Er vinden opnames plaatsquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:04 schreef schommelstoel het volgende:
Camera 1, er vinden opnames plaats.
Wat is er aan de hand ?
Jurering van de gekapte dames? Denk ik.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:04 schreef schommelstoel het volgende:
Camera 1, er vinden opnames plaats.
Wat is er aan de hand ?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:05 schreef danilel het volgende:
Bendrvantussen
nightynight!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Geef d'r 5 minuten met jo's moeder en ze gaat onder 't mes.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:01 schreef schurk65 het volgende:
dat die lau die zeilen aan der hoofd nooit heeft laten kortwieken!! Ach nee, dan haalt ze de wind uit de zeilen, komt ze miet meer vooruit!
Bendrvantussen
nightynight!ciao bella!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Haha, kon het weten.quote:
Mijn idee, zie Laura daar nu met haar zure bek naast een even zuur kijkende zweetharses zitten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:06 schreef Lauzer het volgende:
Gerard probeert echt de sfeer nog wat op te beuren. Valt echt niks van die omhooggevallen luiaards te maken. Serieus, als je in zo'n huis zou zitten, zou je toch hele andere dingen doen dan met zo'n passief hoofd op de bank zitten. Blijf dan thuis.
Bendrvantussen
nightynight!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja, maar hij zegt niks, doe dan karim, geef die meid eens een sneerquote:
Gelukkig hebben wij de beelden nog om haar hele leven hiermee te achtervolgen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn idee, zie Laura daar nu met haar zure bek naast een even zuur kijkende zweetharses zitten.
Nee, ik ook!!!quote:
zet het op haar hyvesquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:07 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij de beelden nog om haar hele leven hiermee te achtervolgen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |