Tafelloperquote:Op zondag 3 april 2011 19:16 schreef _Arual_ het volgende:
Ik baal er nog steeds van dat mijn eerste bloemen niet zo strak zijn. Ik zorg ervoor dat ze in het midden komen, dan zitten ze straks achter in mijn nek - mocht ik het aandurven om met zoveel fleurigheid de straat op te gaan. Volgens mij staat het sel leuk bij een spijkerjasje.
[ afbeelding ]
Ik had er een steel van een nepbloem in gedaan, om de bloem te laten staan. Staalgranulaat heb ik in verknipte pantykousjes gedaanquote:Op zondag 3 april 2011 20:53 schreef EsseEi het volgende:
Ohh de bloemen zijn weer errug leuk!!!!:D
wat had je voor link gepost whoop???
pfff die bloemen wouden dus niet staan (had destijds begrepen dat mensen die 'm voor de swap hadden gemaakt er ook last van hadden)....uiteindelijk maar een sateprikker erin gepropt
nu even vullen en dicht maken en dan issie af!!!:D
oh en dat staalgranulaat, doen jullie dat meestal in een zakje ofzo???
Ik gebruik nu uiteindelijk bloemenstokken, die je gebruikt om je bloemen of planten recht te houden ;-) Deze zijn breed genoeg en ik gebruik deze, lang genoeg, waardoor ze mooi recht blijven staan :-)quote:Op zondag 3 april 2011 20:53 schreef EsseEi het volgende:
pfff die bloemen wouden dus niet staan (had destijds begrepen dat mensen die 'm voor de swap hadden gemaakt er ook last van hadden)....uiteindelijk maar een sateprikker erin gepropt
nu even vullen en dicht maken en dan issie af!!!:D
Gaaf hoor!quote:Op zondag 3 april 2011 19:16 schreef _Arual_ het volgende:
Ik baal er nog steeds van dat mijn eerste bloemen niet zo strak zijn. Ik zorg ervoor dat ze in het midden komen, dan zitten ze straks achter in mijn nek - mocht ik het aandurven om met zoveel fleurigheid de straat op te gaan. Volgens mij staat het sel leuk bij een spijkerjasje.
[ afbeelding ]
Helemaal te gek!!!quote:Op maandag 4 april 2011 00:30 schreef trovey het volgende:
Ik ben bezig om mijn rechthoekige sjaal om te zetten naar dit
[ afbeelding ]
Een soort rechthoekige sjaal met mouwen welke als een vest valt...geen beschrijving verder dus op de bonnefooi dan maar.Moet toch lukken, een rechthoek met gaten en daarin een paar mouwen gehaakt.
Heb ik het verkeerde aantal blaadjes dan? twaalf toch?quote:Op zondag 3 april 2011 22:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Gaaf hoor!
Ik kwam er na drie bloemen achter dat ik ze een blaadje teveel gaf, misschien toch eens natellen?
Ik heb die knipoog-smiley opgevat als 'Dit is een hint, kijk eens goed'.quote:Op maandag 4 april 2011 10:47 schreef trui het volgende:
Arual, volgens mij had Inu het niet over jouw bloemen, maar over die van haarzelf.![]()
Trovey, ik ben benieuwd naar 't eindresultaat!
Oh nee, heb de jouwe idd niet geteldquote:Op maandag 4 april 2011 10:02 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Heb ik het verkeerde aantal blaadjes dan? twaalf toch?
Ik had er 10:quote:Op maandag 4 april 2011 11:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh nee, heb de jouwe idd niet geteldMaar ik had 9 blaadjes kan ik me herinneren.... Ik zoek mn patroon nog eens op...
Ook niks mis mee. Alleen met het aan elkaar bevestigen wordt het lastig, of in ieder geval anders.quote:
Ja, ik maakte ook een rechte sjaal ipv zo'n stola iddquote:Op maandag 4 april 2011 11:20 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ook niks mis mee. Alleen met het aan elkaar bevestigen wordt het lastig, of in ieder geval anders.
Ik hoop het.quote:
Ik ben op de helft....gaat wel een tweekleurige worden(ik heb niet genoeg om het in één kleur te doenquote:Op maandag 4 april 2011 10:47 schreef trui het volgende:
Arual, volgens mij had Inu het niet over jouw bloemen, maar over die van haarzelf.![]()
Trovey, ik ben benieuwd naar 't eindresultaat!
de link die je gister poste dusquote:Op zondag 3 april 2011 20:37 schreef Whoopdidoo het volgende:
Dan is ie nu weg
De link die ik gister postte is heel slecht. Zeker als je ook nog eens hebt leren breien.
Grote bloemquote:Op maandag 4 april 2011 11:53 schreef Whoopdidoo het volgende:
Zie het nu pas, is die bloem nou zo groot, of is het een minihaaknaald? Terwijl dat laatste eigenlijk niet kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |