Aangezien ik studeer en ook op echte studenten val kom ik zelden mijn type tegen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 02:49 schreef VacaLoca het volgende:
Hoezo weg van PaiQ trouwens? om echt maar even ontopic te gaan.
Vind je hoe die site werkt niets of gewoon even klaar met online-daten?
Snap ik. Ik denk er eigenlijk precies hetzelfde over. Dat de ander ook studeert is wel een pre.quote:Op donderdag 31 maart 2011 02:58 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Aangezien ik studeer en ook op echte studenten val kom ik zelden mijn type tegen.
Vaak zijn de mannen te makkelijk te krijgen en dan is mijn interesse alweer weg. Minder hard bedoelt dan het waarschijnlijk klinktStappen en dan mensen ontmoeten is toch een stuk makkelijker en leuker.
quote:Ook al zou ik het niet laten met iemand van internet af te spreken als ik diegene echt interessant vind
Een tijdje terug heeft of een stel russen de database van RP gekraakt, of RP heeft die gewoon verkocht, want ik krijg op dat mailadres nog steeds spam van russische vrouwen die dolgraag met me willen trouwen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:09 schreef edraket31 het volgende:
Mijn mijn gratis account op RP kreeg ik toch zomaar een persoonlijk bericht van iemand.
In gebrekkig nederlands (google translate of zoiets?) kreeg ik een heel lief bericht dat zij mijn mooie brief had gelezen op de site en mijn foto ook erg leuk was (huh? welke foto).
Of ik mijn brief naar 1 of ander yahoo adres wilde sturen..........toch maar niet!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:04 schreef erik81 het volgende:
haha idd, scammers
Ik heb morgen een date met iemand van lexa
Ben er vorig jaar met mn toenmalige vriendin op vakantie geweest. Mooie omgeving hoor en het is lekker fietsen daar. Alleen wat gare café's waar wij het WK volgdenquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:49 schreef Kloonhommel het volgende:
Groesbeek, klinkt als een gat ergens in Nederland. Mweh, wie wilt daar nou heen?
En je kunt er prima stappen in De Hoevuuhhhhhhh!!! Heerlijke boer'ndisco.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ben er vorig jaar met mn toenmalige vriendin op vakantie geweest. Mooie omgeving hoor en het is lekker fietsen daar. Alleen wat gare café's waar wij het WK volgden
Ah, het WK. Doet me denken aan de date die ik had na Nederland - Brazilië. Kneiterbezopen was ik.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:53 schreef erik81 het volgende:
wknaja op zich was het toen wel lekker motorrijden, zeker met de finale heerlijk rustig rondscheuren
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:57 schreef Godshand het volgende:
OT: Eierstok heeft nu de date afgezegd. Ze is ziek, misselijk en hoofdpijn.
Meteen maar gevraagd of ze niet zwanger is van dr vorige date
Nou ik kan niet anders verklaren waarom iedereen de laatste weken zo geil als een pakje boter is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:59 schreef Cue_ het volgende:
Als mensen nog vaker gaan zeggen dat het 'aan de lente' ligt, word ik wss depressief
Maar wie weet kom ik ooit ook nog met een positief verhaal 'omdat het lente' is (ik heb nog 2,5 maand voordat de zomer begint ong)
De lente is pas een week bezigquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:12 schreef Silenus het volgende:
Nou ik kan niet anders verklaren waarom iedereen de laatste weken zo geil als een pakje boter is.
Ik had een date tijdens NL - BRA, en ik woon nu samen met 'r.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ah, het WK. Doet me denken aan de date die ik had na Nederland - Brazilië. Kneiterbezopen was ik.
Same herequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ah, het WK. Doet me denken aan de date die ik had na Nederland - Brazilië. Kneiterbezopen was ik.
Shirt heb ik dan ook pas ná het verlies aangetrokken; ook in real life houd ik namelijk wel van een beetje provocatiequote:
Al sla je me dood, ik heb namelijk geen flauw idee wie het is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:41 schreef ramakandra het volgende:
[..]
heeft zij nou een snor of lijkt dat maar zo?
Ik snap de provocatie niet echt, we wonnen van Brazilie.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Shirt heb ik dan ook pas ná het verlies aangetrokken; ook in real life houd ik namelijk wel van een beetje provocatie.
Nee maar op deze manier is het wel lachen, beetje zelfspot. Iedereen is toch in een feeststemming.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:06 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik snap de provocatie niet echt, we wonnen van Brazilie.
Vóór de wedstrijd had de organisatie ook veel moeilijker gedaan, zo mochten de standhouders ook geen TV-beelden tonen om relletjes te voorkomen. Deden ze het wel, werden ze per direct met stand en al van het terrein verwijderdquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee maar op deze manier is het wel lachen, beetje zelfspot. Iedereen is toch in een feeststemming.
Als je het voor de wedstrijd doet ben je gewoon een landverrader. Zeker als je Nederlander bent.
Nouhou, ik heb ooit een date meegetrokken naar de Irish Pub omdat ik de Champions League pot Juventus - Bayern niet wilde missenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:24 schreef Silenus het volgende:
Bij PSV zitten dan nog vrij brave lui op de tribune, da's veel schreeuwen met de zachte g en weinig daden.
Maargoed, dit heeft weinig meer met internetdaten te maken.
Een met 1-4 stuntend Bayern, dus ze mocht alleen bier halen en mooi zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:48 schreef VacaLoca het volgende:
Meer interesse tonen in voetbal dan de vrouw waarmee je bent werkt altijd goed. Willen ze des te hard je aandacht winnen. Hoewel dat tijdens de wedstrijd ook een nadeel kan zijn, als het echt een goede pot is.
Ik dacht dat het een kerel was tot ik zag dat die BH daadwerkelijk inhoud had...quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:41 schreef ramakandra het volgende:
heeft zij nou een snor of lijkt dat maar zo?
Ik dacht hetzelfde.. tot ik dacht wat een girlface heeft die gast....quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een kerel was tot ik zag dat die BH daadwerkelijk inhoud had...
En hoe en wat?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:15 schreef TvhN het volgende:
Ik ging samen met m'n 'date' de WK-finale in een kroeg kijken. Vrienden vooraf al waarschuwen dat het geen succes zou worden, maar ik had het al beloofd en dacht dat het wel mee zou vallen.
Was niet echt een succes.![]()
Dubbele kater na afloop.
Als je foto post.quote:Op donderdag 31 maart 2011 02:03 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja leuk allemaal, maar die tickets zijn niet annuleerbaar zie ik nu![]()
Wie wil er mee naar Barcelona?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:02 schreef Seven. het volgende:
Leuk. Knots was hier net even om me te helpen met mijn brommert in de auto te laden (ik heb echt een supertoffe, maar hij doet het momenteel nietdus mijn schoonbroer gaat er naar kijken).
[ http://img864.imageshack.us/img864/9922/brommer.jpg (copy/paste deze link) ]
Zodirect nog wat drinken met mijn vriendinnen.
En morgen lang weekend naar Nederland.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:02 schreef Seven. het volgende:
Leuk. Knots was hier net even om me te helpen met mijn brommert in de auto te laden (ik heb echt een supertoffe, maar hij doet het momenteel nietdus mijn schoonbroer gaat er naar kijken).
[ http://img864.imageshack.us/img864/9922/brommer.jpg (copy/paste deze link) ]
Precies hetzelfde mailtje gehad. Ben dat niet gewend van RP dus weer blij gemaakt met een dooie musquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:09 schreef edraket31 het volgende:
Mijn mijn gratis account op RP kreeg ik toch zomaar een persoonlijk bericht van iemand.
In gebrekkig nederlands (google translate of zoiets?) kreeg ik een heel lief bericht dat zij mijn mooie brief had gelezen op de site en mijn foto ook erg leuk was (huh? welke foto).
Of ik mijn brief naar 1 of ander yahoo adres wilde sturen..........toch maar niet!
Nou, ik vind het juist irritant dat (bij mij) lexa mijn gebuikersnaam wel onthoudt, maar telkens een verkeeerd wachtwoord.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:03 schreef SophieL het volgende:
Toch niet deze, die ik zojuist op Lexa kreeg?
Hallo SophieL,
Ik leef deeltijd met mijn dochter. Andere tijd is ze bij grootouders. Optie?
Groeten, Mike
![]()
Voordeel t.o.v. Lexa is dat je tenminste ingelogd blijft. Bij RP moet je steeds opnieuw inloggen. Maar beide websites zitten matig in elkaar, inderdaad.
Spannend ja, wat gaan jullie doen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:27 schreef Dizorn het volgende:
Damn, wat is het eigenlijk lang geleden dat ik nog echt aan het daten was. Best wel weer spannend morgen
Ey! Ding maakt enorme herrie trouwens. Maar als hij het doet, dan rijdt hij wel echt heel relaxt. Wie weet haal ik ooit nog eens the real deal of zo. Dit is een replica, kutkwaliteit.quote:
Bah, had hij daar niet eerder mee kunnen komen? Herkenbaar, mijn laatste date kwam er bij de zesde (geweldige) date mee.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:48 schreef Quickie_Brat het volgende:
Zucht, mijn date-avonturen lijken weer op niets uit te lopen. Had ik eindelijk een leuke man, klikte leuk, de sex was goed. Ik begon al aardig verliefd te worden, vertelt hij me vannacht doodleuk dat ik maar niet verliefd op hem moet worden. Meneer is nog niet over zijn ex heen, heeft een moeilijk jaar achter de rug, is in conflict met zichzelf en weet het allemaal nog niet.
Grom, wat moet je daar nou mee? Ik weet ook niet hoe nu verder. Hij geeft wel aan het heel leuk en fijn met me te vinden, maar nu lijkt het meer alsof we een sexcontact hebben dan iets anders. En ik ben niet alleen op sex uit, ik wil een lief vriendje.....![]()
Mannen
Hij vind je niet leuk genoeg als vriendin, dus probeert hij er krampachtig een seks-backup uit te slepen terwijl hij in de tussentijd op zoek gaat naar een andere; afkappen dusquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:48 schreef Quickie_Brat het volgende:
Zucht, mijn date-avonturen lijken weer op niets uit te lopen. Had ik eindelijk een leuke man, klikte leuk, de sex was goed. Ik begon al aardig verliefd te worden, vertelt hij me vannacht doodleuk dat ik maar niet verliefd op hem moet worden. Meneer is nog niet over zijn ex heen, heeft een moeilijk jaar achter de rug, is in conflict met zichzelf en weet het allemaal nog niet.
Grom, wat moet je daar nou mee? Ik weet ook niet hoe nu verder. Hij geeft wel aan het heel leuk en fijn met me te vinden, maar nu lijkt het meer alsof we een sexcontact hebben dan iets anders. En ik ben niet alleen op sex uit, ik wil een lief vriendje.....![]()
Mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |