quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:40 schreef Stability het volgende:
[..]
mag lijen dat ze zich goed verslikt in die dingen !
Ja echt bah, ze is vast allang weer vergeten dat Aaf d'r kots opgeruimt heeft bv.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:36 schreef Day het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen je er niet mee bemoeien of als een sjaggo baal hooi er bij te gaan liggen. Pleur dan een eind op! En dit gaat nog wel om haar vriendin, die ondanks dat mo haar kompleet negeert sinds ze maik neukt, toch voor haar klaarstaat als zij het weer 'ns moeilijk heeft. Nou, met zullen vrienden heb je geen vijanden nodig!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:37 schreef Sjalalamantha het volgende:
Zie laura schransen op de bank in haar eentje, gier gier gier
bedanktquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:39 schreef Toverheks het volgende:
ik poste het vanmiddag dat Sharon een verfje nodig had......ze lezen FOK
Daarmee schijn je de verfvlekken van je huid te krijgenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:40 schreef Ireth het volgende:
Nu ben ik geen thuisverver, maar waarom heeft Shar sigarettenas nodig?
ja dat vroeg ik me ook al af...misschien om de verf vd huid mee schoon te maken?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:40 schreef Ireth het volgende:
Nu ben ik geen thuisverver, maar waarom heeft Shar sigarettenas nodig?
Kudo's voor Fennekequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:33 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik maakte gister tijdens het kijken van de streams gekscherend de vergelijking tussen 'oud geld' en 'nieuw geld'
Fenneke heeft al ruim 300 DVD's met streams en uitzendingen opgenomen en Gerard kennende zal hij ALLES gaan terugkijken, dus hij zal alles zien en horen uiteindelijk
toch iemand die naar me luistert daar in portugalquote:
ja dat kloptquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarmee schijn je de verfvlekken van je huid te krijgen
Ik hoop steeds stiekum dat ze op die plasma krijgt te zien van welquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:40 schreef Tassie37 het volgende:
Whehehe.Je ziet Mo denken--> Nou zou Maik het toch niet zo van zijn verstand beroofd zijn dat hij die afgrijselijke botox-kut vol gaat liggen blaffen HE!
Als ik in de buurt had gezeten brak ik in en trok haar zo de hut uitquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:40 schreef Toverheks het volgende:
je zal toch die zure kop van monique willen verbouwen he, en heeft ze nu die ranzige badjas van haar trekpop aan
kom op, pak die motor van je avatar, kom me halen en we gaan naar portugal , ff mores leren daarquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:40 schreef wildstar het volgende:
[..]
vertel mij wat. ik zou er ook zo graag aan meedoen
en dan straks weer ff kotsen, hoppaaaaquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:41 schreef sjampoeh het volgende:
ze zuigt die hele tube leeg van dat spul wat bij bugles hoort . van mij mij mij mij mijjjjjjjjjjjj![]()
Damn Bommie! Ik weet niet wat ik lees! Dat lijkt echt wel een soort van...euhm...compliment! Heb je je temperatuur al opgemeten?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:39 schreef versabommie het volgende:
[..]Jij bent eigenlijk een soort Bommie maar dan vrouwelijk
sjeez toch nog wat geleerd van sstquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarmee schijn je de verfvlekken van je huid te krijgen
Dat zou heel het programma redden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoop steeds stiekum dat ze op die plasma krijgt te zien van wel
Ik denk 't ook en hij weet dat. Gerard heeft er alleen niks aan om zich nu tegen Alex te keren (als hij dat al zou willen) dus laat 'ie het lekker zo en houdt het in de gaten (denk ik)quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:39 schreef Chanel5 het volgende:
Nee ik denk dat Gerard het wel doorheeft.
Het blijft een spel ik hoop dat hij voorzichtig wordt en goed oplet.
Dat het iig wordt gesuggereerd met het betere knip en plakwerk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoop steeds stiekum dat ze op die plasma krijgt te zien van wel
Bugles is een artikelnaamquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:40 schreef iBenny het volgende:
Waarom geen sticker op bugles, maar wel op smiths
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:42 schreef danilel het volgende:
Mannn, af en toe gespiekt op streams (nog geen cos terug gelezen het laatste half uur)
Maar Laura schranst die hele zak bugles leeg??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Faalex twee dus *beurk*quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:42 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Jakkes, ik denk dat ik ook moet gaan scheiden, telkens zo'n slome zak boven in bed en zo vroeg al, in het weekend was het kwart over 10.En dat al weken lang he?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:41 schreef Stability het volgende:
[..]
kom op, pak die motor van je avatar, kom me halen en we gaan naar portugal , ff mores leren daar
nee joh, geef ze gewoon allebij een hoekertquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:43 schreef willllll het volgende:
geef die twee op de bank een borrel, dan leven ze een beetje op
NEE!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:43 schreef willllll het volgende:
geef die twee op de bank een borrel, dan leven ze een beetje op
ik hoop het zo!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:43 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik denk 't ook en hij weet dat. Gerard heeft er alleen niks aan om zich nu tegen Alex te keren (als hij dat al zou willen) dus laat 'ie het lekker zo en houdt het in de gaten (denk ik)
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:44 schreef mootie het volgende:
Sharon is wel cool, gewoon met een lach die kerels haar haar laten kleuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |