Alex slaat niet zo veel geloof ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:09 schreef Deisyy het volgende:
Ja ja, alsof ze een Huub-en-Claire gaan doen
een of andere vriendin of zus of zo? Geïnteresseerd?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:09 schreef poplegend het volgende:
[..]
wie staat er met laura op die achtergrondfoto?
SBS groep bestaat uit SBS6 Net5 en Veronica en raad eens wie aandeelhouder is.....De Telegraaf, gewoon stunt om meer kijkers te krijgen, no more and no less.quote:
mee eens, van het Hilton jumpen dan maar?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:21 schreef RonnieHansen het volgende:
Dat er gesproken wordt door mensen onderling over Secret Story. Sorry hoor maar dan heb je echt een zinloos bestaan.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:06 schreef tliciouz het volgende:
Gaat dit niet over dat Alex Laura ten huwelijk gevraagd heeft als missie?
Dat was ook al afgesproken werk,de bewoners weten bijna alles van tevoren.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
OMG!
Dat aanzoek was sowieso al een grote grap, daar is vast wel een filmpje van.
Ik kom niet meer bij hier, raap me op, wat sneu!
Dit gaat over Monique en Maik, een trouwerij tussen Alnix en Laura zie ik niet gebeuren, wel of niet voor het echt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:23 schreef DjinN het volgende:
Wat een ontzettend dom nieuwsbericht. Alex moest Laura toch ten huwelijk vragen tijdens een geheime missie. Domme pauper Telegraaf weer![]()
Ik nog steeds niet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:35 schreef Maanvis het volgende:
Goede 1 april grap. Veel FOK!kers hadden het nie door
Bron: Telegraaf.nlquote:Secret Story's Alex en Laura zeggen 'ja'!
AMSTERDAM - De aanvankelijk onmogelijke liefde tussen Alex en Laura in Secret Story wordt bekroond met een huwelijk!
De twee tortelduifjes trokken vanaf het begin van het programma al naar elkaar toe, maar konden niet toegeven aan hun liefde. De Stem had Laura opgedragen te veinzen dat ze iets had met Guido. Toen hij het huis verliet, kon de romance tussen Alex en Laura eindelijk gaan opbloeien.
Afgelopen maandag heeft Alex Laura, op verzoek van De Stem, een huwelijksaanzoek gedaan en dat lijkt vanavond te worden bezegeld met een sprookjeshuwelijk dat tijdens de Secret Story live-uitzending wordt voltrokken. Maar naast dit plechtige moment, bepaalt de kijker wie van de genomineerde meiden het huis moet verlaten.
In de reguliere, dagelijkse uitzending die voorafgaand aan de liveshow is te zien, wordt de vrijgezellendag van het aanstaande bruidspaar getoond.
Waarom niet? Huub en Claire kenden elkaar ook nog maar kort toen ze in DGK gingen trouwen. Dat is ook allemaal goed gekomen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[ afbeelding ] Op donderdag 31 maart 2011 14:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hoi, ik ben er, maar ik heb in 1 nacht tijd blijkbaar wat gemist...
[..]
Bron: Telegraaf.nl
WHAT DE FUCK.Ik lol'de serieus alles bij elkaar toen ik dit las, dit kan toch niet waar zijn
Ik snap nu eindelijk waarom Guido er van de redaktie uit moest. Er moest ruimte komen voor deze farce.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[ afbeelding ] Op donderdag 31 maart 2011 14:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hoi, ik ben er, maar ik heb in 1 nacht tijd blijkbaar wat gemist...
[..]
Bron: Telegraaf.nl
WHAT DE FUCK.Ik lol'de serieus alles bij elkaar toen ik dit las, dit kan toch niet waar zijn
Ja, dah-aag. Ze heeft het huwelijksaanzoek geaccepteerd, nu zal ze trouwen ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:32 schreef marky het volgende:
Vertelde Laura gisteren niet dat dit slechts en SST verkering was?
Wat je goed gekomen noemt...quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom niet? Huub en Claire kenden elkaar ook nog maar kort toen ze in DGK gingen trouwen. Dat is ook allemaal goed gekomen.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dah-aag. Ze heeft het huwelijksaanzoek geaccepteerd, nu zal ze trouwen ook
Niks mis mee. Huub werkt nu bij Talpa en Claire heeft een kind. Alex zou maar wat graag een baantje bij Endemol hebben en Laura ziet zich zelf vooral als moeder in haar toekomst. Goed geregeld, zeg ikquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat je goed gekomen noemt...
Niet veel langer dan Alex en Laura, volgens mij.quote:Laura en Alex kennen elkaar amper een maand. AMPER. Hoelang kenden Huub en Claire elkaar?
Dat verband met Guido begrijp ik niet zo goed aangezien het geheim van Guido en Laura al geraden was toen hij weg moest.quote:Verder is dit gewoon gepushed als een motherfucker door de redactie. Echt hoor. Waarom zou anders Guido het veld hebben moeten ruimen?
Als je het een beetje gevolgd had dan had je geweten dat Laura meer vertrouwen had in Guido dan in Alex. Ze was er zelfs toe in staat geweest Alex te nomineren uiteinelijk wilde ze met Guido overblijven. Guido stond duidelijk tussen die twee in. Guido heeft aantal keren aan Laura aangegeven laat mij nu maar gaan ga jij maar naar Alex maar dat wilde Laura pertinent niet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat verband met Guido begrijp ik niet zo goed aangezien het geheim van Guido en Laura al geraden was toen hij weg moest.
In Portugal is het vanavond door het tijdsverschil al 1 april?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:47 schreef TheVulture het volgende:
Mooie 1 april-grap wel... ik tuinde er half in
Dus ze ligt na het vertrek hele dagen tegen haar zin te flikflooien met Alex? En accepteert en passant ook nog eens zijn huwelijksaanzoek?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:51 schreef marky het volgende:
[..]
Als je het een beetje gevolgd had dan had je geweten dat Laura meer vertrouwen had in Guido dan in Alex. Ze was er zelfs toe in staat geweest Alex te nomineren uiteinelijk wilde ze met Guido overblijven. Guido stond duidelijk tussen die twee in. Guido heeft aantal keren aan Laura aangegeven laat mij nu maar gaan ga jij maar naar Alex maar dat wilde Laura pertinent niet.
Ik weet het wel zeker, het is namelijk 31 maart.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:58 schreef akveor het volgende:
Het zou me niet eens verbazen wanneer het geen 1 april grap zou zijn...
We hebben het over Laura... die was al bang dat haar kindjes wat lichamelijk vlees zouden zien... die gaat echt niet na twee maanden al trouwen... no wayquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:58 schreef akveor het volgende:
Het zou me niet eens verbazen wanneer het geen 1 april grap zou zijn...
Euhh ja alles om in het programma te blijven en zichzelf interessant te maken. Laura geeft zelf steeds aan dat ze een saaimuts is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus ze ligt na het vertrek hele dagen tegen haar zin te flikflooien met Alex? En accepteert en passant ook nog eens zijn huwelijksaanzoek?
ook dat... en zo iemand gaat na een zoentje en wat gefrunnik gelijk trouwen... dacht het nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:49 schreef marky het volgende:
[..]
Euhh ja alles om in het programma te blijven en zichzelf interessant te maken. Laura geeft zelf steeds aan dat ze een saaimuts is.
Trouwen dusquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:49 schreef marky het volgende:
[..]
Euhh ja alles om in het programma te blijven en zichzelf interessant te maken. Laura geeft zelf steeds aan dat ze een saaimuts is.
Nee joh, das allemaal show.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ook dat... en zo iemand gaat na een zoentje en wat gefrunnik gelijk trouwen... dacht het niet
Ik ben het gewoonweg niet met je eens. Ik vind het gewoon belachelijk en durf ik te laten merken ook.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niks mis mee. Huub werkt nu bij Talpa en Claire heeft een kind. Alex zou maar wat graag een baantje bij Endemol hebben en Laura ziet zich zelf vooral als moeder in haar toekomst. Goed geregeld, zeg ik
[..]
Niet veel langer dan Alex en Laura, volgens mij.
[..]
Dat verband met Guido begrijp ik niet zo goed aangezien het geheim van Guido en Laura al geraden was toen hij weg moest.
Geen idee hoe dat in Portugal zit, en of men daar het fenomeen ondertrouw überhaupt wel kent.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:54 schreef mspoez het volgende:
Ik denk dat ze erop zijn geselecteerd, dat ze al een stelletje waren en dat ze moesten spelen dat ze elkaar lief gingen vinden in het huis. Trouwen zonder ondertrouw is ook lastig, overigens.
Nou, dat wordt dan een toneelstukjequote:Op donderdag 31 maart 2011 18:06 schreef mspoez het volgende:
Formaliteiten
We zullen proberen in het kort uit te leggen wat de mogelijkheden zijn.
Helaas is het nog niet mogelijk om in Portugal voor de burgerlijke wet te trouwen.
bron
Optimist. Ik kom niet verder danquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:18 schreef Gert het volgende:
HET IS VANDAAG DUS 31 MAART EN GEEN 1 APRIL.
Dank u.![]()
Het wordt zó genant vanavond, met deze leukdoenerige fake poppenkast, dat het wel weer kijkwaardig kan worden.
Neem jij tot je SSTechtgenoot ....quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ze zijn getrouwd
Gewoon echt getrouwd
Ik wist dat ze ermee doorgingen. Had niks van 1 april-stuff verwacht... Maar damn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |