Natuurlijk, die kreeg de vorige keer met janken haar zin, dat doet ze nu dus weer.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef MargrietV het volgende:
[..]
die heeft door wat voor smerig spelletje Laura speelt
omdat ze weg is, hebben ze allemaal wat aan van joanna (eh de meiden dan he)quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:23 schreef wieweetwatt het volgende:
wat doet Laura nou in een shirt van Joanna??? Staat haar niet eens
Zooo dan ben je de enige nog die daarin geloofd danquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:34 schreef Stability het volgende:
zo, ik ben er weerdenk toch echt wel dat jo morgen naar huis gaat
zou het? ik voel het gewoon. ik kan er naast zitten hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zooo dan ben je de enige nog die daarin geloofd dan
Omdat Aaf en Shar elk 4 stemmen hebben en Jo er maar2 had.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:33 schreef beequeen het volgende:
Waarom denkt Flip dat Jo niet genomineerd is?
hahahahaquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:36 schreef TimeJumper het volgende:
Kijk dan junglewoman op die fiets tekeer gaan![]()
ik las hier toch dat JO er ook 3 had?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Omdat Aaf en Shar elk 4 stemmen hebben en Jo er maar2 had.
Daar klinkt toch alle liefde in door nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:36 schreef sjampoeh het volgende:
alex heeft iets van glas laten vallen. lau: moet je niet zo lomp doenalex: dit is de eerste glas die ik laat vallen...
hihi geer: maar de meeste glazen zijn bij de afwas gesneuveld he?![]()
Ik nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:19 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Haha, valt mee. Ik blijf erbij, ik kijk liever naar haar dan naar Aafke, Sharon of Laura![]()
Lief dat je eraan denkt
nou ech welquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:37 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Daar klinkt toch alle liefde in door niet![]()
vanmiddag zei ze nog dat de stem haar en alex maar eens uit elkaar moest halen...hypocriete trutquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:37 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Daar klinkt toch alle liefde in door niet![]()
ik zou zeggen: mail het naar de redactie van sst ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:37 schreef meneertje1972 het volgende:
Zonder grappig te zijn (ik meen het serieus) zou ik graag antwoord willen op het volgende:
1 x per dag mag er een geheim geraden worden. Gisteren is deze belofte niet nagekomen. Is er vandaag al een geheim geraden (of poging) of moet dat nog komen? Het gaat immers om de geheimen raden en niet om het gehuil van Monique!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |