O! Ben jij die jongen die laatst mijn steenpuist heeft uitgezogen???quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Monique: "Ik heb drie tepels."
Nee Mo, die in het midden is een steenpuist
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maik en Betty Breipen zijn als aan het neuken, ze hoorden het beneden ook.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:51 schreef meneertje1972 het volgende:
Er mag niet gedrukt worden maar wel geklopt lijkt het
vanmiddag en nu niet meer zzzten,quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:50 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Oh ok wanneer was dat weet je dat?
Nooooooou, dat gaat iets te ver.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:50 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Allemachtig wat zielig voor Joan zo'n moeder, ik heb diep medelijden met Jo nu en vergeef haar met terugwerkende kracht alles wat ze misschien fout deed.
niet zeuren als de stem het tijd vindt dat er een geheim geraden mag worden dan horen we het vanzelf welquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:52 schreef Niki.P het volgende:
Wordt er nog iemand naar de kamer geroepen of vinden ze het gewoon gezellig om 1 en 2 op SL te zetten...
Als ik het goed begreep gaat ze naar huis als Maik echt exit is, en eerlijk gezegd kan ik me ook wel indenken dat als dat zo geweest zou zijn ze zich behoorlijk genaaid zou vinden door Maik.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Monique is niet zo droevig meer, is ze al weer bijgepraat door de stem?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:52 schreef Niki.P het volgende:
ze vinden het gewoon gezellig om 1 en 2 op SL te zetten...
Oke Meneertje.. ik zal niet meer zeuren, het is toch niet leuk als er een geheim wordt geraden krijgen we 1 uur lang SL.... (of is dit weer zeuren)quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:52 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
niet zeuren als de stem het tijd vindt dat er een geheim geraden mag worden dan horen we het vanzelf wel
wat is er mis met flip dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:54 schreef meneertje1972 het volgende:
Mamajo zei net dat ze Flip (ze noemde heb blauwoog) de leukste bewoner vond - na haar eigen Joanna. Dat zegt al genoeg hoe kun je Herr Flip nu de leukste bewoner vinden..?
Ik zeur al dagen dat er weer geraden mag worden, het was een grapje hoe ik reageerde he. Er mocht 1 x per dag maar een geheim worden geraden maar gister en vandaag nog steeds geen seintje gekregen van de stem dat er een geheim geraden mag worden. @*#@)#(@)#(@)#(@quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:54 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Oke Meneertje.. ik zal niet meer zeuren, het is toch niet leuk als er een geheim wordt geraden krijgen we 1 uur lang SL.... (of is dit weer zeuren)
Wel een beetje meewerken, kiezen tussen Gerard en Karim... ik kies dan voor Karim en Joannaquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:54 schreef Urb het volgende:
[..]
Neen, naast Gerard en Karim en dan mag Joan wel vlak voor de finale eruit, deal?
ja wat is er mis met Frans Bauer, ga dat maar eens 16 miljoen fans uitleggen.quote:
Maik en Mo hebben opdracht gekregen geluid te maken en de overige bewoners gaan op zoek. Bombastische muziek eronder en weer 3 minuten spannende tvquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:52 schreef Niki.P het volgende:
Wordt er nog iemand naar de kamer geroepen of vinden ze het gewoon gezellig om 1 en 2 op SL te zetten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |