Alex slaat niet zo veel geloof ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:09 schreef Deisyy het volgende:
Ja ja, alsof ze een Huub-en-Claire gaan doen
een of andere vriendin of zus of zo? Geīnteresseerd?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:09 schreef poplegend het volgende:
[..]
wie staat er met laura op die achtergrondfoto?
SBS groep bestaat uit SBS6 Net5 en Veronica en raad eens wie aandeelhouder is.....De Telegraaf, gewoon stunt om meer kijkers te krijgen, no more and no less.quote:
mee eens, van het Hilton jumpen dan maar?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:21 schreef RonnieHansen het volgende:
Dat er gesproken wordt door mensen onderling over Secret Story. Sorry hoor maar dan heb je echt een zinloos bestaan.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:06 schreef tliciouz het volgende:
Gaat dit niet over dat Alex Laura ten huwelijk gevraagd heeft als missie?
Dat was ook al afgesproken werk,de bewoners weten bijna alles van tevoren.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
OMG!
Dat aanzoek was sowieso al een grote grap, daar is vast wel een filmpje van.
Ik kom niet meer bij hier, raap me op, wat sneu!
Dit gaat over Monique en Maik, een trouwerij tussen Alnix en Laura zie ik niet gebeuren, wel of niet voor het echt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:23 schreef DjinN het volgende:
Wat een ontzettend dom nieuwsbericht. Alex moest Laura toch ten huwelijk vragen tijdens een geheime missie. Domme pauper Telegraaf weer![]()
Ik nog steeds niet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:35 schreef Maanvis het volgende:
Goede 1 april grap. Veel FOK!kers hadden het nie door
Bron: Telegraaf.nlquote:Secret Story's Alex en Laura zeggen 'ja'!
AMSTERDAM - De aanvankelijk onmogelijke liefde tussen Alex en Laura in Secret Story wordt bekroond met een huwelijk!
De twee tortelduifjes trokken vanaf het begin van het programma al naar elkaar toe, maar konden niet toegeven aan hun liefde. De Stem had Laura opgedragen te veinzen dat ze iets had met Guido. Toen hij het huis verliet, kon de romance tussen Alex en Laura eindelijk gaan opbloeien.
Afgelopen maandag heeft Alex Laura, op verzoek van De Stem, een huwelijksaanzoek gedaan en dat lijkt vanavond te worden bezegeld met een sprookjeshuwelijk dat tijdens de Secret Story live-uitzending wordt voltrokken. Maar naast dit plechtige moment, bepaalt de kijker wie van de genomineerde meiden het huis moet verlaten.
In de reguliere, dagelijkse uitzending die voorafgaand aan de liveshow is te zien, wordt de vrijgezellendag van het aanstaande bruidspaar getoond.
Waarom niet? Huub en Claire kenden elkaar ook nog maar kort toen ze in DGK gingen trouwen. Dat is ook allemaal goed gekomen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[ afbeelding ] Op donderdag 31 maart 2011 14:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hoi, ik ben er, maar ik heb in 1 nacht tijd blijkbaar wat gemist...
[..]
Bron: Telegraaf.nl
WHAT DE FUCK.Ik lol'de serieus alles bij elkaar toen ik dit las, dit kan toch niet waar zijn
Ik snap nu eindelijk waarom Guido er van de redaktie uit moest. Er moest ruimte komen voor deze farce.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[ afbeelding ] Op donderdag 31 maart 2011 14:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hoi, ik ben er, maar ik heb in 1 nacht tijd blijkbaar wat gemist...
[..]
Bron: Telegraaf.nl
WHAT DE FUCK.Ik lol'de serieus alles bij elkaar toen ik dit las, dit kan toch niet waar zijn
Ja, dah-aag. Ze heeft het huwelijksaanzoek geaccepteerd, nu zal ze trouwen ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:32 schreef marky het volgende:
Vertelde Laura gisteren niet dat dit slechts en SST verkering was?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |