You're a Dinosaur, I hear you roar!
Ja, grote kans ja.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan was ik nu al dood. Door al mijn moedervlekken dachten ze waarschijnlijk dat ik een heks was.
heb je er zo veelquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan was ik nu al dood. Door al mijn moedervlekken dachten ze waarschijnlijk dat ik een heks was.
Dat was niet fantastisch.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
op mijn verjaardag is de titanic tegen een ijsberg gevaren
Valt wel mee. Net genoeg zodat het nog aanzienlijk blijft, zeg maar.quote:
hele grote of wat grote sproeten ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Valt wel mee. Net genoeg zodat het nog aanzienlijk blijft, zeg maar.
Op mijn verjaardag is het telkens zoveel jaar geleden dat Julius Ceasar stierf (al zal dat niet helemaal zeker zijn).quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
op mijn verjaardag is de titanic tegen een ijsberg gevaren
en abraham lincoln is vermoord
Kleine.quote:
Bij mij Ralph Inbar's dood en dat er supporters op het veld kwamen bij een Europacup wedstrijd van PSV.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
Op mijn verjaardag werd Theo van Gogh vermoord, weet het nog wel, dat was echt een boutverjaardag.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:06 schreef PatriQue89 het volgende:
30-10-1944 - De gaskamers van Auschwitz worden voor de laatste keer gebruikt.
Ik had ooit een hele grote moedervlek op mijn dijbeen, maar die hebben ze weggesneden (aandringen van mijn ouders ik was toen een jaar of 6 en kon/mocht over dat soort dingen nog niet zelf beslissen).quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:12 schreef JJH het volgende:
1722 - Bartholomew Roberts (40), Engels piraat
HAR!
Ik met o.a. Eva Longoria uit Desperate Houswives, Stacey Rookhuizen (hoe kan zij jonger zijn dan ik, met zo;n kop), Gerard Arninckof en nog 2 bekenden uit de metalscene (Jon Schaffer en Timo Kotipelto,)quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:11 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik ben jarig met Adriaan(van Bassie), Olga Commandeur(van Nederland in Beweging) en een actrice uit GTST
Ik ben een blij man
Harris Huizingh die op zijn oude dag nog CHampions League voetbal speelt met Heerenveenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:14 schreef JJH het volgende:
En geboren met.
1982 - Cees Juffermans, Nederlands shorttracker en marathonschaatser
1963 - Harris Huizingh, Nederlands voetballer en wedstrijdvisser
1944 - Sylvia Tóth, Nederlands zakenvrouw
Wat een held hè.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Harris Huizingh die op zijn oude dag nog CHampions League voetbal speelt met Heerenveen![]()
Trusten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:19 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga mijn pillen innemen en op bed liggen.
Tot morgen
my thoughts exactlyquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:28 schreef Bellatrix het volgende:
Je icon is prachtig. Alsof je lsd inneemt en dan het Vondelpark in rent ofzo.
Mij ook.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:37 schreef JJH het volgende:
Hmm, lsd. Dat lijkt me ook wel een keer grappig om te proberen.
Mooi zo.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, was geslaagd! Lekker gegeten en daarna nog wat kletsen met visite enzo.
Keertje doen? Op een zonnige middag in het vondelpark?quote:
Huppel ik wel langs. Plaatje compleet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Mooi zo.
[..]
Keertje doen? Op een zonnige middag in het vondelpark?
Is goed, dan nemen we ook iemand mee die nuchter blijft, just in kees.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Mooi zo.
[..]
Keertje doen? Op een zonnige middag in het vondelpark?
Want als Vaduz gaat huppelen kan ik wel een beetje relativering gebruiken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is goed, dan nemen we ook iemand mee die nuchter blijft, just in kees.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Want als Vaduz gaat huppelen kan ik wel een beetje relativering gebruiken.
Ik zie nog niet helemaal in welke context ik het moet plaatsen geloof ik.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
met zo'n reactie ben je natuurlijk nooit klaar voor LSD
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Want als Vaduz gaat huppelen kan ik wel een beetje relativering gebruiken.
Lsd heeft een bizar effect.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik durf dat echt niet, op mij gaat dat een bizar effect hebben denk ik.
Wtf.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
"Een lsd-trip duurt meestal 6 tot 14 uur"
holy shit
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
holy shit
Roadmovie materiaal.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
holy shit
Als je dan een camera op een groepje zet die lsd doen, dat moet mooie beelden opleveren.quote:
van twitter.quote:BREKEND : Cage the Elephant, Eliza Doolittle en Versaemerge op pinkpop 2011 http://bit.ly/gnW9V7 (pagina 12)
Mooie line up.quote:
waarom kan je niet naar school zonder pinpas?quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:07 schreef PatriQue89 het volgende:
tuut tuut ttuuuttt.. ik weet nog niet of ik naar school zal gaan of niet.. ik moet sowieso naar groningen om te wegen enzo... maar mn moeder heeft mn pinpas.. dus als die niet voor kwart voor 9 terug is, kan ik sowieso niet naar school..
omdat ik daarna moet wegenquote:Op donderdag 31 maart 2011 08:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom kan je niet naar school zonder pinpas?
ow en dan moet je betalen...quote:
Ik zou paddo's ook wel eens willen proberen, maar ik ben veel te bang voor mijn eigen duistere waanbeelden waarvan ik weet dat ze ergens sluimerenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:50 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil LSD en paddo's zeker proberen, gewoon met vrienden. En dan één neutrale schakel.
Jeugdsentimentquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee wat dat is
Sjeuzes wat valsquote:
welk liedje?quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:53 schreef iBenny het volgende:
Het is zo fucking irritant als je een liedje in je kop hebt en er maar 3 regels van weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |