abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 maart 2011 @ 14:12:42 #201
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_94853546
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:10 schreef Adames het volgende:

[..]

De jeugdopleiding van Chelsea is uitstekend. Alleen veel en zwaardere concurrentie
Uitstekend ja, vandaar dat er zoveel toppers uit die opleiding komen. Ze hebben iedereen gekocht man, er zit geen engelse tussen, allemaal buitenlanders van 16-18 die zijn gekocht.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 31 maart 2011 @ 14:27:43 #202
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_94854214
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:10 schreef Adames het volgende:

[..]

De jeugdopleiding van Chelsea is uitstekend. Alleen veel en zwaardere concurrentie
Onzin.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_94854567
[quote]1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:12 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Uitstekend ja, vandaar dat er zoveel toppers uit die opleiding komen. Ze hebben iedereen gekocht man, er zit geen engelse tussen, allemaal buitenlanders van 16-18 die zijn gekocht.
[/quote

Het feit dat de spelers niet gebruikt worden en of op 18 jarige leeftijd van club overstappen betekent niet dat het slecht is. Dat heeft met beleid te maken.
pi_94854632
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:12 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Wellicht zijn er gewoon weinig Engelse talenten. Andere Engelse clubs zijn namelijk ook vaak aangewezen op jonge buitenlandse talenten.
  donderdag 31 maart 2011 @ 15:19:12 #205
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_94856343
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_94856562
quote:
99s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:19 schreef Houniet het volgende:
[NOS VIDEO] Supporters Ajax zijn geschokt
Daniël Dekker :') :')
pi_94856699
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:24 schreef Urquhart het volgende:

[..]

is dat diezelfde kerel van radio 2?
pi_94857012
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:27 schreef Adames het volgende:

[..]

is dat diezelfde kerel van radio 2?
Ja...
  donderdag 31 maart 2011 @ 15:46:18 #209
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_94857615
quote:

[..]

Tjsa, kan er niets aan doen.
Beter dan Peter R. de Vries.
pi_94857929
quote:
15s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:46 schreef Houniet het volgende:

[..]

Tjsa, kan er niets aan doen.
Beter dan Peter R. de Vries.
Ik vind ze allebei niet veel. Maar bij Daniël Dekker heb ik altijd het idee een buikspreekpop van het bestuur/directie te zien :')
pi_94860904
quote:

[..]

wat een radio hoofd heeft die gozer zeg :|W
pi_94862162
Het is echt om te brullen om al die reacties op forums en internet websites te lezen over Cruijf die niet Coronel zal opvolgen. En Cruijf de schuld geven dat hij Ajax naar de filistijnen helpt.

Dat men sowieso verwachtte dat Cruijf die positie zou innemen :') . En natuurlijk weet hij niet hoe het verder moet, hij is immers ook puur voor de technische kant, niet voor het leiden van het 'bedrijf ajax'. Maar wat betreft Coronel en Van den Boog en de rest had hij mijn inziens wel gelijk. Het loopt niet goed, en dat toneelstukje wat Coronel opvoerde gisteren was mijn inziens sowieso al genoeg voor een ontslag.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_94862633
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 17:31 schreef sitting_elfling het volgende:
Het is echt om te brullen om al die reacties op forums en internet websites te lezen over Cruijf die niet Coronel zal opvolgen. En Cruijf de schuld geven dat hij Ajax naar de filistijnen helpt.

Dat men sowieso verwachtte dat Cruijf die positie zou innemen :') . En natuurlijk weet hij niet hoe het verder moet, hij is immers ook puur voor de technische kant, niet voor het leiden van het 'bedrijf ajax'. Maar wat betreft Coronel en Van den Boog en de rest had hij mijn inziens wel gelijk. Het loopt niet goed, en dat toneelstukje wat Coronel opvoerde gisteren was mijn inziens sowieso al genoeg voor een ontslag.
Idd, beetje naïef van die mensen. Maar ok, alles komt goed nu. Over paar weken is er nieuwe RvC en directie.. en dit zullen mensen zijn die in de lijn van Cruijff denken. Dan heeft Cruijff zijn gewenste advies functie en komt Ajax weer aan de top!
pi_94863047
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 17:43 schreef Maryn. het volgende:

[..]

Idd, beetje naïef van die mensen. Maar ok, alles komt goed nu. Over paar weken maanden is er nieuwe RvC en directie.. en dit zullen mensen zijn die in de lijn van Cruijff denken. Dan heeft Cruijff zijn gewenste advies functie en komt Ajax weer aan de top!
Zo is het iets realistischer.
  donderdag 31 maart 2011 @ 18:11:53 #215
198365 Morendo
The Real Deal
pi_94863835
Een grote hobbel voor vooruitgang is in ieder geval genomen. Benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Cruijff wil toch wel een TD hebben? Dat lijkt mij prioriteit nummer 1.
Die Lebenslust bringt dich um.
  donderdag 31 maart 2011 @ 18:12:11 #216
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_94863848
Of het nou weken of maanden gaat duren. Als er maar verandering komt! Heb er op zich wel vertrouwen in... JC wil niet graag op een centrale plek in de organisatie zitten, en dat hoeft ook helemaal niet. Als hij maar de juiste mensen op de juiste posities zet. Dat hij dat kan, heeft hij al laten zien. Dan kan hij als een Rasputin de goede dingen influisteren ;)

Snap trouwens niet waarom veel mensen nu steigeren over het feit dat Cruijff, Jonk en Bergkamp harde taal zouden hebben gebruikt. Wat hadden ze dan verwacht?! Als ze zachte taal zouden gebruiken krijg je alsnog pappen en nathouden en gebeurt er nog niks. Bovendien is er niks nieuws aan dat Cruijff harde taal gebruikt. Eerlijk, maar hard... ik denk dat dit hard nodig is bij Ajax. Anders hadden we net zo goed verder kunnen gaan met Coronel en vdBoog (ok, die is er nog, maar niet lang lijkt me)

Enige manier om het roer echt om te gooien is imho hard ingrijpen. Dat kan nu gelukkig eindelijk gebeuren.

Hoop alleen wel dat de media oorlog snel afgelopen is... kwalijke zaak :N
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)
pi_94864086
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 17:53 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Zo is het iets realistischer.
Ik zat te denken aan 6-8 weken.. ;)
  donderdag 31 maart 2011 @ 18:24:52 #218
198365 Morendo
The Real Deal
pi_94864345
Van den Boog zal denk ik willen aanblijven tot de zomertransfers zijn afgerond.
  donderdag 31 maart 2011 @ 18:30:05 #219
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_94864562
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een puinhoop. Ik denk niet dat Ajax hier beter van wordt.
Niks persoonlijks, ik pik er zomaar even een reactie uit ter illustratie.

Maar wat is dit nu weer? Tot gisteren riep bijna iedereen "Bestuur weg, Cruijff binnen!". Nu het zover is, valt het blijkbaar een beetje tegen. Wat hadden jullie gedacht dan? Dat binnen één dag alle "foute" mannen vertrokken zouden zijn en alle "goeden" op de juiste plek zouden zitten? Dat Ajax nog even 4 punten per wedstrijd ging inlopen en kampioen zou worden?

Als het niet heel erg snel gaat is het blijkbaar niet goed. Opportunisme ten top. Het zit blijkbaar niet alleen in de club, maar ook in de fans. En das ook logies natuurlijk... :N
Look behind you! It's your ass!
pi_94865138
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:30 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Niks persoonlijks, ik pik er zomaar even een reactie uit ter illustratie.

Maar wat is dit nu weer? Tot gisteren riep bijna iedereen "Bestuur weg, Cruijff binnen!". Nu het zover is, valt het blijkbaar een beetje tegen. Wat hadden jullie gedacht dan? Dat binnen één dag alle "foute" mannen vertrokken zouden zijn en alle "goeden" op de juiste plek zouden zitten? Dat Ajax nog even 4 punten per wedstrijd ging inlopen en kampioen zou worden?

Als het niet heel erg snel gaat is het blijkbaar niet goed. Opportunisme ten top. Het zit blijkbaar niet alleen in de club, maar ook in de fans. En das ook logies natuurlijk... :N
Ik vind dat Cruijff gewoon lafjes bezig is. Als je zulke zware kritiek levert en je gewoon een puinhoop creert binnen Ajax, dan moet je ook de ballen hebben om een functie op te eisen en je eigen plan te realiseren.

Maar Cruijf is weer veel te bang voor imagoschade wanneer het niet gaat lukken, net zoals hij nooit bondscoach wou wroden voor precies dezelfde reden.

Ook al is Cruijf een groot speler geweest en is hij voor Ajax van groot belang geweest, ik snap echt niet waarom men daar zen oren nog naar die man laat hangen...
pi_94865295
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:45 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Ik vind dat Cruijff gewoon lafjes bezig is. Als je zulke zware kritiek levert en je gewoon een puinhoop creert binnen Ajax, dan moet je ook de ballen hebben om een functie op te eisen en je eigen plan te realiseren.

Maar Cruijf is weer veel te bang voor imagoschade wanneer het niet gaat lukken, net zoals hij nooit bondscoach wou wroden voor precies dezelfde reden.

Ook al is Cruijf een groot speler geweest en is hij voor Ajax van groot belang geweest, ik snap echt niet waarom men daar zen oren nog naar die man laat hangen...
Gast waar heb je het over?? Een puinhoop creeren bij Ajax? Dat was het al! Hij heeft het slechts alleen geopenbaard. Gevalletje klokkenluider.

Hij zei van te voren continu dat hij helemaal geen trek had in een functie, en dat heeft hij ook niet bij Barcelona gedaan. Mensen die Cruijf laf noemen zullen Cruijf ongeacht de resultaten toch afkraken.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_94865363
quote:

[..]

Cruijff steekt zijn nek al uit, en wilt zijn technisch plan ook graag uitvoeren. Hier heeft hij Jonk, Bergkamp en De Boer naar voren voor geschoven.

Dat het bestuur en RvC opstapt is inderdaad hun probleem, niet dat van Cruijff. Cruijff wilde alleen zich richten op de technische kant, en sprak helemaal niet over het vertrek van het bestuur.
  donderdag 31 maart 2011 @ 18:51:01 #223
302138 HuffTheTalbot
pi_94865366
quote:

[..]

Derksen: "Cruijff wil geen geld, geen baan, geen macht..."

Heb je wel opgelet?
  donderdag 31 maart 2011 @ 18:52:00 #224
302138 HuffTheTalbot
pi_94865412
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:49 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Gast waar heb je het over?? Een puinhoop creeren bij Ajax? Dat was het al! Hij heeft het slechts alleen geopenbaard. Gevalletje klokkenluider.
Daar was geen klokkenluider voor nodig hoor, dat kon half nederland van honderden kilometers afstand zien. ;)
  donderdag 31 maart 2011 @ 18:52:54 #225
198365 Morendo
The Real Deal
pi_94865445
Inderdaad. Soms moet je een stap terugdoen om twee stappen vooruit te maken. Zoals Ajax de laatste 10 jaar geleid werd, dat kon echt niet meer. Een radicale breuk met het verleden was gewenst en lijkt er ook gekomen te zijn. Wel even afwachten hoe het nu verder gaat......

En ik hoop dat Co Adriaanse terugkomt, dat zou ook een mooi verzoeningsgebaar zijn van het 'Kamp Cruijff' naar het kamp 'Van Gaal'. Hopelijk kunnen de heren zich over hun eigen schaduw heenzetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')