Ja, nou dat wil ik toch graag erg zeker weten. Alhoewel ik er wel vanuit ga idd. Maar de hdd zit gewoon nog garantie op... en als het toch iets software matigs oid is... dan gaan samsung zitten kutten met facturenquote:
Wat voor foutmeldingen? Screenschotje (met telefoon anders)?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:34 schreef Qwea het volgende:
-Diagnostic tool van samsung gedownload, gefikt en in de speler gepropt. Foutmeldingen alom. En runnen doet ie niet want hij zegt dat de drive letter niet juist is.
oke, momentjequote:Op woensdag 30 maart 2011 20:42 schreef eleusis het volgende:
[..]
Wat voor foutmeldingen? Screenschotje (met telefoon anders)?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:42 schreef eleusis het volgende:
[..]
Wat voor foutmeldingen? Screenschotje (met telefoon anders)?
Pfff. Rot ff lekker op met je fanboy gedragquote:
Als dat had gewerkt zat ik hier nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:05 schreef mirelia het volgende:
Opstarten met de windows CD, kiezen voor repareren en dan op de c prompt intikken checkdisk -r
Als dat klaar is zal je windows waarschijnlijk weer starten
Valt nog onder de garantie. Maar dat zeg ik, ik wil 10000% zeker weten dat dat het is. Anders heb ik straks een factuur van samsung om de oren.quote:
Via Hirens loopt die estool.exe wel. Ben benieuwd of hij kapoet verklaard wordtquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:09 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.ultimatebootcd.com/
Hiermee kijken of je wat diagnostics kan draaien op die HD? Maar het klinkt redelijk kapoet
Hmm, klinkt alsof die bootdisk niet helemaal lekker is, of je hardware niet goed ondersteunt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:03 schreef Qwea het volgende:
Ik heb dus alleen maar toegang tot C: A: en B:de rest zegt ie van "bad command or filename -"D:\:
Nou, ik denk dat die disk niet lekker was ofzo. Via hirens run ik dus nu de diagnostic, die geeft al flink wat errorsquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:13 schreef eleusis het volgende:
[..]
Hmm, klinkt alsof die bootdisk niet helemaal lekker is, of je hardware niet goed ondersteunt.
Hoe je 'm aan de praat krijgt weet ik niet, maar het zegt denk ik niets over de toestand van je harddisk, aan de controle is ie nog niet toegekomen
Dan weet je bij deze 10000% zeker dat de schijf kapot it.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:16 schreef Qwea het volgende:
Nou, ik denk dat die disk niet lekker was ofzo. Via hirens run ik dus nu de diagnostic, die geeft al flink wat errors![]()
3 a 4 weken is overdreven. Vorige week mijn laptop adapter opgestuurd... Hij is 2 hele dagen weggeweest. Woensdag middag meegegeven, Vrijdag middag terugquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:17 schreef maartena het volgende:
[..]
Dan weet je bij deze 10000% zeker dat de schijf kapot it.
Dus nu sta je voor de keuze of je 3 of 4 weken wil wachten totdat Samsung je een nieuwe schijf toe stuurt, of dat je er nu eerst eentje koopt zodat je weer verder kan.
Ja maar dit is anders, gecompliceerder, van een heel andere orde!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
3 a 4 weken is overdreven. Vorige week mijn laptop adapter opgestuurd... Hij is 2 hele dagen weggeweest. Woensdag middag meegegeven, Vrijdag middag terug
Ze hangen hem ergens aan/in draaien de tool en komen binnen 3u tot dezelfde conclusie als ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:27 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ja maar dit is anders, gecompliceerder, van een heel andere orde!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |