quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:27 schreef Tassie37 het volgende:
Nou mensen, ik ga aftaaien. Morgenvroeg staat mini-me weer naast mijn nest te stuiteren. Een hele *hoest* enerverende voortzetting. Latorz!![]()
![]()
Ik denk dat de kijkcijfers omhoog schieten!quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En dan 10 min later Jo naar de KvdW om het nieuws over Dennis te horen.
hahaha magisch!quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:27 schreef mazaru het volgende:
Het lijkt de rattenvanger van Hamelen wel!!
Eerst 1 volger
[ afbeelding ]
Toen 2
[ afbeelding ]
Dan 3
[ afbeelding ]
En daarna haar een kaasschaaf geven en naar de andere geheime kamer sturen in haar eentje!quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En dan 10 min later Jo naar de KvdW om het nieuws over Dennis te horen.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:27 schreef mazaru het volgende:
Eerst 1 volger
[ afbeelding ]
Toen 2
[ afbeelding ]
Dan 3
[ afbeelding ]
maar de echte RAT volgt nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:27 schreef mazaru het volgende:
Eerst 1 volger
[ afbeelding ]
Toen 2
[ afbeelding ]
Dan 3
[ afbeelding ]
Als hij verstandig is zet hij er nu al een punt achterquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:28 schreef Day het volgende:
Maik moet echt vluchten als hij uit dat huis komt, hij heeft een stalker aan de haak geslagen.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:27 schreef mazaru het volgende:
Eerst 1 volger
[ afbeelding ]
Toen 2
[ afbeelding ]
Dan 3
[ afbeelding ]
leuk bankstel met die goudvisjes hequote:Op donderdag 31 maart 2011 00:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
STOP!ik wil dit nu gelijk de kop indrukken, voor je het weet gaat het over iemand's bankstel en hebben we weer een enorme rel! STOP!
Ja en Gerard staat daar ook voor open. Is wel lief.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:30 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het tof dat sharon zo naar gerard trekt. Ze is niet echt slim, maar ze kijkt wel oprecht tegen hem op.
En Gerard haalt een leuke kant bij haar naar boven.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:30 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het tof dat sharon zo naar gerard trekt. Ze is niet echt slim, maar ze kijkt wel oprecht tegen hem op.
Maar hij is niet verstandig. Die jongen is oerdom.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Als hij verstandig is zet hij er nu al een punt achter
Kaasschaaf? Da's mild.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
En daarna haar een kaasschaaf geven en naar de andere geheime kamer sturen in haar eentje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |