Hier is het echt niet normaal, met dank aan de KLU, want die bestieren de legering hier.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Over wat er wel en niet mag in een legering.
Toch niet die gebouwen rond die vijver?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hier is het echt niet normaal, met dank aan de KLU, want die bestieren de legering hier.
Ja, de gebouwen rond de vijver. Laatst werd gewoon de Senseo verbannen van een uitloop officier...quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Toch niet die gebouwen rond die vijver?
Apart trouwens, want op de andere bases doen ze nooit moeilijk over apparaten die ik op een kamer zet.
Dat is gewoonquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, de gebouwen rond de vijver. Laatst werd gewoon de Senseo verbannen van een uitloop officier...
Ik hoorde wel dat die regels op verzoek van de KL zijn. De oude KLu regels zouden teveel vrijheid bieden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, de gebouwen rond de vijver. Laatst werd gewoon de Senseo verbannen van een uitloop officier...
Die heb ik ook (van de baas), maar geen vriesvak... En ik mag geen eigen koelkast neerzetten. Leuk he in dienst.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:19 schreef Erasmo het volgende:
Thank god heb ik hier een koelkast op de kamer, dat is echt een verademing.
Ach kipsate kan ook prima in de koelkast hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die heb ik ook (van de baas), maar geen vriesvak... En ik mag geen eigen koelkast neerzetten. Leuk he in dienst.
Onzin, toen wij hier kwamen waren er plotseling regels waar we nog nooit van gehoord hadden. Eigen TV endex, eigen koelkast endex, eigen spullen endex. Materiaal van de baas, daar doe je het mee. En owee als je een stekkerblok verlengt!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoorde wel dat die regels op verzoek van de KL zijn. De oude KLu regels zouden teveel vrijheid bieden.
Wat ik al schreef. Erg apart.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Onzin, toen wij hier kwamen waren er plotseling regels waar we nog nooit van gehoord hadden. Eigen TV endex, eigen koelkast endex, eigen spullen endex. Materiaal van de baas, daar doe je het mee. En owee als je een stekkerblok verlengt!
Terwijl het niet erg is als je het licht moet aan doen door met twee draadjes contact te makenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Onzin, toen wij hier kwamen waren er plotseling regels waar we nog nooit van gehoord hadden. Eigen TV endex, eigen koelkast endex, eigen spullen endex. Materiaal van de baas, daar doe je het mee. En owee als je een stekkerblok verlengt!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:28 schreef AchJa het volgende:
Gelukkig kan AchJa heel goed tussen regels door lezen en daar een invulling aan geven! Die dan terloops ook heel vreemd bij de rest van het geheel aan binnenslapers terecht komt.
Is het ook. Een beetje legeringskamer heeft op zijn minst een bank oid staan. Fout, niet hier, weg met die zooi.quote:
Net zoals de vorige C-LMB dacht dat hij het recht had om al het internetverkeer te monitoren.... inclusief mail. Daar vond ik wat van en heb daar met gezwinde spoed een jurist op gezet. Het antwoord was ongeveer: "Hij gaat zijn boekje ver te buiten" toen was dat vlot afgelopen dat gelul.quote:
En terecht, da's gewoon een schending van het briefgeheim.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Net zoals de vorige C-LMB dacht dat hij het recht had om al het internetverkeer te monitoren.... inclusief mail. Daar vond ik wat van en heb daar met gezwinde spoed een jurist op gezet. Het antwoord was ongeveer: "Hij gaat zijn boekje ver te buiten" toen was dat vlot afgelopen dat gelul.
Goeieavond lieve Maitje.quote:
En die sukkels hier hebben dat jarenlang lopen slikken. Ik heb die OBA nog wel ergens liggen, ik zal die passage wel ff plaatsen als ik hem vind.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En terecht, da's gewoon een schending van het briefgeheim.
Ze vinden geen wiel uit, ze menen dat ze OVJ zijn. Nou, nog ff, zeker niet bij mij.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:43 schreef jankaas020 het volgende:
Altijd leuk, die lui die zelf hun regeltjes gaan verzinnen en steeds weer het wiel opnieuw gaan uitvinden...
Huh?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:45 schreef Erasmo het volgende:
Ik hoorde trouwens dat soldaten geen mulan meer krijgen?
Lijkt me een waardeloze bezuiniging aangezien Mulan altijd bakkies heeft.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:45 schreef Erasmo het volgende:
Zou te duur zijn. Hebben ze alles omgevormd dat je alles zelf moet inkloppen moeten ze nou overal weer bureau admins opstartenquote:
Het zal gvd weer eens niet waar zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zou te duur zijn. Hebben ze alles omgevormd dat je alles zelf moet inkloppen moeten ze nou overal weer bureau admins opstarten
1 april weten we het...quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het zal gvd weer eens niet waar zijn.
Nee, Mulan is veel te handig om een dienstreis in te kloppen, tegenwoordig kan elke joker dat. Goh, je zou maar eens krijgen waar je recht op hebt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zou te duur zijn. Hebben ze alles omgevormd dat je alles zelf moet inkloppen moeten ze nou overal weer bureau admins opstarten
Laatst moest ik het met een papiertje doen omdat ik een maaltijd vergeten was, maar dat viel nog best mee.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, Mulan is veel te handig om een dienstreis in te kloppen, tegenwoordig kan elke joker dat. Goh, je zou maar eens krijgen waar je recht op hebt.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:45 schreef Erasmo het volgende:
Ik weet niet of je de "oude" dienstreis formulieren nog kent maar daar werd je niet best van. Derhalve vulde ik die zooi ook niet in. Tegenwoordig is het drie muisklikken en gaan met die banaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:52 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Laatst moest ik het met een papiertje doen omdat ik een maaltijd vergeten was, maar dat viel nog best mee.
Avond Clan.quote:
Die ken ik nog wel ja, en in drie-voud invulen die handel........quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de "oude" dienstreis formulieren nog kent maar daar werd je niet best van. Derhalve vulde ik die zooi ook niet in. Tegenwoordig is het drie muisklikken en gaan met die banaan.
"Vechten voor een vrouw"...quote:
Zelfs niet voor mij?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
"Vechten voor een vrouw"...
Die tijd heb ik een beetje gehad.
Hooi braam en Royyquote:
Snel reposten!! Zag het welquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:58 schreef Lotusss het volgende:
Wat is een Mulan? Ken alleen degene die Maitje post
Mulan is het defensie internet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:58 schreef Lotusss het volgende:
Zonder Mulan geen Peoplesoftquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:58 schreef Lotusss het volgende:
Waar is de gezelligheid gebleven? wij hadden eigen bankstellen, tv, video, eigen ijskastje, koffiezetapperaten ( aan slijtage onderhevig ) en dat was altijd aardig vertoeven op die doorgezeten bankstellen. Posters aan de muur, met kerst leuke verlichting.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is het ook. Een beetje legeringskamer heeft op zijn minst een bank oid staan. Fout, niet hier, weg met die zooi.
En ik zag het ook wel, eerst mij zomaar vergeten hequote:Op woensdag 30 maart 2011 20:58 schreef Maitje het volgende:
[..]
Zelfs niet voor mij?
[..]
Hooi braam en Royy
[..]
Snel reposten!! Zag het wel
Als een leeuw!quote:
Goed hoor, met jou?quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als een leeuw!
Maar het moet niet te lang duren want ik heb na dat soort evenementen wel trek in een biertje.
Wees blij dat je weg bent...quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:59 schreef Clan het volgende:
[..]
Waar is de gezelligheid gebleven? wij hadden eigen bankstellen, tv, video, eigen ijskastje, koffiezetapperaten ( aan slijtage onderhevig ) en dat was altijd aardig vertoeven op die doorgezeten bankstellen. Posters aan de muur, met kerst leuke verlichting.
Ik ben baas in Ninja-editsquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:58 schreef Maitje het volgende:
[..]
Zelfs niet voor mij?
[..]
Hooi braam en Royy
[..]
Snel reposten!! Zag het wel
Je hebt toch standaard een voorraad in je kofferbak?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als een leeuw!
Maar het moet niet te lang duren want ik heb na dat soort evenementen wel trek in een biertje.
Die voorraden van mij liggen overal. Wat dat betreft is het net een soort Gladio.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je hebt toch standaard een voorraad in je kofferbak?
Jouw voorraad op de Oirschotse Hei is trouwens uitgeput. Die moet je weer even aan laten vullen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die voorraden van mij liggen overal. Wat dat betreft is het net een soort Gladio.
Hmm, heb jij weer van lopen snoepen. Zal het wel weer aanvullen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jouw voorraad op de Oirschotse Hei is trouwens uitgeput. Die moet je weer even aan laten vullen.
Ik heb het even opgezocht, het is idd de opvolger van LAN2000, ik heb met de voorloper van LAN2000 gewerkt, daar was ik workgroupmanager, elke ochtend was het wachtwoord veranderen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:01 schreef Clan het volgende:
[..]
Is dat de opvolger van LAN? Novell network?
De exacte locatie is natuurlijk Cosmic Top Secret.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hmm, heb jij weer van lopen snoepen. Zal het wel weer aanvullen.
Niet teveel bekendheid aan geven!
quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De exacte locatie is natuurlijk Cosmic Top Secret.
Ik hoop binnenkort weer aan boord te slapen, klein en met veel man op de hut, maar o zo gezelligquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:59 schreef Clan het volgende:
[..]
Waar is de gezelligheid gebleven? wij hadden eigen bankstellen, tv, video, eigen ijskastje, koffiezetapperaten ( aan slijtage onderhevig ) en dat was altijd aardig vertoeven op die doorgezeten bankstellen. Posters aan de muur, met kerst leuke verlichting.
Wanneer vertrek je?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:18 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik hoop binnenkort weer aan boord te slapen, klein en met veel man op de hut, maar o zo gezellig
Truste!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat dus.
Maare ik ga snurken, vond een uur of zes in de auto wel weer genoeg.
Truste lui!
Voorlopig niet maar binnenliggend slapen we ook aan boord. Nu alleen even niet ivm met onderhoud.quote:
Vergassen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:28 schreef Maitje het volgende:Net een explosie aan muizen boven mijn hoofd die tussen het plafond zitten..
Niet dead te krijgen!!!
Heb vanmiddag nieuwe speelgoed muisjes voor Stalin en Leena gekocht..quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:28 schreef Maitje het volgende:Net een explosie aan muizen boven mijn hoofd die tussen het plafond zitten..
Niet dead te krijgen!!!
Onmogelijk!quote:
Die kunnen toch niet tussen het plafondquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb vanmiddag nieuwe speelgoed muisjes voor Stalin en Leena gekocht..
Ik kan ze een keer meenemen naar je huis. Meteen mini-meet haha
Leena is klein hoor.... en gisteren vonden we Stalin achter de wasmachinequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:37 schreef Maitje het volgende:
[..]
Onmogelijk!
[..]
Die kunnen toch niet tussen het plafond
Waarom?quote:
Nou.. ik denk dat het niet zou passen.. maar altijd proberen waard zoietsquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Leena is klein hoor.... en gisteren vonden we Stalin achter de wasmachine
Hoe lang moet je zo'n huis afsluiten? En hoe kan ik ooit die muizen terug vinden als ik er niet bij kan komen? Gaat lekker stinkenquote:
Ligt aan het gas wat je gebruikt. Maar wat heb je liever? Een paar dagen stank of nog jaren dat lawaai van die beesten?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:49 schreef Maitje het volgende:
Hoe lang moet je zo'n huis afsluiten? En hoe kan ik ooit die muizen terug vinden als ik er niet bij kan komen? Gaat lekker stinken
Uuhm.. geen van beidequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ligt aan het gas wat je gebruikt. Maar wat heb je liever? Een paar dagen stank of nog jaren dat lawaai van die beesten?
Ja. De katten van Lotusss tussen het plafond douwen. Mochten die klem komen te zitten dan gassen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:02 schreef Maitje het volgende:
[..]
Uuhm.. geen van beide.
Maar moet toch een andere oplossing zijn??
Hahaha das een goeiequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja. De katten van Lotusss tussen het plafond douwen. Mochten die klem komen te zitten dan gassen.
Jupp.. das juist het beste. Je mag heus wel wat rustiger aan doen als dat fijner voelt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:06 schreef FadetoGreen het volgende:
Avond mense![]()
Zeg ff vraagje: moet ik ook al heb ik spierpijn gewoon doorgaan met mijn schema? Ik ben het wel van plan maar ik denk vraag het ff aan mensen met meer ervaring
Oke bedanktquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:06 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jupp.. das juist het beste. Je mag heus wel wat rustiger aan doen als dat fijner voelt.
Anders moet je het geluid van Micky Mouse na doen. Komen de wijfjes op af. Als je hen pakt verhuizen de mannetjes snel genoeg.quote:
Whehe... ging het maar zo makkelijk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Anders moet je het geluid van Micky Mouse na doen. Komen de wijfjes op af. Als je hen pakt verhuizen de mannetjes snel genoeg.
Wauw, dat hoor je vrouwen niet vaak zeggen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:06 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jupp.. das juist het beste. Je mag heus wel wat rustiger aan doen als dat fijner voelt.
Geen korrels?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:09 schreef Maitje het volgende:
[..]
Whehe... ging het maar zo makkelijk.
Ik zet vanavond nog wel een potje gif neer..
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wauw, dat hoor je vrouwen niet vaak zeggen.
Ja korrels.. muizen gif. Had dat vorige keer ook gedaan en toen heb ik serieus tijden niets gehoord, en nu binnen 2 weken al 3x een explosie van een heleboel muizen boven het hoofd. Snap er ook geen reet van!quote:
quote:
Dan komen ze toch ergens anders vandaan. Bij de buren?quote:Ja korrels.. muizen gif. Had dat vorige keer ook gedaan en toen heb ik serieus tijden niets gehoord, en nu binnen 2 weken al 3x een explosie van een heleboel muizen boven het hoofd. Snap er ook geen reet van!
Hmmzz... er zou miss idd een gat ergens kunnen zeggen... jij bent slim!!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
[..]
Dan komen ze toch ergens anders vandaan. Bij de buren?
At your service.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:22 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hmmzz... er zou miss idd een gat ergens kunnen zeggen... jij bent slim!!!
Mijn vader netquote:
Jupp.. tussen het plafondquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:26 schreef Maitje het volgende:
[..]
Mijn vader net:
Misschien moeten we maar een gaspatroon er tussen gooien
Ik denk het.....quote:
Oh, hoi. Fluiterdefluifluit.quote:
of ze staren in verbazing naar jouw nieuwsbericht en de magische kogels.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk het.....
Maitje zit vast muizen te lokken door het geluid van een blokje kaas na te doen. En de rest ligt, ondanks hun stoere verhalen, al te snurken.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:54 schreef EllaN het volgende:
[..]
of ze staren in verbazing naar jouw nieuwsbericht en de magische kogels.
Waarom zou de vader van Maitje een avatar dragen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:56 schreef Thaboel het volgende:
Net lekker gewerkt toen ff het zelfde gedaan als gister avond 5x SR+800m rennen en nog eventjes 5km erachteraanik voel me weer heerlijk!
Maitje waarom vind je me avatar stom? Draag uw pa die soms?
LOL, ja wegens bezuinigingen gooien we die dingen nu gewoon. We hebben geen buksen meer om mee te vurenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:41 schreef Cobra4 het volgende:
Denken ze nu echt dat we zo dom zijn om dit te geloven?
[ afbeelding ]
Super rol inderdaad!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:02 schreef Mores het volgende:
Ik zit We were soldiers te kijken, niet echt een topfilm, maar Sam Elliot is wel gaaf als Sergeant Major...
Goodmorning Sergeant major....
How the fuck you know what for a day it is?
De dag erna;
Beautiful day today Sergeant major...
Are you now the fucking weatherman?
Is volgens mij al een tijd geleden dat ik em heb gezien, dacht dat ie meteen in Vietnam begon, maar er is nog een hele training vooraf, tot nu toe wel vermakelijk, maar ik weet dat er in die vietnamscenes wat debiele scenes zitten als ze van alle kanten beschoten worden maar Gibson gewoon overeind blijft rondlopen terwijl zijn manschappen om hem heen aan gort worden geschoten.quote:
Gibson is dan ook onschendbaar natuurlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:06 schreef Mores het volgende:
[..]
Is volgens mij al een tijd geleden dat ik em heb gezien, dacht dat ie meteen in Vietnam begon, maar er is nog een hele training vooraf, tot nu toe wel vermakelijk, maar ik weet dat er in die vietnamscenes wat debiele scenes zitten als ze van alle kanten beschoten worden maar Gibson gewoon overeind blijft rondlopen terwijl zijn manschappen om hem heen aan gort worden geschoten.
Nix zeggen, ben nog aan het kijken, kon me alleen die scene herinneren en die met die verbrande benen, die ze bij de enkels proberen weg te slepen en dan die hele huid los trekken, afstropen is misschien wel een betere verwoordingquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gibson is dan ook onschendbaar natuurlijk.
Masr samen met Elliot zet hij een goede rol neer.
Ok. Ik zeg niks meer over die film.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:14 schreef Mores het volgende:
[..]
Nix zeggen, ben nog aan het kijken, kon me alleen die scene herinneren en die met die verbrande benen, die ze bij de enkels proberen weg te slepen en dan die hele huid los trekken, afstropen is misschien wel een betere verwoording
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Nee, ik raak telkens in de war en denk dat je Mores bentquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:56 schreef Thaboel het volgende:
Net lekker gewerkt toen ff het zelfde gedaan als gister avond 5x SR+800m rennen en nog eventjes 5km erachteraanik voel me weer heerlijk!
Maitje waarom vind je me avatar stom? Draag uw pa die soms?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok. Ik zeg niks meer over die film.
Maar....Ik zie trouwens ook dat ze van de 2e Infantry division ( Indianhead ) zijn, daar hebben wij Nederlanders toch wel een band meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is Limburgse Jagers en dit is Aan en afvoertroepen hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:17 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, ik raak telkens in de war en denk dat je Mores bent.
En.. hij mag wel wat leukere kleurtjes hebben!
Slaap lekker Maitje!quote:
Zaten zij in '44 dan niet in zuid nederland?quote:
Que?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:25 schreef Mores het volgende:
[..]
Truste Maitje, en geen sexy berichtjes meer naar Thaboel sturen hoor
mijne is groenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:17 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, ik raak telkens in de war en denk dat je Mores bent.
En.. hij mag wel wat leukere kleurtjes hebben!
Nee, de Korea veteranen vielen onder de Amerikaanse 2e infantry divisionquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zaten zij in '44 dan niet in zuid nederland?
Dat zou je niet vertellen.. Thxs!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:25 schreef Mores het volgende:
[..]
Truste Maitje, en geen sexy berichtjes meer naar Thaboel sturen hoor
Hm dan klopt er volgens mij iets niet in de film, aangezien de Amerikaanse eenheden in de slag om de La Drang vallei onderdelen van het het 7th en het 5th Cavalry Regiment warenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:20 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik zie trouwens ook dat ze van de 2e Infantry division ( Indianhead ) zijn, daar hebben wij Nederlanders toch wel een band mee
Kijk, zo leer ik ook weer wat.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:30 schreef Mores het volgende:
[..]
Nee, de Korea veteranen vielen onder de Amerikaanse 2e infantry division
http://en.wikipedia.org/wiki/2nd_Infantry_Division_(United_States)
WTF!?quote:
tja ik heb dr ge woo-edquote:
Onmogelijk. Want jij hebt geen les gehad van de aangewezen instructeurs.quote:
Cobra +1quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Onmogelijk. Want jij hebt geen les gehad van de aangewezen instructeurs.
Heb eens vlug gekeken, dat zijn alleen maar een paar instructeurs die je in het begin bij de training ziet, de rest heeft allemaal de shoulder sleeve insignia van de 1st Cavalry Divisionquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:20 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik zie trouwens ook dat ze van de 2e Infantry division ( Indianhead ) zijn, daar hebben wij Nederlanders toch wel een band mee
Oh god.. The Game.. PUA's ..quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:44 schreef Thaboel het volgende:
Nooit het boek 'The game' gelezen? Was een LOI thuis studie.
Kom volgend jaar wel op herhaling
PUA's? Heb het namelijk nooit gelezenquote:
Hallo, ik ben de film nog aan het kijken, staat nu even een minuut of 20 op pauze omdat ik hier allerlei post moet doen, ja ik weet ook wel dat zie die paardenkop in gele wapenschild met zwarte dwarsstreep dragen, dat wist ik nog van de film, maar het begin stond me totaal niet bij, maar hun zijn Amerikaanse Lumb lui aan het opleiden, dat was in die tijd helemaal nieuw.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:43 schreef Royyy het volgende:
[..]
Heb eens vlug gekeken, dat zijn alleen maar een paar instructeurs die je in het begin bij de training ziet, de rest heeft allemaal de shoulder sleeve insignia van de 1st Cavalry Division
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:50 schreef Thaboel het volgende:
[..]
PUA's? Heb het namelijk nooit gelezen
Sorry sorry, heb toch niks verklapt he?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:51 schreef Mores het volgende:
[..]
Hallo, ik ben de film nog aan het kijken, staat nu even een minuut of 20 op pauze omdat ik hier allerlei post moet doen, ja ik weet ook wel dat zie die paardenkop in gele wapenschild met zwarte dwarsstreep dragen, dat wist ik nog van de film, maar het begin stond me totaal niet bij, maar hun zijn Amerikaanse Lumb lui aan het opleiden, dat was in die tijd helemaal nieuw.
InHollandquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Dus geen LOI studie, maar 1 van InHolland. Inschrijven en zonder iets te doen een diploma krijgen.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:57 schreef Cobra4 het volgende:
Ik kruip maar eens in bed.
Want op de bank hangen terwijl Maitje al in bed ligt is ook niks.
Genoeg mensen denk ik. Niet iedereen is gezegend met een gigantische internet piemelquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
InHollandmisschien eens daar een partystudie doen
En wie echt zo'n boek nodig heeft om iemand te versieren >:')
trustequote:Op woensdag 30 maart 2011 23:57 schreef Cobra4 het volgende:
Ik kruip maar eens in bed.
Want op de bank hangen terwijl Maitje al in bed ligt is ook niks.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:00 schreef EllaN het volgende:
[..]
Genoeg mensen denk ik. Niet iedereen is gezegend met een gigantische internet piemel.
Ik heb buiten internet ook een gigantische piemel hoor, niets te klagenquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:00 schreef EllaN het volgende:
[..]
Genoeg mensen denk ik. Niet iedereen is gezegend met een gigantische internet piemel.
Yep. Ik vind het echter geen schande voor mensen om hulp te zoeken als ze ergens tekort komen ook al is het zoiets knulligs als iemand versierenquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]blauwtjes genoeg gelopen hoor
Maja dat kan gebeuren en vrolijk doorgaan he
Wel een beetje ongeloofwaardig met die minister en zijn eindequote:Op donderdag 31 maart 2011 00:04 schreef Lotusss het volgende:
Net Green Zone gekeken..... best wel een goede actiefilm tijdens de 2e Golfoorlog in Irak
Sowieso veel ongeloofwaardige momenten in die filmquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:04 schreef Mores het volgende:
[..]
Wel een beetje ongeloofwaardig met die minister en zijn einde
Matt Damon maakt altijd veel goedquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:05 schreef EllaN het volgende:
[..]
Sowieso veel ongeloofwaardige momenten in die film. Maakt hem niet minder vermakelijk though.
Dat dus. Wel vermakelijk en toch in delen wel een voor mij onverwacht eindequote:Op donderdag 31 maart 2011 00:05 schreef EllaN het volgende:
[..]
Sowieso veel ongeloofwaardige momenten in die film. Maakt hem niet minder vermakelijk though.
ErwinRommel deed het al rustig aan, die heeft driekwart van de film liggen maffenquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:07 schreef Mores het volgende:
Truste Lotuss, doen jullie het rustig aan
Dat heet krachten opsparen, die heeft dus nog de discipline van een militairquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ErwinRommel deed het al rustig aan, die heeft driekwart van de film liggen maffen
Nu echt oogjes dicht! Buh-bye!
Hoe ouder je wordt des te minder moeite je hoeft te doen, en die overdreven moeite doe je dan ook niet meer en juist daardoor lijkt het wel gemakkelijker te gaanquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]blauwtjes genoeg gelopen hoor
Maja dat kan gebeuren en vrolijk doorgaan he
Haha, ieder z'n eigen manier maja het lastigste is dat eerste contact daarna lekker jezelf zijn!quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:04 schreef EllaN het volgende:
[..]
Yep. Ik vind het echter geen schande voor mensen om hulp te zoeken als ze ergens tekort komen ook al is het zoiets knulligs als iemand versieren.
Dat wist ik gelukkig nogquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:54 schreef Royyy het volgende:
[..]
Sorry sorry, heb toch niks verklapt he?
Ach als het iets was geweest dat invloed had op de film zou ik het ook niet gezegd hebben, dit was gewoon een beetje algemene kennisquote:
zware dag?quote:
Eerst 5 boten met de slijptol bewerkt, daarna mijn leven geriskeerd om bier te halen tijden werk uren in de enigste 5 minuten durende regenbui van de dag. En vervolgens 6 uur lang in een natte broek en onderbroek schroeven met een schroeven draaier in een balk staan draaien. En daarna een shitload aan bier naar binnen gewerkt op mijn werk om het seizoen in te luiden, nu thuis met een biertjequote:
quote:
kusje erop?quote:
Is goedquote:
quote:
Basis van twee keer in de week, maar er moet nog zoveel gebeuren dat er wel stevige weken tussen zitten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]Dus vanaf nu weer veel werken dus?
Ff wat te bieren jattenquote:
Eveneens, tukken!quote:
quote:
Op de kma hadden wij ook gewoon een mulan account. Alleen op de een of andere stiekeme manier konden wij dus geen dienstreizen of meerdaagse oefeningen declarenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:43 schreef Pumatje het volgende:
eh, hier ook hoor.
In Oirschot is gewoon alles toegestaan,... wil je een pooltafel op je kamer doe je dat lekker, zelfde geld voor Tv, playstation, koelkast,bank...
Heb zelf een tapijt van 5 mr2 op de kamer geplakt, tv, xbox, eigen koelkast.. 2 bedden aan elkaar getaped zie ik ook zo vaak als er toevallig 1 vrij is voor een 2 persoons bed..
het kan allemaal
btw over die Mulan account, dat is al anderhalf tot 2 jaar zo. Mulan account is enkel vanaf OO.
Namelijk de kosten van 1 mulan account bedraagt rond 1000 euro
Die ging niet?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:09 schreef Cobra4 het volgende:
Heeft iemand gisteren nog de docu "Crossing the line" gezien? Over een Amerikaanse soldaat die naar Noord-Korea overloopt.
Kan dat zijn omdat je nog onder school-beleid valt, zoals alle andere opleidingen. In welk geval je geen recht hebt op extra declaraties? Tenminste, zo werkte het bij school zuidquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:20 schreef hoogvlieger het volgende:
Op de kma hadden wij ook gewoon een mulan account. Alleen op de een of andere stiekeme manier konden wij dus geen dienstreizen of meerdaagse oefeningen declaren
kende hem al, heb hem ook gezien.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:09 schreef Cobra4 het volgende:
Heeft iemand gisteren nog de docu "Crossing the line" gezien? Over een Amerikaanse soldaat die naar Noord-Korea overloopt.
Ik had ook gewoon een Mulan account hoor,terwijl ik maar een simpele Kpl was.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:43 schreef Pumatje het volgende:
eh, hier ook hoor.
In Oirschot is gewoon alles toegestaan,... wil je een pooltafel op je kamer doe je dat lekker, zelfde geld voor Tv, playstation, koelkast,bank...
Heb zelf een tapijt van 5 mr2 op de kamer geplakt, tv, xbox, eigen koelkast.. 2 bedden aan elkaar getaped zie ik ook zo vaak als er toevallig 1 vrij is voor een 2 persoons bed..
het kan allemaal
btw over die Mulan account, dat is al anderhalf tot 2 jaar zo. Mulan account is enkel vanaf OO.
Je hebt geen zin meer in werken voor de baas?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:04 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Ik had ook gewoon een Mulan account hoor,terwijl ik maar een simpele Kpl was.
En de accounts bestaan gewoon, kijk maar in t adres boek van outlook, iedereen heeft er 1 alleen een aantal zijn niet geactiveerd.
Btw eindrang bereikt!
Nog 1 dagje werken voor de baas en dan lekker burgahhhh!
Bij ons heeft iedereen een account, ook de jongste matroos, omdat we zelf onze uren moeten inkloppen voor vrije dagen en andere aanvragen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:43 schreef Pumatje het volgende:
Maitje!quote:
Lekker gewerkt?quote:
Mwaa jawel. Hectisch was het, landelijke pin storingquote:
Da's dan makkelijk. 15 minuten extra pauze omdat bijna iedereen pint.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:29 schreef Maitje het volgende:
[..]
Mwaa jawel. Hectisch was het, landelijke pin storing. Duurde weliswaar maar 15 minuten ofzo.
Whaha nee, ik sta meestal op zelfscan, dus dan moet je mensen erop wijzen natuurlijk dat ze niet kunnen pinnen, en aangezien je bij de zelfscan alleen maar kan pinnen. Drama dus. Maar de mensen waren redelijk in een goeie bui vandaagquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's dan makkelijk. 15 minuten extra pauze omdat bijna iedereen pint.
Ah, redelijk wat fooien gekregen dus?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:41 schreef Maitje het volgende:
[..]
Whaha nee, ik sta meestal op zelfscan, dus dan moet je mensen erop wijzen natuurlijk dat ze niet kunnen pinnen, en aangezien je bij de zelfscan alleen maar kan pinnen. Drama dus. Maar de mensen waren redelijk in een goeie bui vandaag
Nee... krijgen we bijna nooit..quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, redelijk wat fooien gekregen dus?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:03 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee... krijgen we bijna nooit..![]()
Af en toe 5 cent
ik als sld1 heb ook een mulan account, net zoals een hoop anderen bij onze cie. Afgelopen maandag weer aan t werk gegaan, en gelijk weer vrij genomenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:20 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Op de kma hadden wij ook gewoon een mulan account. Alleen op de een of andere stiekeme manier konden wij dus geen dienstreizen of meerdaagse oefeningen declaren
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
Gefeliciteerd met je virus! Altijd leuk zo'n souvenir.
Holy fuck, hoe lang moet je aan de medicijnen? Ow en alvast gefeliciteerd met je promotie!quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:13 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
ik als sld1 heb ook een mulan account, net zoals een hoop anderen bij onze cie. Afgelopen maandag weer aan t werk gegaan, en gelijk weer vrij genomenEn deze jongen word kpl! nog ff wachten op de papieren enz maar mn luit heeft me al een stoel aangezegd
En vandaag in het CMH geweest voor een bezoekje aan de longarts --> virus opgelopen in Afghanistan en voorlopig aan de medicijnen
Gefeliciteerd met je promotiequote:Op donderdag 31 maart 2011 20:13 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
ik als sld1 heb ook een mulan account, net zoals een hoop anderen bij onze cie. Afgelopen maandag weer aan t werk gegaan, en gelijk weer vrij genomenEn deze jongen word kpl! nog ff wachten op de papieren enz maar mn luit heeft me al een stoel aangezegd
En vandaag in het CMH geweest voor een bezoekje aan de longarts --> virus opgelopen in Afghanistan en voorlopig aan de medicijnen
?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:20 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ik morgen nog onverwachts 4 uurtje werken. En dan om half 5 sollicitatiequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:44 schreef Thaboel het volgende:
Klaaarrrrr met werken. Morgen nog 6uurtjes en ik ben weer klaar
Dan hoor ik het goede nieuws dus voor ik met de nachtdienst begin.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:48 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik morgen nog onverwachts 4 uurtje werken. En dan om half 5 sollicitatie.
waar gaat u solliciteren? En hoe zit het met de polizei?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:48 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik morgen nog onverwachts 4 uurtje werken. En dan om half 5 sollicitatie.
Whaha, goed opgelet tijdens de cursus camouflage?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:58 schreef Cobra4 het volgende:
Whehe, ze hebben me nog niet gevonden!
“@BreakingNews: Watch live: Officials from the Bronx Zoo discuss the search for a missing cobra http://on.msnbc.com/gz4BLz”;
Natuurlijk. Die cursus in Reek is leuk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Whaha, goed opgelet tijdens de cursus camouflage?
Helaas is dat niet Stalin....quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:36 schreef Sloggi het volgende:
Stalin de lolcat.
Is Rave al boven water?
quote:
Snap het. Beetje traag van begrip vanavond. Poging doen tot slapen nu.quote:
Is 2weekjes uit met het (ex) dinnetje) en mis dr toch wel heel ergquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:40 schreef EllaN het volgende:
[..]
Wat gebeurt er?
Slaap lekker lotusss W.
Goed hoor, morgen nog een ochtendje werken en dan weekend.quote:
Ik begrijp hieruit dat jequote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Is 2weekjes uit met het (ex) dinnetje) en mis dr toch wel heel erg
Ik heb al weekendquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:43 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Goed hoor, morgen nog een ochtendje werken en dan weekend.Bij jou?
[..]
Ik begrijp hieruit dat jemet Rave op oefening is?
Morgen weer weekend en salaris dus we gaan het oud hollandsch weg drinken. Wel eventjes dr nummer verwijderenquote:
Alle vrouwen zijn hoeren, behalve je eigen moeder?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:46 schreef jankaas020 het volgende:
Ik mis ook wel de rake opmerkingen en popcornmomentjes...
Nummer verwijderen zou ik sowieso wel doen ja. Het lastige is dat je het nr wsl ook uit jouw hoofd weetquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Morgen weer weekend en salaris dus we gaan het oud hollandsch weg drinken. Wel eventjes dr nummer verwijderen
Dat nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:48 schreef EllaN het volgende:
[..]
Nummer verwijderen zou ik sowieso wel doen ja. Het lastige is dat je het nr wsl ook uit jouw hoofd weet. Drunken dial danger!
/ignorequote:Op donderdag 31 maart 2011 23:55 schreef Mores het volgende:
[..]
Zit je weer vies onder de dekens te doen?
Als ik gedronken heb moet ik nooit een mobiel in de buurt hebben, want dan ga ik nog wel eens midden in de nacht mensen kwaad opbellen, en dat is achteraf nooit een goed ideequote:Op donderdag 31 maart 2011 23:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat niet![]()
Pingen en gewoon in mn telefoonlijst![]()
We gaan het wel zien... Ondanks dat ze ongv 60 km hiervandaan woont komt ze wrs zaterdag naar MIJN stamcafe. Waar normaal 3man en een paardenkop zit en voor 'buitenstaanders'is het er niet gezellig. Ach anders zo een taxi gepakt en amsterdam in!
Ik heb ook behoorlijk wat collega's vanquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:00 schreef Mores het volgende:
[..]
Als ik gedronken heb moet ik nooit een mobiel in de buurt hebben, want dan ga ik nog wel eens midden in de nacht mensen kwaad opbellen, en dat is achteraf nooit een goed idee
Dan heb je mij nog nooit dronken aan de telefoon gehad, ik neem sowieso nooit een blad voor mijn mond, maar als ik gedronken heb al helemaal niet, en dan spui ik meestal al mijn frustratie op mensen die dat totaal niet verwachtenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:01 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik heb ook behoorlijk wat collega's vanaan de telefoon gehad toen ze dronken waren
. Het waren stuk voor stuk prachtige gesprekken.
Je hebt toch geen frustraties jegens mijquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:03 schreef Mores het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog nooit dronken aan de telefoon gehad, ik neem sowieso nooit een blad voor mijn mond, maar als ik gedronken heb al helemaal niet, en dan spui ik meestal al mijn frustratie op mensen die dat totaal niet verwachten
Als ik heb zwaar heb gedronken, en dan bedoel ik zwaar dan is niemand veilig, dat heeft me de afgelopen jaren ook best veel vrienden gekost, dus daar moet ik echt voor uitkijkenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:05 schreef EllaN het volgende:
[..]
Je hebt toch geen frustraties jegens mij?
Ah dat is not nice.. Ik ken ook iemand die compleet verandert wanneer er drank in het spel is. Erg onprettig..quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:08 schreef Mores het volgende:
[..]
Als ik heb zwaar heb gedronken, en dan bedoel ik zwaar dan is niemand veilig, dat heeft me de afgelopen jaren ook best veel vrienden gekost, dus daar moet ik echt voor uitkijken
kwaaie dronk dus..quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:08 schreef Mores het volgende:
[..]
Als ik heb zwaar heb gedronken, en dan bedoel ik zwaar dan is niemand veilig, dat heeft me de afgelopen jaren ook best veel vrienden gekost, dus daar moet ik echt voor uitkijken
Toen ik nog blowde had ik daar geen last van, maar nadat ik compleet gestopt ben met roken is blijkbaar een remming wegquote:
Ken dr hier ook 1 bij ons in de 'groep'. Heel erg agresief en geen land mee te bezeilen. Probleempje is ook dan hij 150kg + vrij sterk is dus echt tegenhouden is er ook niet echt bij.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:09 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ah dat is not nice.. Ik ken ook iemand die compleet verandert wanneer er drank in het spel is. Erg onprettig..
Ja dat besef moet er wel zijn inderdaad. Dan komt het wel goed.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ken dr hier ook 1 bij ons in de 'groep'. Heel erg agresief en geen land mee te bezeilen. Probleempje is ook dan hij 150kg + vrij sterk is dus echt tegenhouden is er ook niet echt bij.
Gelukkig heeft hij het zelf ook door en hij drinkt nu stukke minder
gelukkig wel ja.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:16 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ja dat besef moet er wel zijn inderdaad. Dan komt het wel goed.
Ik heb er ook zo één in de groep, alleen is die 1m80 en weegt 60 kg..quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ken dr hier ook 1 bij ons in de 'groep'. Heel erg agresief en geen land mee te bezeilen. Probleempje is ook dan hij 150kg + vrij sterk is dus echt tegenhouden is er ook niet echt bij.
Gelukkig heeft hij het zelf ook door en hij drinkt nu stukke minder
Tja, is wel geopperd door meerdere mensen, maar toch maar niet, heb genoeg geblowd in mijn leven, daar begin ik toch een beetje te oud voor te worden, en het kost handenvol met geld, daarnaast ben ik door het stoppen ook nog eens tien kilo in een jaar aangekomen, dat is dan allemaal voor nietsquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:18 schreef Thaboel het volgende:
[..]
gelukkig wel ja.
@mores tja en weer gaan blowen is natuurlijk ook geen optie
Dat heb ik toch meer met xtcquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:20 schreef EllaN het volgende:
Ik word alleen maar blij, knuffelig en daarna moe als ik dronken ben. Oja en ik word een beetje gevoelig
. Niet voor buitenstaanders, maar als iemand in de groep dan een slechte opmerking maakt, voel ik me heel snel gekwetst
.
Je kan natuurlijk ook gewoon niet zo veel zuipen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:21 schreef Mores het volgende:
[..]
Tja, is wel geopperd door meerdere mensen, maar toch maar niet, heb genoeg geblowd in mijn leven, daar begin ik toch een beetje te oud voor te worden, en het kost handenvol met geld, daarnaast ben ik door het stoppen ook nog eens tien kilo in een jaar aangekomen, dat is dan allemaal voor niets
Soms heb je zo'n avondquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon niet zo veel zuipen.
Na 4 flessen wijn moet je dat nog maar eens tegen mij zeggenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon niet zo veel zuipen.
Heeft Frankrijk niet toevallig plannen om het legioen richting Libie te sturen? Misschien zien we hem dan nog wel op tvquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:32 schreef Thaboel het volgende:
Geeen idee volgens mij zou hij naar z'n lief in griekenland gaan toch?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:42 schreef Royyy het volgende:
[..]
Heeft Frankrijk niet toevallig plannen om het legioen richting Libie te sturen? Misschien zien we hem dan nog wel op tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |