abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 april 2011 @ 20:37:08 #151
244933 trovey
Nachtoele
pi_94993299
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 19:16 schreef _Arual_ het volgende:
Ik baal er nog steeds van dat mijn eerste bloemen niet zo strak zijn. Ik zorg ervoor dat ze in het midden komen, dan zitten ze straks achter in mijn nek - mocht ik het aandurven om met zoveel fleurigheid de straat op te gaan. Volgens mij staat het sel leuk bij een spijkerjasje.

[ afbeelding ]
Tafelloper :Y , zo wil ik er ook nog eentje maken. O+

Morgen mijn Marktplaatswol even ophalen, verkoper gaat akkoord met mijn bod voor twee soorten, zit hier dus inderdaad heel dicht de buurt. Ik heb nog een bod gedaan op een derde hoeveelheid bollen, eens afwachten of ze die ook kwijt wil voor een tikje lagere prijs.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_94993362
Dan is ie nu weg :P
De link die ik gister postte is heel slecht. Zeker als je ook nog eens hebt leren breien.
  zondag 3 april 2011 @ 20:53:43 #153
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_94994466
Ohh de bloemen zijn weer errug leuk!!!! :D:D

wat had je voor link gepost whoop???

pfff die bloemen wouden dus niet staan (had destijds begrepen dat mensen die 'm voor de swap hadden gemaakt er ook last van hadden)....uiteindelijk maar een sateprikker erin gepropt :P
nu even vullen en dicht maken en dan issie af!!! :D:D

oh en dat staalgranulaat, doen jullie dat meestal in een zakje ofzo???
  zondag 3 april 2011 @ 20:58:52 #154
52016 Lyssa
music <3
pi_94994857
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 20:53 schreef EsseEi het volgende:
Ohh de bloemen zijn weer errug leuk!!!! :D:D

wat had je voor link gepost whoop???

pfff die bloemen wouden dus niet staan (had destijds begrepen dat mensen die 'm voor de swap hadden gemaakt er ook last van hadden)....uiteindelijk maar een sateprikker erin gepropt :P

oh en dat staalgranulaat, doen jullie dat meestal in een zakje ofzo???
Ik had er een steel van een nepbloem in gedaan, om de bloem te laten staan. Staalgranulaat heb ik in verknipte pantykousjes gedaan :D
pi_94995386
:D 6 lapjes af voor knit a square! En ik heb besloten ook een aantal voor Crochet a rainbow van Sarah London te maken.

* Herfstblad was al aan zoveel bezig...

Gelukkig zijn dit relatief kleine projecten. Ik wil er nog 5 - 10 voor Knit a square maken en iets van 10 - 15 voor Crochet a rainbow :P
pi_94996108
wat ga je snel herfstblad!! ^O^
haken is cool
pi_94996757
Ik heb een lacktafeltje van de ikea, dus deze loper zou al tot op de grond hangen
pi_94996912
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 20:53 schreef EsseEi het volgende:

Ik gebruik nu uiteindelijk bloemenstokken, die je gebruikt om je bloemen of planten recht te houden ;-) Deze zijn breed genoeg en ik gebruik deze, lang genoeg, waardoor ze mooi recht blijven staan :-)
  zondag 3 april 2011 @ 22:13:06 #159
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_95000956
wohoo m'n bloemen zijn af!!!! nog even geduld met foto, want nu is het bedtijd ;)

maar jeej: in een week en een dag gelukt! :D en staalgranulaat is mijn nieuwe held ^^

volgende project: kussenslopen! volgens dit patroon.
Iemand idee voor een kleur?? ik heb rode kussens, een witte bank en verder veel rood, wit en zwart in m'n kamer.
Ik dacht zelf aan grijs?? en denken jullie dat meer kleuren mooi zijn op zo'n kabel kussen?
pi_95003097
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 19:16 schreef _Arual_ het volgende:
Ik baal er nog steeds van dat mijn eerste bloemen niet zo strak zijn. Ik zorg ervoor dat ze in het midden komen, dan zitten ze straks achter in mijn nek - mocht ik het aandurven om met zoveel fleurigheid de straat op te gaan. Volgens mij staat het sel leuk bij een spijkerjasje.

[ afbeelding ]
Gaaf hoor!

Ik kwam er na drie bloemen achter dat ik ze een blaadje teveel gaf, misschien toch eens natellen? ;)
  maandag 4 april 2011 @ 00:30:13 #161
244933 trovey
Nachtoele
pi_95008049
Ik ben bezig om mijn rechthoekige sjaal om te zetten naar dit

Een soort rechthoekige sjaal met mouwen welke als een vest valt...geen beschrijving verder dus op de bonnefooi dan maar. :') Moet toch lukken, een rechthoek met gaten en daarin een paar mouwen gehaakt. :P
Optimist tot in de kist
pi_95013629
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 00:30 schreef trovey het volgende:
Ik ben bezig om mijn rechthoekige sjaal om te zetten naar dit
[ afbeelding ]

Een soort rechthoekige sjaal met mouwen welke als een vest valt...geen beschrijving verder dus op de bonnefooi dan maar. :') Moet toch lukken, een rechthoek met gaten en daarin een paar mouwen gehaakt. :P
Helemaal te gek!!!
pi_95013762
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 22:45 schreef Inu het volgende:

[..]

Gaaf hoor!

Ik kwam er na drie bloemen achter dat ik ze een blaadje teveel gaf, misschien toch eens natellen? ;)
Heb ik het verkeerde aantal blaadjes dan? twaalf toch?
  maandag 4 april 2011 @ 10:47:49 #164
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95015073
Arual, volgens mij had Inu het niet over jouw bloemen, maar over die van haarzelf. :)

Trovey, ik ben benieuwd naar 't eindresultaat!
in de haak.
pi_95015368
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 10:47 schreef trui het volgende:
Arual, volgens mij had Inu het niet over jouw bloemen, maar over die van haarzelf. :)

Ik heb die knipoog-smiley opgevat als 'Dit is een hint, kijk eens goed'. :D
pi_95015794
EsseEi welke link bedoel je? Die ik weer weggehaald had? Of die ik eerder had gepost?

Ik ben trouwens even aan het breien. Een ijsbeer. Van vierkantjes, maar ben nu pas met mn tweede vierkantje bezig en moet er nog een heul hoop. Gaat wel langzamer dan haken. En moet er steeds weer inkomen. Maar ik moet het leren van mezelf want de patronen van Alan Dart zijn te geweldig.
pi_95015974
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 10:02 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Heb ik het verkeerde aantal blaadjes dan? twaalf toch?
Oh nee, heb de jouwe idd niet geteld :) Maar ik had 9 blaadjes kan ik me herinneren.... Ik zoek mn patroon nog eens op...
pi_95016020
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 11:14 schreef Inu het volgende:

[..]

Oh nee, heb de jouwe idd niet geteld :) Maar ik had 9 blaadjes kan ik me herinneren.... Ik zoek mn patroon nog eens op...
Ik had er 10:

pi_95016113
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 11:16 schreef Inu het volgende:

[..]

Ik had er 10:

[ afbeelding ]
Ook niks mis mee. Alleen met het aan elkaar bevestigen wordt het lastig, of in ieder geval anders.
pi_95016633
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 11:20 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ook niks mis mee. Alleen met het aan elkaar bevestigen wordt het lastig, of in ieder geval anders.
Ja, ik maakte ook een rechte sjaal ipv zo'n stola idd :)

Toch gek, ik was er echt van overtuigd dat het patroon 10 blaadjes had, maar heb het even opgezocht en het zijn er idd 12 :D Heb ik dat dus helemaal verkeerd overgenomen :P
pi_95017117
Zie het nu pas, is die bloem nou zo groot, of is het een minihaaknaald? Terwijl dat laatste eigenlijk niet kan :P
pi_95017140
jeej 1 square af voor afrika :D hij is ietsje te breed, maar dat vinden ze vast niet erg! de volgende wordt precies groot genoeg, het was even aftasten met het aantal steken. Ze worden erg kleurrijk :D
haken is cool
  maandag 4 april 2011 @ 12:40:54 #173
244933 trovey
Nachtoele
pi_95018709
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 09:57 schreef Doobsie het volgende:

[..]

Helemaal te gek!!!
Ik hoop het. :')
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 10:47 schreef trui het volgende:

Ik ben op de helft....gaat wel een tweekleurige worden(ik heb niet genoeg om het in één kleur te doen :') )...lichte en donkere kleur...ik ga het maar een lente en herfst sjaaljasje noemen of zoiets. :+
Optimist tot in de kist
  maandag 4 april 2011 @ 12:59:06 #174
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_95019265
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 20:37 schreef Whoopdidoo het volgende:
Dan is ie nu weg :P
De link die ik gister postte is heel slecht. Zeker als je ook nog eens hebt leren breien.
de link die je gister poste dus ;) weet echt niet waar je het over hebt, terwijl ik braaf alles lees enzo hahaha :@ en die andere link mag je wel PMen als je wilt? :$

en wat voor ijsbeer ben je aan het breien???

ben ziek naar huis gegaan, viel bijna flauw op OK :S (terwijl ik daarvoor nergens last van had)...maar betekend wel dat ik zo lekker kan haken :@ en een foto met daglicht kan maken!
pi_95019318
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 11:53 schreef Whoopdidoo het volgende:
Zie het nu pas, is die bloem nou zo groot, of is het een minihaaknaald? Terwijl dat laatste eigenlijk niet kan :P
Grote bloem :Y Dit is met naald 6 gemaakt :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')