Heb je wel alleen crochet aangevinkt?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:55 schreef EsseEi het volgende:
haha naja ik ben haken gewend dus het is wel ff wennen, maar het komt vast wel goed;) gewoon doen denk ik!
En hebben jullie ook als je op ravelry zoekt naar haken, dat je dan ook gebreide patronen erbij krijgt? Vroeger had ik daar nooit last van!
 Je hebt namelijk drie keuzes...crochet, knitting en crochet and knitting.
 Je hebt namelijk drie keuzes...crochet, knitting en crochet and knitting.

Blijven ze een beetje goed bij gebruik? (ik verlies sleutelhangers altijd zo snel
 Blijven ze een beetje goed bij gebruik? (ik verlies sleutelhangers altijd zo snel  )
)

Ik ben mijn eerste vierkantjes met 100% acryl aan het breien en dat is dus eens maar nooit weer. Wat een rotmateriaal. Hoewel 100% wol heel moeilijk te vinden is en inderdaad weinig keuze in fleurige kleuren is het 10x prettiger om mee te werken. Naast 100% katoen om te haken.quote:

Ik vind acryl juist heel fijn werkenquote:Op zondag 3 april 2011 12:58 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Ik ben mijn eerste vierkantjes met 100% acryl aan het breien en dat is dus eens maar nooit weer. Wat een rotmateriaal. Hoewel 100% wol heel moeilijk te vinden is en inderdaad weinig keuze in fleurige kleuren is het 10x prettiger om mee te werken. Naast 100% katoen om te haken.
 Fijner dan katoen.
 Fijner dan katoen.

(ik heb een maat 2 haaknaald en die is echt ongelooflijk stroef!!!!)
 (ik heb een maat 2 haaknaald en die is echt ongelooflijk stroef!!!!) eens kijken of ik het in een winkel kan vinden!
 eens kijken of ik het in een winkel kan vinden! 

ik vind hem prachtig Arual, misschien als loper over een tafel? (misschien moet ik zoiets maken voor onze salontafel... die kan wel wat kleur gebruiken...
 ik vind hem prachtig Arual, misschien als loper over een tafel? (misschien moet ik zoiets maken voor onze salontafel... die kan wel wat kleur gebruiken...  )
 ) de duckies van Lyssa zijn leuk!!!
 de duckies van Lyssa zijn leuk!!!  en je vis is ook heel leuk!
 en je vis is ook heel leuk!  

)
 )

Wat waar hoe?quote:Op zondag 3 april 2011 20:22 schreef Whoopdidoo het volgende:
OMG. Heb net wat gedownload...piratenschip, fohn, ontbijt, trein, gitaar echt
En een alligator, en oowwww 70 dingen, ze zijn zo
Maar dat piratenschip is echt te geweldig

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |