Ja en Aafke lacht ook en is blij. Wat een topwijfen. En kijk mevrouw huilekind eens als een lijk op de bank hangen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:36 schreef Sjalalamantha het volgende:
aah Sharon geniet zichtbaar van de aandacht van Karim en Gerard en ze zijn zo lief voor haar! Echt top!
Hahaha is onnodig, komt toch niet aan poeppie, ga maar lekker met iemand anders buitenspelen die daar wel gevoelig voor is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Fijn dat je het even roept, breezer verslaafde pruimtabak-fetisjist met je snor!
prachtigquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:37 schreef Stability het volgende:
gooi die zak leeg in een schaal en zet hem op tafel NU ! trut !
was die zak chips alleen voor mo en slaura ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:37 schreef Sjalalamantha het volgende:
Zie laura schransen op de bank in haar eentje, gier gier gier
Ik had een totaal verkeerd beeld van hem op Dag 1.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gerard is in mijn ogen een toffe gozer. In ieder geval zeker niet het stereotype vastgoedpatjepeeër.
nee voor laura... zat in haar verjaardagsdoosje... aahhhquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
was die zak chips alleen voor mo en slaura ?
men ohw men, die meid heeft zo'n geluk dat IK niet in dat huis zit nu...die had het echt slecht gehad bij me, geloof me maarquote:
die zak is van lauraquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
was die zak chips alleen voor mo en slaura ?
jezus meen je niet en dan alleen met mo schransen ??quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:39 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
nee voor laura... zat in haar verjaardagsdoosje... aahhh
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:33 schreef Tassie37 het volgende:
Echt waar, die Mo is een wandelende tijdbom! Kwestie van tijd tot ze met een versgeslepen victorinox-mes de hele toko uitmoordt en vervolgens hét onderwerp bij Pepijn Bierenbroodspot is in Reportage!
mag lijen dat ze zich goed verslikt in die dingen !quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jezus meen je niet en dan alleen met mo schransen ??
Maar dan nog, dan ga je die toch niet voor de neus van de anderen zitten leegsnavelen?quote:
ja ik zag het hahahaquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:39 schreef Toverheks het volgende:
ik poste het vanmiddag dat Sharon een verfje nodig had......ze lezen FOK
vertel mij wat. ik zou er ook zo graag aan meedoenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:39 schreef Stability het volgende:
[..]
men ohw men, die meid heeft zo'n geluk dat IK niet in dat huis zit nu...die had het echt slecht gehad bij me, geloof me maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |