quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:37 schreef Fikkert2 het volgende:
Ik ben een sterke vrouw, zo word ik niet neergezet![]()
en mute
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat hebben we het toch gezellig he, troel?
Ze is 31 en heeft eigenlijk nog steeds geen vent (Maik houdt dit ook niet vol)quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:37 schreef Flashbox het volgende:
Welke weldenkende vent wil nu zo'n labiel wijf aan zijn zijde hebben, vind het niks gek dat ze niemand kan krijgen, op een weekend beurt na dan.
Truste Ceequote:Op donderdag 31 maart 2011 00:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
da's de UPC auto-mute, krijg je met Mo er gratis bij
truste allemaal
Zo inderdaad zegt. Maakt het wel makkelijker om te vertrekken. Kan je maar tevreden zijn met je eigen leven.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:38 schreef versabommie het volgende:
Wat een fucking slechte afscheidsavond voor die meiden..
Iedere genomineerde mocht iets aan iemand anders in het huis geven. Mo heeft de sloffen van Aaf gekregen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:38 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Als troost omdat Maik op zolder zit?
quote:
Nu pas?quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:40 schreef schommelstoel het volgende:
Ik begin me te ergeren aan Philip.
Dat heeft hij eigenlijk ook al aangegeven. Toen was het ook janken en zielig doen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:38 schreef Mita het volgende:
[..]
Ze is 31 en heeft eigenlijk nog steeds geen vent (Maik houdt dit ook niet vol)
Niet gezien maar ze is ook nog nooit genomineerd geweest he?quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:39 schreef Flow3r het volgende:
Zijn er eigenlijk al familieleden/vrienden van Mo in de studio geweest tijdens de live?
na wat ze gezien hebben denk ik van nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:39 schreef Flow3r het volgende:
Zijn er eigenlijk al familieleden/vrienden van Mo in de studio geweest tijdens de live?
Daar erger ik me aan sinds de stasi overhoringquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:40 schreef schommelstoel het volgende:
Ik begin me te ergeren aan Philip.
Altijd goed spul voor de hetero man!!quote:
quote:
Toen ze het huis inging wel. Haar zus geloof ik.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:41 schreef wildstar het volgende:
[..]
na wat ze gezien hebben denk ik van niet
Ze kijken wel uit, labiele muts...quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:41 schreef K_L het volgende:
[..]
Niet gezien maar ze is ook nog nooit genomineerd geweest he?
Hoe erg moet dat geweest zijn voor haar, ik had het met haar te doen in de dailyquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:37 schreef Ripley het volgende:
Oh, sorry voor het off topic. Maar zie nu. Sharon vertellen over de groep mensen die haar niet hebben geholpen tijdens de tunami in de uitzending van vandaag. Echt lief hoe ze Praat met gerard erover.
Heb ik voor niks vrij genomenquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:38 schreef versabommie het volgende:
Wat een fucking slechte afscheidsavond voor die meiden..
Die had ik gemist, daarom die zoom op die camera.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:42 schreef Coos het volgende:
Sanctie ze spuugt naar de camera!!!!![]()
[ afbeelding ]
OMG!quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:42 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel hier op: http://en.wikipedia.org/wiki/And_Then_There_Were_Nonequote:Op donderdag 31 maart 2011 00:42 schreef Flashbox het volgende:
Als er vannacht weer één verdwijnt verwacht ik dat het Karim zal zijn.
Het ware aardje komt naar boven. Ook als er drank in zitquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:42 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Niet alleen voor de hetero manquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Altijd goed spul voor de hetero man!!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:42 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:41 schreef bollokus het volgende:
nog even een charmante foto van onze laura![]()
[ link | afbeelding ]
potten hebben al tuinpakkenquote:
Tubedress uit de webshop van Joquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Altijd goed spul voor de hetero man!!
[ afbeelding ]
Dat quasi stoere, bedoel je? Maar niet weten hoe hard hij moet rennen als jo hem iets opdraagt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:42 schreef schommelstoel het volgende:
Ik negeerde philip, maar nu er steeds minder mensen in het huis zijn valt hij meer op.
Hij doet mij soms net iets te slim of te dominant met praatjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |