Mijne zijn ook lekker kleurrijk.quote:Op maandag 4 april 2011 11:54 schreef MissN het volgende:
jeej 1 square af voor afrikahij is ietsje te breed, maar dat vinden ze vast niet erg! de volgende wordt precies groot genoeg, het was even aftasten met het aantal steken. Ze worden erg kleurrijk
(bijna) KO op de OK!quote:Op maandag 4 april 2011 12:59 schreef EsseEi het volgende:
ben ziek naar huis gegaan, viel bijna flauw op OK :S (terwijl ik daarvoor nergens last van had)...maar betekend wel dat ik zo lekker kan hakenen een foto met daglicht kan maken!
quote:Op maandag 4 april 2011 13:50 schreef EsseEi het volgende:
Uw wens is mijn bevel
Het zijn niet de beste foto's, maar geen zin om me er voor uit te sloven, en geen idee hoe ik het goed op de foto kan krijgen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de achtergrond trouwens m'n gehaakte bloemenmagneten in actie en een gehaakte pinguin en lavender bunny op de verwarming
die zijn leuk! hoe heb je die bloempot gemaakt? Want die staat niet in het patroon toch?quote:Op maandag 4 april 2011 13:50 schreef EsseEi het volgende:
Uw wens is mijn bevel
Het zijn niet de beste foto's, maar geen zin om me er voor uit te sloven, en geen idee hoe ik het goed op de foto kan krijgen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de achtergrond trouwens m'n gehaakte bloemenmagneten in actie en een gehaakte pinguin en lavender bunny op de verwarming
Mooi kussen maar ik snap er ook de ballen vanquote:Op maandag 4 april 2011 14:44 schreef EsseEi het volgende:
Nee bloempot staat niet in het patroon.
Aan het eind van het patroon haak je alle stelen aan elkaar zeg maar. Toen die bodem groot genoeg was ben ik met een andere kleur door alleen het achterste lusje gaan haken, en zo naar beneden gehaakt (en nog een paar keer wat geminderd zodat ie iets taps toe loopt).
Toen die op de juiste hoogte was, ook weer alleen door het achterste lusje gehaakt en gaan minderen om te sluiten.
Onderin Staal-granulaat gedaan zodat ie niet omkukelt. Hij blijft redelijk staan, ik wijd het aan de ronde bodem en niet dat ie topzwaar is)
En toen helemaaal aan het einde, weer terug naar de bovenkant, duur het voorste lusje (wat dus nog over is) gaan haken om een randje erop te maken(eerst 1 keer gewoon rond, en toen schelpjes, zoals van de Lucy Bag).
Snapt iemand dit patroon?
en dan vooral de 2e rij? want ik heb allemaal SC's en weetniet hoe ze dit bedoelen: insert hook behind post of stitch (from front to back) en dit: bring up even with last stitch completed
(dus eigenlijk gewoon die twee steken die ze uitleggen snap ik niet). Zijn het niet gewoon stokjes?
Grotere stukken haken.quote:Op maandag 4 april 2011 14:49 schreef Whoopdidoo het volgende:
19,50 is inderdaad wel te doen, alleen ik zou niet weten wat ik met zoveel bollen van 1 kleur moest, al komt groen natuurlijk wel op(kikkers enzo)
Jaaa, dank jequote:Op maandag 4 april 2011 14:44 schreef EsseEi het volgende:
Nee bloempot staat niet in het patroon.
Aan het eind van het patroon haak je alle stelen aan elkaar zeg maar. Toen die bodem groot genoeg was ben ik met een andere kleur door alleen het achterste lusje gaan haken, en zo naar beneden gehaakt (en nog een paar keer wat geminderd zodat ie iets taps toe loopt).
Toen die op de juiste hoogte was, ook weer alleen door het achterste lusje gehaakt en gaan minderen om te sluiten.
Onderin Staal-granulaat gedaan zodat ie niet omkukelt. Hij blijft redelijk staan, ik wijd het aan de ronde bodem en niet dat ie topzwaar is)
En toen helemaaal aan het einde, weer terug naar de bovenkant, duur het voorste lusje (wat dus nog over is) gaan haken om een randje erop te maken(eerst 1 keer gewoon rond, en toen schelpjes, zoals van de Lucy Bag).
Snapt iemand dit patroon?
en dan vooral de 2e rij? want ik heb allemaal SC's en weetniet hoe ze dit bedoelen: insert hook behind post of stitch (from front to back) en dit: bring up even with last stitch completed
(dus eigenlijk gewoon die twee steken die ze uitleggen snap ik niet). Zijn het niet gewoon stokjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |