the charleston look ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:46 schreef TimeJumper het volgende:
Aafke met die string op haar hoofd, dat je dat tegenwoordig nog kunt kopen
Ik denk dat het wel eens redelijk kan kloppen. Aafke is de laatste tijd weinig in beeld. Vandaag 0,0 in de uitzending.quote:
mongeaulen stemmen dus op de mongeaul?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:47 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat zal je nog verbazen, die comments over haar op SST site bij nieuws over haar zijn est vermakelijk. Er zijn blijkbaar behoorlijk wat mensen die haar echt als een soort "goddelijk perfect idool die fakking niks verkeerd kan doen" zien.
't echt (bijna) triest.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:42 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
en hij is omgedraait!
Hehe ja, hilarischquote:
quote:
die is ff uit haar rol gevallenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Monique is niet zo droevig meer, is ze al weer bijgepraat door de stem?
Zeg het nog een keer: 'Get a life'quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:48 schreef knagsje het volgende:
[..]
mongeaulen stemmen dus op de mongeaul?
Ho.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:49 schreef wieweetwatt het volgende:
Joannamoest ik even kwijt.
Man wat heb ik zin in de aftocht van Sharon morgen (Aafke mag ook)
Oh ok wanneer was dat weet je dat?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:49 schreef MargrietV het volgende:
Meneertje de bewoners o,a, Gerard hebben al hun verbazing uitgesproken dat ze al niet hebben mogen drukken, dus misschien morgen of overmorgen,
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:48 schreef sjampoeh het volgende:
madonna doet het ook, dus hip[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |