Hij meent het ook echt goed met haar.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:30 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het tof dat sharon zo naar gerard trekt. Ze is niet echt slim, maar ze kijkt wel oprecht tegen hem op.
Sorry, spreken gaat nog, maar echt geschreven heb ik het nooit... En woon er al tig jaar niet meerquote:
quote:
ze is in elk geval slimmer dan de rest vd meiden daaroquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En Gerard haalt een leuke kant bij haar naar boven.
Nee, verschrikkelijk hoe ze praat en haar doen en laten.quote:
Ook al kunnen Joanna en Gerard echt niet samen, denk wel dat ze goed samen het spel zouden kunnen spelen. Heb echt gelachen ook toen ze samen gingen dansen met die ballroom-contest.quote:
Dat hebben ze goed uitgezochtquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar hij is niet verstandig. Die jongen is oerdom.
mijn buik!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:27 schreef mazaru het volgende:
Het lijkt de rattenvanger van Hamelen wel!!
Eerst 1 volger
[ afbeelding ]
Toen 2
[ afbeelding ]
Dan 3
[ afbeelding ]
da's de UPC auto-mute, krijg je met Mo er gratis bijquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:34 schreef Ifa het volgende:
Oh ja Mo, vertel het verhaal NOG een keer...
Wat hebben we het toch gezellig he, troel?quote:
en ik maar denken dat mijn mams met der 70 soms een demente doorzeurdramtiet was ...Mo slaat echt alles nuquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:34 schreef Ifa het volgende:
Oh ja Mo, vertel het verhaal NOG een keer...
Maakt niet uit! Er staan Gronings dus is het prima.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry, spreken gaat nog, maar echt geschreven heb ik het nooit... En woon er al tig jaar niet meer
Ik denk alleen dat hij het dumpen gedeelte gaat vergeten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:33 schreef henkvandetillaart het volgende:
Die jongen is niet dom, hij gebruikt iemand om in het spel te blijven, daarnaast kan hij ook nog is lekker ketsen. Volgens mij is dat win win
Saban B?quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:35 schreef versabommie het volgende:
Nieuwe baan.. welke mongool gaat haar nog aannemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |