SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden."[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
Hehe, is overigens wel deeltje 116, 114 ging 2xquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:02 schreef Catbert het volgende:
En ik doe niet aan die suffe "waar x,y,z" titels waar iedereen zo op geilt
Saai hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:02 schreef Catbert het volgende:
En ik doe niet aan die suffe "waar x,y,z" titels waar iedereen zo op geilt
Heh. Bekend probleem. Fitnessinstellingen verdienen grof geld aan jaarabbo's waar mensen eigenlijk nooit gebruik van maken. Ik moet zelf ook afvallen, ik hockey wel 3-4 keer per week maar daarna drink je weer flink wat biertjes dus dat schiet ook niet opquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:07 schreef VacaLoca het volgende:
Ik zit hier alweer tijdje te FOGen (Fitness Ontwijkend Gedrag). Alsnog maar eens doen, als het nog een beetje wilt zo laat op de avond. Volgende maand maar eens inschrijven bij de sportschool om wat serieuzer aan de slag te gaan.
Ja sorry, maar ik vind het echt extreem suf en irritant kuddegedragquote:
Dat is lang geleden, maar ik blijf lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:09 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Met je wasbordje en je Audi vast iedereen jonge.
Volgens mij wel ja.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:16 schreef Kloonhommel het volgende:
MissBlue, is dat die fotograaf van FOK?![]()
Ik heb dan ook geen fláuw idee wie het isquote:Overigens is Linpunt ook niet genoemd in vorige topic.
Ik spreek ook Engelsquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:18 schreef SophieL het volgende:
Leuke in Nederland wonende Engelsman waar ik nu al zo'n jaar contact mee heb duikt weer op. Leren kennen op OkCupid, nu op Facebook.
Nog veel heerlijkerderderst: Wen joe doe not spiek Duts is det jor problum en not auwers!quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:25 schreef SophieL het volgende:
[..]
Vast niet met zo'n heerlijk Brits accent.
Hoe dwazer, hoe beter... Dan voel ik mezelf niet zo raarquote:
Waardoor je dit veilig kan zeggen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:54 schreef VacaLoca het volgende:
Aantal Foksters waar ik wel een drankje mee zou willen doen is iig op 1 hand te tellen. Type jong, er leuk uitziend en normaal, vrouwlijk en sociaal overkomend. Dus a-typisch voor fok. Onze eigen Sharon bijvoorbeeld
( Gelukkig woont zij veels te ver weg waardoor ik dit veilig kan zeggen![]()
)
Ik ken hem wel, 1 van de meest spraakmakende mensen uit die tijd. Ik wist niet en weet eigenlijk nog altijd niet hoe ik nou over hem moet denken en of hij gek is of erop kickt iedereen tegen zich in te werken of een combinatie daarvanquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:27 schreef kastanova het volgende:
Toevallig vroeg Xebrozius vandaag of hij deze zomer welkom was om in m'n m'n tuin te komen zuipen, dat zou dan m'n eerste Fok-meeting betekenen.
Alhoewel ik me afvraag of het overgrote deel hier hem uberhaupt kent.
Geil wijf!quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:38 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Waardoor je dit veilig kan zeggen?
Ja als je om de hoek woont kan ik dit moeilijk zeggen zonder daad bij woord te moeten doen. Nu heb ik afstand als excuus. Veilig... want daten, of iemand alleen al vragen, is heul eng.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:38 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Doe eens gek en bel morgen bij hem aan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:38 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Vrouwen bijten nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:42 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja als je om de hoek woont kan ik dit moeilijk zeggen zonder daad bij woord te moeten doen. Nu heb ik afstand als excuus. Veilig... want daten, of iemand alleen al vragen, is heul eng.
Train je suf en koop een Audiquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:42 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja als je om de hoek woont kan ik dit moeilijk zeggen zonder daad bij woord te moeten doen. Nu heb ik afstand als excuus. Veilig... want daten, of iemand alleen al vragen, is heul eng.
Correctie: normale vrouwen bijten nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:48 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit maar http://www.google.nl/search?q=woman+bites
Tja ik heb je daarnet wel normaal genoemd. Zover ik kan weten. Maar je woont zo ver weg hequote:Op donderdag 31 maart 2011 00:50 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Correctie: normale vrouwen bijten niet
1.419.000 mensen afgelopen zomer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:49 schreef Kloonhommel het volgende:
Groesbeek, klinkt als een gat ergens in Nederland. Mweh, wie wilt daar nou heen?
Wat een ego heb je toch Kasta.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
1.419.000 mensen afgelopen zomer.
Niet allemaal voor mij hoor.
Maar dát is helaas niet voor het publiek toegankelijk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:55 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat een ego heb je toch Kasta.
Had het toevallig van de week nog over Groesbeek met iemand. Weet niet meer hoe we er op kwamen. Ging iig niet jouquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
1.419.000 mensen afgelopen zomer.
Niet allemaal voor mij hoor.
Tja, dinnetje werd nog wakker van de politiewagens en ambulancesquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:57 schreef VacaLoca het volgende:
Had het toevallig van de week nog over Groesbeek met iemand. Weet niet meer hoe we er op kwamen. Ging iig niet jou![]()
. Maar nog wel even over dat er toen die dode was gevallen in die disco en dat er vorige week die 15 jarige was overreden.
Hoe weet je waar ik woon trouwens?quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:54 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Tja ik heb je daarnet wel normaal genoemd. Zover ik kan weten. Maar je woont zo ver weg he
Eh ja heb ik iig meegekregen uit deze reeksquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:02 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Hoe weet je waar ik woon trouwens?Heb ik weer eens mijn mond voorbij gepraat in dit topic? Zou me niet verbazen mezelf kennende
Laat me raden, jij studeert in Nijmegen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:06 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Eh ja heb ik iig meegekregen uit deze reeks
Jij stalker!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:11 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Laat me raden, jij studeert in Nijmegen?
Jajaquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:13 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Aangezien je het net over Groesbeek hebt en het zelfs kent
Denk toch serieus dat een groot deel van studerend Nijmegen, vanwege zowel m'n vorige baan als privé, wel viavia bekend met me is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:32 schreef Dizorn het volgende:
Studenten in Nijmegen, daar zijn er meer dan genoeg van
Wel benieuwd waar Sharon nou vandaan komt, niet goed opgelet ben ik bang
Dat is geen geheim hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:32 schreef Dizorn het volgende:
Studenten in Nijmegen, daar zijn er meer dan genoeg van
Wel benieuwd waar Sharon nou vandaan komt, niet goed opgelet ben ik bang
Oppervlakkig hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:29 schreef love_sharon het volgende:
Ehm geen ideeZeker niet als ik niet weet hoe iemand eruit ziet
quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
En dan hebben wij elkaar nog nooit ontmoet.
Bekend met jou. Denk niet dat jij je iedereen nog herinnerdquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Denk toch serieus dat een groot deel van studerend Nijmegen, vanwege zowel m'n vorige baan als privé, wel viavia bekend met me is.
PM maar als je het wilt weten.
In welke kroegen kom je danquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:39 schreef VacaLoca het volgende:
[..]niet heel Nijmegen e.o. kent jou Kasta
Het is geen geheim maar het hoeft ook weer niet te blijven staanquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:41 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Bekend met jou. Denk niet dat jij je iedereen nog herinnerd(+ Vaca kent je niet!)
Schiphol is overigens zo'n 10-15 minuten vanaf mijn kamer in AmstelveenDenk dat het best meevalt hoe contactgestoord iedereen hier is, op internet is het alleen makkelijker om zomaar wat te roepen enzo.
Trouwens, ik wist eigenlijk helemaal wel waar je woonde nu je het zegt sharonNou ja zei, want je hebt het alweer weggehaald zie ik
Ik ben wel meer waard dan een speeddate hequote:Op donderdag 31 maart 2011 01:36 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Oppervlakkig hoor![]()
Maar ik krijg zo een beetje het idee dat je er eventueel voor open zou staan![]()
Speeddate op Schiphol kan wel praktisch zijn bedenk ik me
Ik woon niet in Nijmegen zelf, dus ben niet zo vaak in de stad te vinden als de echte Nijmegenaren maar ik ben wel eens te vinden in tentjes als TKB, Malle Babbe, Van Buren enzo.quote:
Nuja dat je dan je weekend moet vrijmaken en ik dan stiekem 2 tickets heb zou zo de verrassing kunnen zijn. Waardig genoeg?quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:44 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik ben wel meer waard dan een speeddate heEn zoals ik al zei ik date zelden met mannen van internet
Oi, Van Buren, daar hebben zowel een goede vriendin (Marloes) als een vriendin/seksbuddy (Kirstie) achter de bar gestaanquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:46 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik woon niet in Nijmegen zelf, dus ben niet zo vaak in de stad te vinden als de echte Nijmegenaren maar ik ben wel eens te vinden in tentjes als TKB, Malle Babbe, Van Buren enzo.
Iig creey genoegquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:49 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nuja dat je dan je weekend moet vrijmaken en ik dan stiekem 2 tickets heb zou zo de verrassing kunnen zijn. Waardig genoeg?
En wat moet ik nou weer aan met 'Zelden'![]()
Mja heel de wereld kent elkaar via 6 connecties oid he, zo is de theorie. Af en toe wel jammer dat Facebook niet die link maakt zo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oi, Van Buren, daar hebben zowel een goede vriendin (Marloes) als een vriendin/seksbuddy (Kirstie) achter de bar gestaan.
En zo is het cirkeltje alweer rond.
Doet Linkedin al heel wat beterquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:58 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mja heel de wereld kent elkaar via 6 connecties oid he, zo is de theorie. Af en toe wel jammer dat Facebook niet die link maakt zo.
Whehe... tja ik moest iets breien van speedate op schiphol naar iets waardigers op die locatiequote:Op donderdag 31 maart 2011 01:57 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Iig creepy genoeg![]()
Misschien een makkelijk breezer-chickie zoeken als je snel wilt scoren?
Het was toch allemaal hypothetischquote:Op donderdag 31 maart 2011 02:00 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Whehe... tja ik moest iets breien van speedate op schiphol naar iets waardigers op die locatieNee wees gerust, ik koop geen tickets voor mensen die ik nog voor het eerst moet zien
![]()
Maar goed, zo snel kan je dus creep genoemd worden en verwezen worden naar makkelijke breezer-chickies![]()
Ja leuk allemaal, maar die tickets zijn niet annuleerbaar zie ik nuquote:Op donderdag 31 maart 2011 02:01 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Het was toch allemaal hypothetisch
De meeste liggen waarschijnlijk verstandig te slapenquote:Op donderdag 31 maart 2011 02:17 schreef VacaLoca het volgende:
En stil. Ik loop gewoon nu al een blauwtje op
En dan doe je me dit soort FBposts aanquote:Op donderdag 31 maart 2011 02:19 schreef love_sharon het volgende:
[..]
De meeste liggen waarschijnlijk verstandig te slapen
Krijg morgen te horen of ik de baan krijg in een restaurant, als die hem niet word moet ik wel nog een baantje erbij zoekenquote:Op donderdag 31 maart 2011 02:21 schreef VacaLoca het volgende:
Tja, ik heb na paar zware weken eindelijk eens paar dagen vrij. Meteen m'n slaapritme naar de knoppen natuurlijk![]()
Moet jij nu trouwens op banenjacht?
Ah, spannend. Hopelijk goed nieuws. (las dat van voor je edit ook overigens).quote:Op donderdag 31 maart 2011 02:27 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Krijg morgen te horen of ik de baan krijg in een restaurant, als die hem niet word moet ik wel nog een baantje erbij zoeken![]()
Toch weer eventjes OT: Bij paiq afgemeld.
Oh dus terwijl ik dr hier denk te slowplayen zit ze met jou te sjansen op facebookquote:Op donderdag 31 maart 2011 02:26 schreef Dizorn het volgende:
[..]
En dan doe je me dit soort FBposts aan![]()
Overigens morgen wel op tijd naar bed, want ik heb vrijdag een date en ik moet uitgerust zijn
Aangezien ik studeer en ook op echte studenten val kom ik zelden mijn type tegen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 02:49 schreef VacaLoca het volgende:
Hoezo weg van PaiQ trouwens? om echt maar even ontopic te gaan.
Vind je hoe die site werkt niets of gewoon even klaar met online-daten?
Snap ik. Ik denk er eigenlijk precies hetzelfde over. Dat de ander ook studeert is wel een pre.quote:Op donderdag 31 maart 2011 02:58 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Aangezien ik studeer en ook op echte studenten val kom ik zelden mijn type tegen.
Vaak zijn de mannen te makkelijk te krijgen en dan is mijn interesse alweer weg. Minder hard bedoelt dan het waarschijnlijk klinktStappen en dan mensen ontmoeten is toch een stuk makkelijker en leuker.
quote:Ook al zou ik het niet laten met iemand van internet af te spreken als ik diegene echt interessant vind
Een tijdje terug heeft of een stel russen de database van RP gekraakt, of RP heeft die gewoon verkocht, want ik krijg op dat mailadres nog steeds spam van russische vrouwen die dolgraag met me willen trouwen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:09 schreef edraket31 het volgende:
Mijn mijn gratis account op RP kreeg ik toch zomaar een persoonlijk bericht van iemand.
In gebrekkig nederlands (google translate of zoiets?) kreeg ik een heel lief bericht dat zij mijn mooie brief had gelezen op de site en mijn foto ook erg leuk was (huh? welke foto).
Of ik mijn brief naar 1 of ander yahoo adres wilde sturen..........toch maar niet!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:04 schreef erik81 het volgende:
haha idd, scammers
Ik heb morgen een date met iemand van lexa
Ben er vorig jaar met mn toenmalige vriendin op vakantie geweest. Mooie omgeving hoor en het is lekker fietsen daar. Alleen wat gare café's waar wij het WK volgdenquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:49 schreef Kloonhommel het volgende:
Groesbeek, klinkt als een gat ergens in Nederland. Mweh, wie wilt daar nou heen?
En je kunt er prima stappen in De Hoevuuhhhhhhh!!! Heerlijke boer'ndisco.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ben er vorig jaar met mn toenmalige vriendin op vakantie geweest. Mooie omgeving hoor en het is lekker fietsen daar. Alleen wat gare café's waar wij het WK volgden
Ah, het WK. Doet me denken aan de date die ik had na Nederland - Brazilië. Kneiterbezopen was ik.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:53 schreef erik81 het volgende:
wknaja op zich was het toen wel lekker motorrijden, zeker met de finale heerlijk rustig rondscheuren
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:57 schreef Godshand het volgende:
OT: Eierstok heeft nu de date afgezegd. Ze is ziek, misselijk en hoofdpijn.
Meteen maar gevraagd of ze niet zwanger is van dr vorige date
Nou ik kan niet anders verklaren waarom iedereen de laatste weken zo geil als een pakje boter is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:59 schreef Cue_ het volgende:
Als mensen nog vaker gaan zeggen dat het 'aan de lente' ligt, word ik wss depressief
Maar wie weet kom ik ooit ook nog met een positief verhaal 'omdat het lente' is (ik heb nog 2,5 maand voordat de zomer begint ong)
De lente is pas een week bezigquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:12 schreef Silenus het volgende:
Nou ik kan niet anders verklaren waarom iedereen de laatste weken zo geil als een pakje boter is.
Ik had een date tijdens NL - BRA, en ik woon nu samen met 'r.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ah, het WK. Doet me denken aan de date die ik had na Nederland - Brazilië. Kneiterbezopen was ik.
Same herequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ah, het WK. Doet me denken aan de date die ik had na Nederland - Brazilië. Kneiterbezopen was ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |