Hahaha ja. hij mist Jo zo erg dat hij haar geur graag bij zich heeft 'snachts.quote:
Tuurlijk ben ik er niet. Ik ga de eerste dag dat je naar het strand kan niet zitten zuipen ergens in de provincie.quote:
Soms verbaas ik me er over hoe diep dit programma nog kan zinken.. En dat ik er nog af en toe naar kijk!!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:18 schreef Flow3r het volgende:
trieste Flip, gaat ie in Joanna's bed liggen
Gaat erom hoe het op je overkomt en of het je stoort denk ik. Vanaf hier is alles anders denk ik dan vanuit het huis zelf.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:17 schreef Day het volgende:
[..]
Ja duidelijk, maar daarom nog niet waar.
Oja, 22 graden zaterdag!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik er niet. Ik ga de eerste dag dat je naar het strand kan niet zitten zuipen ergens in de provincie.![]()
Ik ga met tante Ronald naar het strand![]()
![]()
Daar verbaas je je nog het meest over he.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Soms verbaas ik me er over hoe diep dit programma nog kan zinken.. En dat ik er nog af en toe naar kijk!!!
Inderdaad, als er gemengd gestemd gaat worden ligt hij er linea recta uit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:20 schreef Flow3r het volgende:
Flip zou er goed aan doen bij de mannen te gaan liggen,als Jo er uit gaat heeft ie niemand meer de sukkel
Ja? Maar toen lag ze er zelf toch ook in? En volgens mij liep mo vamorgen naar de herenslaapkamer om hem te halen.quote:
God-perspective of imperfect gods.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:19 schreef marky het volgende:
[..]
Gaat erom hoe het op je overkomt en of het je stoort denk ik. Vanaf hier is alles anders denk ik dan vanuit het huis zelf.
Zei hij laatst ook al niet dat ie weinig vrienden buiten het huis heeft? Een echte einzeller dus!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:20 schreef Flow3r het volgende:
Flip zou er goed aan doen bij de mannen te gaan liggen,als Jo er uit gaat heeft ie niemand meer de sukkel
Ik verbaas me meer meer hoe diep sommige deelnemers kunnen zinken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Soms verbaas ik me er over hoe diep dit programma nog kan zinken.. En dat ik er nog af en toe naar kijk!!!
Ik raak ook zo in de war door die verknipte uitzendingen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ja? Maar toen lag ze er zelf toch ook in? En volgens mij liep mo vamorgen naar de herenslaapkamer om hem te halen.
Ja. Herkenning??quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:20 schreef Aimy het volgende:
[..]
Daar verbaas je je nog het meest over he.
ik verbaas me het meest over de redactie.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:20 schreef Aimy het volgende:
[..]
Daar verbaas je je nog het meest over he.
in het huis is iedereen lief voor mekaar, er wordt de hele dag geknuffeld en gekriebeld om over slapen nog maar te zwijgen ,fijn voor hun, vervelend voor de streamers, en gesprekken voeren ho maar, dus ze hebben elkaar helemaal niet leren kennen, wij zien meer dan zijquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:19 schreef marky het volgende:
[..]
Gaat erom hoe het op je overkomt en of het je stoort denk ik. Vanaf hier is alles anders denk ik dan vanuit het huis zelf.
Je bedoelt dat daten in het donker, I presume?quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ja? Maar toen lag ze er zelf toch ook in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |