Het nieuws van 2000 uur pik.quote:
Ik heb precies diezelfde gevoelens ja.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:28 schreef Starzky het volgende:
Beetje een teleurstelling... Niet mijn probleem; Heb ik niet gezegd; nee, ik moet morgen weg....
Heb er een hard hoofd in
Wat had je dan verwacht, dat Cruijff in de Directie stapt en morgen aan het werk gaat. Zo werkt het niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:28 schreef Starzky het volgende:
Beetje een teleurstelling... Niet mijn probleem; Heb ik niet gezegd; nee, ik moet morgen weg....
Heb er een hard hoofd in
Het is vrij duidelijk dat Cruijff niet heeft aan zien komen, dat de zaak zo snel om zou slaan. Opzich niet zo gek.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:28 schreef Starzky het volgende:
Heb er een hard hoofd in
Echt hé, hij WOONT in Barcelona. Hij gaat zich geen functie aanmeten waarvoor hij dagelijks in nederland moet zijn. Hij gaat gewoon mensen aanstellen en leidinggeven van afstand.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht, dat Cruijff in de Directie stapt en morgen aan het werk gaat. Zo werkt het niet.
Alleen als dat op het bord voor zijn kop gedrukt staatquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Uri: 'Cruijff is god bij Ajax'
Zou van der Boog het nu ook door hebben?
Voorlopig gaat er nog helemaal niemand ontslagen worden. Eerst zal er een nieuwe directie moeten komen die de bewuste personen het ontslag aan zegt. En dan komen de vakbonden en de rechters en dan zijn we anderhalf jaar verder.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:30 schreef Houniet het volgende:
OH BOEHOE ER MOETEN MENSEN ONTSLAGEN WORDEN.
Vind je het gek in een re-organisatie. Jezus _(EUI@#(_*-d!!!
Exact.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht, dat Cruijff in de Directie stapt en morgen aan het werk gaat. Zo werkt het niet.
Ja, maar ondertussen maakt die hond Cruijff wel zwart met die uitspraken. En dan nog als Cruijff dat allemaal gezegd heeft, dat soort dingen moeten intern blijven.quote:
Raad van commissarissen en een dagelijkse functie... Dat is hetzelfde als een vierkant dat rond is...quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Echt hé, hij WOONT in Barcelona. Hij gaat zich geen functie aanmeten waarvoor hij dagelijks in nederland moet zijn. Hij gaat gewoon mensen aanstellen en leidinggeven van afstand.
Hij maakt niet alleen Cruijff zwart, hij haalt Ajax door het slijk. Coronel is geen haar beter geweest dan Jaakke.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja, maar ondertussen maakt die hond Cruijff wel zwart met die uitspraken. En dan nog als Cruijff dat allemaal gezegd heeft, dat soort dingen moeten intern blijven.
Dat dus. Er moeten hier heel veel mensen eerst hun huiswerk makenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Echt hé, hij WOONT in Barcelona. Hij gaat zich geen functie aanmeten waarvoor hij dagelijks in nederland moet zijn. Hij gaat gewoon mensen aanstellen en leidinggeven van afstand.
Eerst hun huiswerk maken?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat dus. Er moeten hier heel veel mensen eerst hun huiswerk maken.
ja RvC misschien wel. Maar buiten dat bedoel ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:33 schreef Starzky het volgende:
[..]
Raad van commissarissen en een dagelijkse functie... Dat is hetzelfde als een vierkant dat rond is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |