dat is het shirtje van Joannaquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:43 schreef Ripley het volgende:
Ik vind aafke ook wel lief trouwens, lekker blij ei inderdaad.
En daarnaast vind ik het shirtje van laura mooi
tja, ze had wel gelijk het neemt mooi de vormen van het lichaam aanquote:
Die gozer jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:44 schreef Day het volgende:
[..]
Dat quasi stoere, bedoel je? Maar niet weten hoe hard hij moet rennen als jo hem iets opdraagt.
Op zich is joanna leuk vinden vrij lachwekkend. Absurde humor?quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:43 schreef Lauzer het volgende:
Vond het trouwens wel lachwekkend toen Pflip zei dat hij cabaretier wou worden. Niet echt mijn humor.
Ach PB, dit is de tweede keer dat haar vriendje even weg is, en WEER snapt ze er niks van.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Toch heeft Monique wel gelijk. Ze is een beetje de Egbert van SST
Zelfs Geer geeft aan dat ze haar grenzen duidelijk moet stellen.
Nu pasquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:40 schreef schommelstoel het volgende:
Ik begin me te ergeren aan Philip.
Mij zal je nooit in een tuinpak zienquote:
Die is van joquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:43 schreef Ripley het volgende:
Ik vind aafke ook wel lief trouwens, lekker blij ei inderdaad.
En daarnaast vind ik het shirtje van laura mooi
Echt wel! Met die afro onder je oksels en je dikke vette magnum P.I. snor!quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mij zal je nooit in een tuinpak zien
Wel leukquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:46 schreef Day het volgende:
[..]
Die is van jo![]()
Uit haar tofst-collectie. Lau wist niet hoe snel ze 'm uit haar la moest pakken.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel leukmaar ik zou a) joannas portemonnee niet willen spekken en b) heb ik het figuur van laura niet
Het zit je wel hoog he, Bommie?quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt wel! Met die afro onder je oksels en je dikke vette magnum P.I. snor!
Jij loopt toch al jaren in een overall??quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mij zal je nooit in een tuinpak zien
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt wel! Met die afro onder je oksels en je dikke vette magnum P.I. snor!
Zou wel mooi zijn als Jo nu de kamer binnen zou lopen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:46 schreef Day het volgende:
[..]
Die is van jo![]()
Uit haar tofst-collectie. Lau wist niet hoe snel ze 'm uit haar la moest pakken.
hoezo? tis niet mijn snor!quote:
Nou, hij stond mooier bij jo,vind ik, die heeft wel (fake) tieten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel leukmaar ik zou a) joannas portemonnee niet willen spekken en b) heb ik het figuur van laura niet
Wel je het ook op je werk of met vrienden doetquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:48 schreef sjampoeh het volgende:
is het erg dat ik soms in smileys denk ?![]()
![]()
Was er trouwens geen regel dat je van elkaars spullen af moest blijven?quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:48 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als Jo nu de kamer binnen zou lopen.
Dacht ik ook. Was nog zo'n issue over in het begin, toen Guido aan Gerard's stuff zat.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Was er trouwens geen regel dat je van elkaars spullen af moest blijven?
Psies, dan is dit toch over-over duidelijk dat het zonder toestemming is toch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:49 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Was nog zo'n issue over in het begin, toen Guido aan Gerard's stuff zat.
Nog een keer, maar dan met onderschriftquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:49 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wel je het ook op je werk of met vrienden doet
Volgens mo mocht het van jo (sluikreclame), maar dan zou ik het nog niet doen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:49 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Was nog zo'n issue over in het begin, toen Guido aan Gerard's stuff zat.
Ja, zodra Joanna uit het zicht was begon Monique het onderwerp aan te dragen dat ze Joanna's kleding wilde aantrekken. En waren niet veel mensen die er haar op attendeerde dat dat niet mag.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Psies, dan is dit toch over-over duidelijk dat het zonder toestemming is toch?
Welkom Fok!ker.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:48 schreef sjampoeh het volgende:
is het erg dat ik soms in smileys denk ?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |