quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:37 schreef Fikkert2 het volgende:
Ik ben een sterke vrouw, zo word ik niet neergezet![]()
en mute
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat hebben we het toch gezellig he, troel?
Ze is 31 en heeft eigenlijk nog steeds geen vent (Maik houdt dit ook niet vol)quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:37 schreef Flashbox het volgende:
Welke weldenkende vent wil nu zo'n labiel wijf aan zijn zijde hebben, vind het niks gek dat ze niemand kan krijgen, op een weekend beurt na dan.
Truste Ceequote:Op donderdag 31 maart 2011 00:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
da's de UPC auto-mute, krijg je met Mo er gratis bij
truste allemaal
Zo inderdaad zegt. Maakt het wel makkelijker om te vertrekken. Kan je maar tevreden zijn met je eigen leven.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:38 schreef versabommie het volgende:
Wat een fucking slechte afscheidsavond voor die meiden..
Iedere genomineerde mocht iets aan iemand anders in het huis geven. Mo heeft de sloffen van Aaf gekregen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:38 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Als troost omdat Maik op zolder zit?
quote:
Nu pas?quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:40 schreef schommelstoel het volgende:
Ik begin me te ergeren aan Philip.
Dat heeft hij eigenlijk ook al aangegeven. Toen was het ook janken en zielig doen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:38 schreef Mita het volgende:
[..]
Ze is 31 en heeft eigenlijk nog steeds geen vent (Maik houdt dit ook niet vol)
Niet gezien maar ze is ook nog nooit genomineerd geweest he?quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:39 schreef Flow3r het volgende:
Zijn er eigenlijk al familieleden/vrienden van Mo in de studio geweest tijdens de live?
na wat ze gezien hebben denk ik van nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:39 schreef Flow3r het volgende:
Zijn er eigenlijk al familieleden/vrienden van Mo in de studio geweest tijdens de live?
Daar erger ik me aan sinds de stasi overhoringquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:40 schreef schommelstoel het volgende:
Ik begin me te ergeren aan Philip.
Altijd goed spul voor de hetero man!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |