Een ring denk ik.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Mo was beledigd omdat hij in de brief had geschreven veel voor haar was gaan voelen en dat was voor haar niet genoeg![]()
Wat verwacht ze nou meer binnen een paar weken?
Dat is ook een grapje tochquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:51 schreef cindy11 het volgende:
[..]
pfieuwww gelukkig,kon me al niets voorstellen bij Joan en onzeker....
da's idd een heel ander verhaalquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:52 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Mooi zeker....maar dat karakter he?
Nog een kloon van PBquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mo![]()
maar Joanna vind ik zeker ook een mooie meid
Mo wou na 2 weken 'relatie' al horen dat hij van haar hield.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Mo was beledigd omdat hij in de brief had geschreven veel voor haar was gaan voelen en dat was voor haar niet genoeg![]()
Wat verwacht ze nou meer binnen een paar weken?
Ook dat maar wat een giller dat hij in Jo's bed gaat liggen. Maar hij is niet verliefd hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:51 schreef Day het volgende:
Alles verklaart nu wel waarom Flip niet in is gestort.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wacht maar als achter haar verteld dat de verkering uit is.
en hij zei het lekker nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:53 schreef Day het volgende:
[..]
Mo wou na 2 weken 'relatie' al horen dat hij van haar hield.
Ah ok de bitch is back.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
er is een verschil tussen mooi vinden en geilen op
quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, het Falex Flauwra fiasco, 1 april....
Gisteren had ze ook een leuke formulering: zal me niet gebeuren dat een man uit mijn bed wegrent. (speculerend over de reden van Maiks vertrek)quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:53 schreef Day het volgende:
[..]
Hilarisch wat zal die Maik het om haar heen benauwd hebben. Misschien hè heeft hij zelf wel even ruimte gevraagd aan de stem. Mag ik alsjeblieft weer een paar dagen alleen zijn pritty please.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:53 schreef Day het volgende:
[..]
Net zoals Nadia in de gouden kooi,tegen dennis kreunde...owww ik wil een kindje met je maken owww jaaa ik wil een kindje!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind Jo absoluut niet lelijk, hoor. Ze ziet er ouder uit dan ze is, maar vind haar wel de mooiste vrouw in het huis, leuk figuurtje ook. Vind haar soms zelfs lief, moet ook vaak om haar uitspraken lachen, maar ze moet serieus aan het werk met haar karakter. Die is behoorlijk verrot. En dat is meerendeels veroorzaakt door haar eigen onzekerheden en frustraties, denk ik.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
er is een verschil tussen mooi vinden en geilen op
Er waren toch al velen weggerend bij haarquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:56 schreef Ifa het volgende:
[..]
Gisteren had ze ook een leuke formulering: zal me niet gebeuren dat een man uit mijn bed wegrent. (speculerend over de reden van Maiks vertrek)
Ik heb vast een "weer" overhoordquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Er waren toch al velen weggerend bij haar
't is d'r wel gelukt!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:57 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Net zoals Nadia in de gouden kooi,tegen dennis kreunde...owww ik wil een kindje met je maken owww jaaa ik wil een kindje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |