abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:39:21 #101
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_94833868
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:33 schreef Starzky het volgende:

[..]

Raad van commissarissen en een dagelijkse functie... Dat is hetzelfde als een vierkant dat rond is...

EDIT: Ik bedoel hiermee dat hij het nu maar eens moet laten zien en niet zijn vriendjes naar voren moet gaan schuiven.... Want o het gaat zo goed met Barcelona.... en ondertussen lopen de schulden daar maar op (en door het hogere budger wat beschikbaar is, zijn er meer mogelijkheden tot het aantrekken van talent waardoor de doorstroom van talentvolle jeugd natuurlijk ook een impuls kan krijgen.... Dus ik snap niet waar alle vreugde op gebaseerd is, laat hij het nu eerst maar is bewijzen
Hij gaat niets bewijzen, dat heeft hij van te voren gezegd. Hij heeft een rapport gemaakt en op basis daarvan wordt er een re-organisatie doorgevoerd.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:41:10 #102
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_94833978
quote:
12s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:39 schreef Houniet het volgende:

[..]

Hij gaat niets bewijzen, dat heeft hij van te voren gezegd. Hij heeft een rapport gemaakt en op basis daarvan wordt er een re-organisatie doorgevoerd.
Kom er maar in Keje Molenaar :Y
stupidity has become as common as common sense was before
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:41:20 #103
233834 Starzky
Where's hutch?
pi_94833987
quote:

[..]

Dat wilt hij ja... Maar om een reorganisatie door te voeren heb je een sterke leider nodig met verantwoordelijkheid... En niet een slap aftreksel wat naar voren geschoven wordt en moet doen wat hem ingefluisterd wordt... Want hierdoor kan hij zonder gevolgen alles doen, wel met de eer strijken en het slechte afschuiven op de persoon die op de stoel zit... Laat het hem dus eerst maar zelf bewijzen
Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
pi_94834025
quote:

[..]

Precies, het gaat puur om een omslag bij Ajax. En of Cruijff daarvoor nu wel of niet in Amsterdam woont is in mijn ogen gewoon irrelevant. Maar voor veel mensen is het blijkbaar een issue dat Cruijff een bepaald eitiket opgespeld moet krijgen als RvC-man of voorzitter.

Cruijff is vanavond overvallen door het moment, maar heeft al lang een plan klaar liggen. Bestuur en RvC zijn weg, mannen als Van Duivenbode, Molenaar en Van Wijk zullen nu wel doorgeschoven worden. Binnen twee maanden heb je een nieuwe directie, en je kan de boel weer eens van de grond af aan op gaan bouwen. En hopelijk zien we dan eindelijk weer eens iets terug van het oude Ajax, wat we al ruim vijftien jaar moeten missen.
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:43:51 #105
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_94834145
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:41 schreef Starzky het volgende:

[..]

Dat wilt hij ja... Maar om een reorganisatie door te voeren heb je een sterke leider nodig met verantwoordelijkheid... En niet een slap aftreksel wat naar voren geschoven wordt en moet doen wat hem ingefluisterd wordt... Want hierdoor kan hij zonder gevolgen alles doen, wel met de eer strijken en het slechte afschuiven op de persoon die op de stoel zit... Laat het hem dus eerst maar zelf bewijzen
Natuurlijk. Maar heel Nederland en vooral meneer van der Meulen staan te schreeuwen dat hij het nu maar eens moet gaan doen.
Dat was hij van te voren niet van plan, dus dat kan van tafel. Hoe de re-organisatie nu verder moet is aan het huidige bestuur. Misschien staat het wel in dat rapport wat Cruijf geschreven hebt? Dat weten we niet.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:45:26 #106
233834 Starzky
Where's hutch?
pi_94834235
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:41 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Precies, het gaat puur om een omslag bij Ajax. En of Cruijff daarvoor nu wel of niet in Amsterdam woont is in mijn ogen gewoon irrelevant. Maar voor veel mensen is het blijkbaar een issue dat Cruijff een bepaald eitiket opgespeld moet krijgen als RvC-man of voorzitter.

Cruijff is vanavond overvallen door het moment, maar heeft al lang een plan klaar liggen. Bestuur en RvC zijn weg, mannen als Van Duivenbode, Molenaar en Van Wijk zullen nu wel doorgeschoven worden. Binnen twee maanden heb je een nieuwe directie, en je kan de boel weer eens van de grond af aan op gaan bouwen.
Dat bouwen, gebeurd dat niet bijna ieder jaar opnieuw bij het aanstellen van een nieuwe trainer (waardoor in het geval van van basten en jol ook het technische beleid zou veranderen)... En was het niet zo dat er vanaf volgend jaar een sluitende begroting is waarbij alleen europaleague is opgenomen??? Dus vind het allemaal zo overdreven... En over 4 jaar begint het weer opnieuw? Had een jaar gewacht en gekeken hoe dat afgelopen was, en begon dan met het aanstellen van een nieuw bestuur (dit omdat oa het contract van Coronel dan afgelopen was)
Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:46:21 #107
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_94834282
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:41 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of Cruijff in een bestuur of raad zitting neemt. Het gaat er juist om dat hij zich nu weer niet ineens van de domme gaat houden en alles op "hunnie" afschuift.
Maar ik had na 10 seconden net op tv al gezien dat het weer het oude liedje is.
Wie dit leest is gek
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:47:14 #108
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_94834328
quote:
Van den Boog: 'Het is jammer, er gebeuren nu zoveel goede dingen'

Hé?
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_94834371
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:45 schreef Starzky het volgende:

[..]

Dat bouwen, gebeurd dat niet bijna ieder jaar opnieuw bij het aanstellen van een nieuwe trainer (waardoor in het geval van van basten en jol ook het technische beleid zou veranderen)... En was het niet zo dat er vanaf volgend jaar een sluitende begroting is waarbij alleen europaleague is opgenomen??? Dus vind het allemaal zo overdreven... En over 4 jaar begint het weer opnieuw? Had een jaar gewacht en gekeken hoe dat afgelopen was, en begon dan met het aanstellen van een nieuw bestuur (dit omdat oa het contract van Coronel dan afgelopen was)
Dat bouwen met een nieuwe trainer is onzin, omdat de hele structuur bij Ajax niet klopt. Sinds Van Gaal weg is gegaan heeft Ajax niks meer laten zien, en dat ligt tuurlijk niet aan de trainer alleen. Als je er tien weg stuurt in tien jaar is er iets grondig mis. Hoogste tijd om de bezem door alle geledingen van de club eens te halen.
pi_94834415
quote:
99s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:46 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of Cruijff in een bestuur of raad zitting neemt. Het gaat er juist om dat hij zich nu weer niet ineens van de domme gaat houden en alles op "hunnie" afschuift.
Ik verwacht dat Cruijff al lang zijn mensen klaar heeft staan. We zullen binnenkort zien hoe het gaat lopen.
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:49:50 #111
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_94834477
quote:
99s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:46 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Heb je het wel gezien?
Hij zegt toch ook dat zij niet hoeven opstappen. Hij heeft en plan gemaakt wat geïmplementeerd moet worden. Dat zij gemaakt hebben, 'en niet anders'. Het huidige bestuur wilde dat aanpassen omdat er anders mensen 'ontslagen' moeten worden. Maargoed wat wil je in een re-organisatie, dan kunnen er mensen uitvliegen ja.
Het gaat allemaal om de jeugdopleiding he, niet om het huidige bestuur. En dat vergeten de mensen.
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:50:40 #112
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_94834519
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:54:13 #113
189963 nubreektmijnklomp
pi_94834712
quote:
Oh, dat is gewoon een opname. Ik denk nieuw nieuws :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_94834722
Misschien slim om een apart topic te maken hier in VBL over pauw en witteman?
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:54:25 #115
233834 Starzky
Where's hutch?
pi_94834729
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:47 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat bouwen met een nieuwe trainer is onzin, omdat de hele structuur bij Ajax niet klopt. Sinds Van Gaal weg is gegaan heeft Ajax niks meer laten zien, en dat ligt tuurlijk niet aan de trainer alleen. Als je er tien weg stuurt in tien jaar is er iets grondig mis. Hoogste tijd om de bezem door alle geledingen van de club eens te halen.
Ken je feiten... Het overgrote deel is niet ontslagen maar is zelf opgestapt.... Dus van wegsturen is al geen sprake....
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:54:41 #116
189963 nubreektmijnklomp
pi_94834743
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:54 schreef Geo3kant het volgende:
Misschien slim om een apart topic te maken hier in VBL over pauw en witteman?
Zal wel in het VI topic terecht komen omdat johan derksen er bij zit.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:55:12 #117
189963 nubreektmijnklomp
pi_94834768
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:54 schreef Starzky het volgende:

[..]

Ken je feiten... Het overgrote deel is niet ontslagen maar is zelf opgestapt.... Dus van wegsturen is al geen sprake....
Ja opgestapt onder dwang, net als Jol.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_94834785
quote:

[..]

Ze zaten sowieso dicht tegen ontslag aan. Maar dat er zoveel opstappen geeft natuurlijk ook te kennen dat er iets mis is binnen de hele organisatiestructuur.
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:55:30 #119
233834 Starzky
Where's hutch?
pi_94834788
quote:

[..]

En dit ging ook puur om het TECHNISCHE beleid, dus dat waaraan bijna ieder jaar opnieuw wordt gebouwd ja...
pi_94834860
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:55 schreef Starzky het volgende:

[..]

En dit ging ook puur om het TECHNISCHE beleid, dus dat waaraan bijna ieder jaar opnieuw wordt gebouwd ja...
Technisch beleid staat natuurlijk niet los van alles. Vanwege de financiën en jeugdopleiding is alles met elkaar verbonden.
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:58:00 #121
233834 Starzky
Where's hutch?
pi_94834948
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:56 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Technisch beleid staat natuurlijk niet los van alles. Vanwege de financiën en jeugdopleiding is alles met elkaar verbonden.
En was dit onder anders onder Jol en Van Basten? Die kregen toch ook beide het totale zeggenschap op het technische gebied?
pi_94835078
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:58 schreef Starzky het volgende:

[..]

En was dit onder anders onder Jol en Van Basten? Die kregen toch ook beide het totale zeggenschap op het technische gebied?
Die blijven alsnog afhankelijk van de aanvoer van de jeugdopleiding. En als daar iets structureel mis is, wat Cruijff zegt, dan kan er niet goed opgebouwd worden.

Bovendien kun je ook afvragen in hoeverre het goed geweest is dat deze trainers die vrijheid kregen. Maar dat is een andere discussie.
  woensdag 30 maart 2011 @ 23:03:14 #123
189963 nubreektmijnklomp
pi_94835248
Nos ook met onbevestigde bronnen. :')

Mafketels.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  woensdag 30 maart 2011 @ 23:05:24 #124
233834 Starzky
Where's hutch?
pi_94835363
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 23:00 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Die blijven alsnog afhankelijk van de aanvoer van de jeugdopleiding. En als daar iets structureel mis is, wat Cruijff zegt, dan kan er niet goed opgebouwd worden.

Bovendien kun je ook afvragen in hoeverre het goed geweest is dat deze trainers die vrijheid kregen. Maar dat is een andere discussie.
Dat is in mijn ogen niet een andere discussie, want nu krijgt er weer een persoon alle vrijheid, iets wat nooit goed is. Meerdere mensen betekenen meerdere perspectieven, oplossingen, en invalshoeken. Hierdoor komen er meer problemen naar voren dus een betere oplossing. Hierdoor ben ik vrij sceptisch over wat voor een onzin er nu weer gaat gebeuren...
pi_94835419
Schatjes, zie ik jullie hier? http://forum.fok.nl/topic/1630317 speciaal voor jullie gemaakt :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')