Uitstekend ja, vandaar dat er zoveel toppers uit die opleiding komen. Ze hebben iedereen gekocht man, er zit geen engelse tussen, allemaal buitenlanders van 16-18 die zijn gekocht.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:10 schreef Adames het volgende:
[..]
De jeugdopleiding van Chelsea is uitstekend. Alleen veel en zwaardere concurrentie
Onzin.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:10 schreef Adames het volgende:
[..]
De jeugdopleiding van Chelsea is uitstekend. Alleen veel en zwaardere concurrentie
Wellicht zijn er gewoon weinig Engelse talenten. Andere Engelse clubs zijn namelijk ook vaak aangewezen op jonge buitenlandse talenten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uitstekend ja, vandaar dat er zoveel toppers uit die opleiding komen. Ze hebben iedereen gekocht man, er zit geen engelse tussen, allemaal buitenlanders van 16-18 die zijn gekocht.
Daniël Dekkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:19 schreef Houniet het volgende:
[NOS VIDEO] Supporters Ajax zijn geschokt
Ja...quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:27 schreef Adames het volgende:
[..]
is dat diezelfde kerel van radio 2?
Tjsa, kan er niets aan doen.quote:
Ik vind ze allebei niet veel. Maar bij Daniël Dekker heb ik altijd het idee een buikspreekpop van het bestuur/directie te zienquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tjsa, kan er niets aan doen.
Beter dan Peter R. de Vries.
Idd, beetje naïef van die mensen. Maar ok, alles komt goed nu. Over paar weken is er nieuwe RvC en directie.. en dit zullen mensen zijn die in de lijn van Cruijff denken. Dan heeft Cruijff zijn gewenste advies functie en komt Ajax weer aan de top!quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:31 schreef sitting_elfling het volgende:
Het is echt om te brullen om al die reacties op forums en internet websites te lezen over Cruijf die niet Coronel zal opvolgen. En Cruijf de schuld geven dat hij Ajax naar de filistijnen helpt.
Dat men sowieso verwachtte dat Cruijf die positie zou innemen. En natuurlijk weet hij niet hoe het verder moet, hij is immers ook puur voor de technische kant, niet voor het leiden van het 'bedrijf ajax'. Maar wat betreft Coronel en Van den Boog en de rest had hij mijn inziens wel gelijk. Het loopt niet goed, en dat toneelstukje wat Coronel opvoerde gisteren was mijn inziens sowieso al genoeg voor een ontslag.
Zo is het iets realistischer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:43 schreef Maryn. het volgende:
[..]
Idd, beetje naïef van die mensen. Maar ok, alles komt goed nu. Over paar weken maanden is er nieuwe RvC en directie.. en dit zullen mensen zijn die in de lijn van Cruijff denken. Dan heeft Cruijff zijn gewenste advies functie en komt Ajax weer aan de top!
Niks persoonlijks, ik pik er zomaar even een reactie uit ter illustratie.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een puinhoop. Ik denk niet dat Ajax hier beter van wordt.
Ik vind dat Cruijff gewoon lafjes bezig is. Als je zulke zware kritiek levert en je gewoon een puinhoop creert binnen Ajax, dan moet je ook de ballen hebben om een functie op te eisen en je eigen plan te realiseren.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:30 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Niks persoonlijks, ik pik er zomaar even een reactie uit ter illustratie.
Maar wat is dit nu weer? Tot gisteren riep bijna iedereen "Bestuur weg, Cruijff binnen!". Nu het zover is, valt het blijkbaar een beetje tegen. Wat hadden jullie gedacht dan? Dat binnen één dag alle "foute" mannen vertrokken zouden zijn en alle "goeden" op de juiste plek zouden zitten? Dat Ajax nog even 4 punten per wedstrijd ging inlopen en kampioen zou worden?
Als het niet heel erg snel gaat is het blijkbaar niet goed. Opportunisme ten top. Het zit blijkbaar niet alleen in de club, maar ook in de fans. En das ook logies natuurlijk...
Gast waar heb je het over?? Een puinhoop creeren bij Ajax? Dat was het al! Hij heeft het slechts alleen geopenbaard. Gevalletje klokkenluider.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:45 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik vind dat Cruijff gewoon lafjes bezig is. Als je zulke zware kritiek levert en je gewoon een puinhoop creert binnen Ajax, dan moet je ook de ballen hebben om een functie op te eisen en je eigen plan te realiseren.
Maar Cruijf is weer veel te bang voor imagoschade wanneer het niet gaat lukken, net zoals hij nooit bondscoach wou wroden voor precies dezelfde reden.
Ook al is Cruijf een groot speler geweest en is hij voor Ajax van groot belang geweest, ik snap echt niet waarom men daar zen oren nog naar die man laat hangen...
Cruijff steekt zijn nek al uit, en wilt zijn technisch plan ook graag uitvoeren. Hier heeft hij Jonk, Bergkamp en De Boer naar voren voor geschoven.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:45 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik vind dat Cruijff gewoon lafjes bezig is. Als je zulke zware kritiek levert en je gewoon een puinhoop creert binnen Ajax, dan moet je ook de ballen hebben om een functie op te eisen en je eigen plan te realiseren.
Maar Cruijf is weer veel te bang voor imagoschade wanneer het niet gaat lukken, net zoals hij nooit bondscoach wou wroden voor precies dezelfde reden.
Ook al is Cruijf een groot speler geweest en is hij voor Ajax van groot belang geweest, ik snap echt niet waarom men daar zen oren nog naar die man laat hangen...
Derksen: "Cruijff wil geen geld, geen baan, geen macht..."quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:45 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Daar was geen klokkenluider voor nodig hoor, dat kon half nederland van honderden kilometers afstand zien.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Gast waar heb je het over?? Een puinhoop creeren bij Ajax? Dat was het al! Hij heeft het slechts alleen geopenbaard. Gevalletje klokkenluider.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |