Wie kwam met een huppelkutjepoesje?quote:
Pfffff ja , faal Llquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik denk dat je zelf echt wel kan zien of ze erg lijden of niet hoor, maar ik zou zelf echt het risico niet willen lopen dat het laat in de nacht mss nog echt vervelend ging worden, want dat lijkt me dan zo een toestandquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zou ook de DA gebeld hebben om hem te laten onderzoeken en eventueel te laten inslapen.
Hij kan wel pijn hebben maar het niet laten merken
Tot ie niet meer goed is natuurlijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:47 schreef Ynske het volgende:
stomme vraag hier ertussendoormaar hoelang kun je een mango houden?
Ja, ik heb er ook over gedacht idd... Maar als het zo blijft dan is het wel te doen... Mijn dierenarts is 24/7 te bereiken dus als het moet dan kan het vannacht/morgen ook, ik ga naast hem op de bank slapen dus als er iets gebeurt kan ik snel beslissen hoe en watquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pfffff ja , faal Ll![]()
Tombo, zou je hem zo wel nog uren willen laten liggen?
Ik ben dr niet bij dus ik kan dr niks over zeggen, maar omdat het nu avond is zou ik wel overwegen om mss toch je da te bellen, voor het mss nog nasty zou kunnen worden vannacht of zo, dat lijkt me toch wel zo naar midden in de nacht
Tot hij kneedbaar wordt en gaat stinkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:47 schreef Ynske het volgende:
ja zegquote:
Blijf dan met je tengels van de lapo afquote:
Nou jeetje, dan eet je deze op en dan schil je die andere morgen, je ziet / ruikt vanzelf wel offie nog kan of niet hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja zeg
maar wanneer issie niet meer goed? heb er 2 liggen, 1 krijg ik vanaaf wel op maar zou de ander morgen nog goed zijn. de glans begint weg te gaan van de schil
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik heb er ook over gedacht idd... Maar als het zo blijft dan is het wel te doen... Mijn dierenarts is 24/7 te bereiken dus als het moet dan kan het vannacht/morgen ook, ik ga naast hem op de bank slapen dus als er iets gebeurt kan ik snel beslissen hoe en wat
Ik geloof echt niet dat ie lijdt, echt nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf echt wel kan zien of ze erg lijden of niet hoor, maar ik zou zelf echt het risico niet willen lopen dat het laat in de nacht mss nog echt vervelend ging worden, want dat lijkt me dan zo een toestand
k hoop dat t niet te lang meer duurt voor Nelis, en ook voor jouquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik heb er ook over gedacht idd... Maar als het zo blijft dan is het wel te doen... Mijn dierenarts is 24/7 te bereiken dus als het moet dan kan het vannacht/morgen ook, ik ga naast hem op de bank slapen dus als er iets gebeurt kan ik snel beslissen hoe en wat
Tot ie overrijp is en hoe lang dat duurt is afhankelijk van de manier waarop je hem bewaartquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:47 schreef Ynske het volgende:
Het is jouw kat, dus volg gewoon je gevoelquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat ie lijdt, echt nietHij is nu gewoon echt aan het slapen, hij laat normaal altijd binnen 2 tellen weten als iets hem niet zint, dus ik vertrouw voor nu even op mn gevoel dat het voor hem nog goed te doen is... En een fijnere manier van zelf inslapen op je vertrouwde bank kan ik me bijna niet voorstellen...
Deed de fillum het?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tot ie overrijp is en hoe lang dat duurt is afhankelijk van de manier waarop je hem bewaart
Ik weet het nog niet; de pleuris brak hier weer even uit en ik ben tot vannacht 4:00 bezig geweest om het op te lossen. We gaan het vanavond even proberenquote:
quote:
Rustig aanquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet; de pleuris brak hier weer even uit en ik ben tot vannacht 4:00 bezig geweest om het op te lossen. We gaan het vanavond even proberen
Ongetwijfeld een of andere butt-versie, hij is half april op DVD, dan staan meestal binnen 1 dag de DVD-rips eropquote:
Morgen natuurlijk!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:56 schreef Nonneke het volgende:
Hm morgen naar mn sis, zal ik vanaaf of morgenochtend de cupcakes bakken ?
morgenochtend, lekker versquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:56 schreef Nonneke het volgende:
Hm morgen naar mn sis, zal ik vanaaf of morgenochtend de cupcakes bakken ?
Ik doe gewoon een reep chocolade in blokjes in de keukenmachinequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:00 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dan zijn ze wel extra vers hm![]()
eindelijk goede chocolate chips gevonden hier om mee te bakken
Dacht je aan steigermeisje toen je het scrollwieletje tekende?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
oh-oh, met de nieuwe pen:
alleen het scrollwieltje is wel mislukt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
oh-oh, met de nieuwe pen:
alleen het scrollwieltje is wel mislukt![]()
[ afbeelding ]
die heb ik nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik doe gewoon een reep chocolade in blokjes in de keukenmachine
je moet de beitelvormige punt draaien, met de scherpe kantquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tof!
Ik kan dus echt amper uit de voeten met die stift van jou, ik krijg geen mooie dunne lijnen ermee
ha viespeukquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dacht je aan steigermeisje toen je het scrollwieletje tekende?
Ja dat snap ik maar ik vind m dan nog best dik.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je moet de beitelvormige punt draaien, met de scherpe kant
en anders gewoon een fineliner gebruiken, dat doe ik ook voor de dunne lijnen
MWUHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar ik vind m dan nog best dik.
Maar jij speelt ook vals, nu snap ik het![]()
Ja mooi is datquote:
Jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:05 schreef oh-oh het volgende:
Ll is het nou nog steeds onder voorbehoud?
Helemaal?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
overigens heb ik die Sjon van jou met marker getekend hoor
yepquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Helemaal?
Zo dun krijg ik die lijnen echt niet hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
nee het is echt waar, ik heb dat ding getekend voor ik met school begon, op school zeiden ze pas dat je fineliners daarvoor moest gebruikenquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:14 schreef ElisaB het volgende:
Zwab...ik ga er zo aan beginnen eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee het is echt waar, ik heb dat ding getekend voor ik met school begon, op school zeiden ze pas dat je fineliners daarvoor moest gebruiken
nee ik heb gewoon nooit de behoefte gehad om met die dingen te tekenen, tekende altijd met potlood, nooit met penquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij had werkelijk waar een school nodig om te leren dat de fineliners voor de fijne lijntjes zijn?
Bij een dure design winkelquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:27 schreef oh-oh het volgende:
Bij welke voddenboer heb je dat ding gekocht dan?
quote:Bij aflevering van mijn dressoir zag ik een beschadiging aan de zijkant van de kast. Dit heb ik medegedeeld aan de chauffeurs en die zouden ervoor zorg dragen dat dit gerepareerd zou worden. Nadat ze wegwaren heb ik de kast nog eens wat beter geïnspecteerd. Er blijken meer beschadigingen op het meubel te zitten en de linker ruimte van het dressoir is te krap om de plank normaal in te kunnen plaatsen. De plank klemt zich helemaal schuin vast. Beide bijgeleverde planken heb ik geprobeerd, maar beide blijven ze klemmen.
De zijkant van de kast staat ook niet juist op het onderstel. De achterkant staat loodrecht op de onderkant en de voorkant scheelt ruim 2 a 3 mm, aan beide zijde.
Tevens staat ook 1 van de deuren niet recht. De linkerdeur staat meer naar beneden dan de andere deuren.
Ik baal hier nogal van zoals u ongetwijfeld kunt begrijpen.
Ik heb er vertrouwen in dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt (ik ga er vanuit nog voor het weekend, zodat ik de /een eventueel nieuwe kast in gebruik kan nemen)
Met vriendelijke groeten,
Denise X
Ik heb me er een kut humeur vanquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:42 schreef Rewimo het volgende:
Balen zeg, van je kast. Ook stom dat ze zoiets zelf niet zien trouwens
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:43 schreef draculettetje het volgende:
zo en nu ga ik proberen jullie weer een beetje meer te volgen hoor,
mis jullie gewoon
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:43 schreef draculettetje het volgende:
mis jullie gewoon
Hee draak!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:43 schreef draculettetje het volgende:
mis jullie gewoon
Wat heb je een prachtige dochter trouwensquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:43 schreef draculettetje het volgende:
mis jullie gewoon
Jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:54 schreef draculettetje het volgende:
zie ik vind jullie allemaal gewoon lief!
hoe gaat het met jullie?
wel stom trouwens hoor Qwea van zulke schade
druk druk en nog eens drukquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:54 schreef draculettetje het volgende:
zie ik vind jullie allemaal gewoon lief!
hoe gaat het met jullie?
quote:
Oe.... Da's een veul beter idee!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
voor ieder wat wils
Wat mot je... Wou je rellen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:12 schreef draculettetje het volgende:
haha vamp! soms moet ik gewoon heel hard om je lachen
Q begint meestal. EN dan haakt er iemand aan en voor je het weet breekt hier de pleuris echt volledig uitquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:14 schreef vamperotica het volgende:
Eliesssssss... dit werkt niet hoor...Help es ff
I agree; Vamp is een zalig wijf en ik moet ook altijd om haar lachenquote:
Nou...Q...Kom er maar in dan...quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Q begint meestal. EN dan haakt er iemand aan en voor je het weet breekt hier de pleuris echt volledig uit
Ja eej....quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
I agree; Vamp is een zalig wijf en ik moet ook altijd om haar lachen
Ja, dan doet ze het dus juist niet. Dus we zeggen:quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Q begint meestal. EN dan haakt er iemand aan en voor je het weet breekt hier de pleuris echt volledig uit
Niks kan mijn humeur vergallen nu, want mijn eigenste Muisquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:22 schreef Muis006 het volgende:
Doe eens niet zo gemeen tegen Q!
En het is jezus fuck, JF.
quote:
doet ie t nog niet?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:23 schreef Qwea het volgende:
*naar laptop kijkt*
*op handen gaat zitten*
Een zalig wijf is er eentje die je aan tafel wilt hebben. Omdat ze op de juiste momenten meegaat in de flow, een positieve bijdrage levert aan de algehele stemming, in het bezit is van een gezonde dosis humor en niet vies is van wat zelfspot. Een zalig wijf recht haar rug en gaat eraan staan. En daarom is een zalig wijf een altijd welkomquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:21 schreef vamperotica het volgende:
Ja eej....![]()
Omschrijf zalig..... dat geeft misschien nog hoop....
Wat weet jij wat wij ( of ik) niet weten?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De pleuris lijkt verhuisd te zijn van onze SC naar Elies dr casa
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niks kan mijn humeur vergallen nu, want mijn eigenste Muis![]()
![]()
is er!
Ja, doe jij nou ff mee danquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:23 schreef oh-oh het volgende:
De pleuris lijkt verhuisd te zijn van onze SC naar Elies dr casa
Weet je zeker dat je het over mij hebt?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een zalig wijf is er eentje die je aan tafel wilt hebben. Omdat ze op de juiste momenten meegaat in de flow, een positieve bijdrage levert aan de algehele stemming, in het bezit is van een gezonde dosis humor en niet vies is van wat zelfspot. Een zalig wijf recht haar rug en gaat eraan staan. En daarom is een zalig wijf een altijd welkom
Ik heb er de kracht niet voorquote:
Hdd is helemaal naar de hoerenquote:
wtf?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die is naar Tombo vermoedt aan het doodgaan
das heel rot!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hdd is helemaal naar de hoeren
Hij geeft een partij errors. Morgen maar ff samsung bellen om hem te laten ophalen. Kunnen ze een nieuwe HDD toesturen.
Mooi kut, want ik MOET echt met mijn school shit bezig
Ja hallo, staat er debiel op mijn voorhoofd of zoquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:24 schreef vamperotica het volgende:
Weet je zeker dat je het over mij hebt?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja hallo, staat er debiel op mijn voorhoofd of zo![]()
![]()
Oe lekker....
Q, ros d'r eens ff een afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
Nee joh, da's leuk. Want dan gaat Q straks posten dat ze MM verrot geschopt heeft en de laptop door de douchewand geflikkerd heeft. En dan gaat ze boze brieven en mailtjes schrijven en die post ze dan hier en dan gaat iemand zeggen dat ze een beetje moet dimmen en dan onstaat er drie kampen (voor, tegen en neutraal) en hebben we een rel.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee joh, da's leuk. Want dan gaat Q straks posten dat ze MM verrot geschopt heeft en de laptop door de douchewand geflikkerd heeft. En dan gaat ze boze brieven en mailtjes schrijven en die post ze dan hier en dan gaat iemand zeggen dat ze een beetje moet dimmen en dan onstaat er drie kampen (voor, tegen en neutraal) en hebben we een rel.
Kijk, zo werkt dat
Ik moest lachen bij die douchewandquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope
[..]
Heb ik gelijk of heb ik gelijk
Maar je gaat niet meer over de zeik vanavond hequote:
Doe het nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:33 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben me helemaal misselijk aan het eten van de Haribosnoep maar het is zo lekker
hier ook ja, hoop zo dat t voor Nelis en haar niet te lang duurt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil eigenlijk gaan slapen maar ik wacht nog ff tot Tombo klaar is met douchen en zo
Ik vond het heerlijk en de meeste collegae waren heel blij dat ik dr weer was.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe was jouw eerste werkdag eiks oh oh?
Veel sterkte voor vannachtquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:42 schreef tombolafan het volgende:
Ja ik ben er weer, ik durfde niet zo goed weer naar binnen te gaan
Hij leeft nogHij ademt op zich niet heel zwaar ofzo, slaapt gewoon bijna, ademhaling gaat wel een beetje onregelmatig... Hij ligt nu op mn snuggie naast me
Goffer, ik moet er gewoon van snotterenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:42 schreef tombolafan het volgende:
Ja ik ben er weer, ik durfde niet zo goed weer naar binnen te gaan
Hij leeft nogHij ademt op zich niet heel zwaar ofzo, slaapt gewoon bijna, ademhaling gaat wel een beetje onregelmatig... Hij ligt nu op mn snuggie naast me
Ja ik wacht ook nog evenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil eigenlijk gaan slapen maar ik wacht nog ff tot Tombo klaar is met douchen en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |