Och, zo lang ze haar mond houdt mag het om mij best, helaas is dat niet vaak het geval, zou Maik niet gillend gek worden? Samen met haar uren en uren op een paar vierkante meter...quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:19 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Haha, valt mee. Ik blijf erbij, ik kijk liever naar haar dan naar Aafke, Sharon of Laura![]()
Lief dat je eraan denkt
Monique wilde nadat JOanne was weggegaan de kleding van Joanne aan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:23 schreef wieweetwatt het volgende:
wat doet Laura nou in een shirt van Joanna??? Staat haar niet eens
Deed ie het maar de loserquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:24 schreef MargrietV het volgende:
Laura zou ik nu meteen de verloving mee verbreken Alex. Zou me nooit nooit zo laten toespreken door een flut Laura geval.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Monique wilde nadat JOanne was weggegaan de kleding van Joanne aan.
Laura zei toen steeds ik denk niet dat ze dat echt kan waarderen, dit zei ze tot 4x aan toe en toen sloeg ze zelf haar slag![]()
en koos dit shirt om te dragen.
Nog een verkeerde keus ook
of hij zorgt dat ze niet praatquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Och, zo lang ze haar mond houdt mag het om mij best, helaas is dat niet vaak het geval, zou Maik niet gillend gek worden? Samen met haar uren en uren op een paar vierkante meter...
Acha ja, wat moet je anders verwachten van een hersenlozen lantaarnpaalquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Monique wilde nadat JOanne was weggegaan de kleding van Joanne aan.
Laura zei toen steeds ik denk niet dat ze dat echt kan waarderen, dit zei ze tot 4x aan toe en toen sloeg ze zelf haar slag![]()
en koos dit shirt om te dragen.
Nog een verkeerde keus ook
Neeeeeee echt niettttt, dat heb je verkeerd gehoord hoorrrrrrrrrrrrrr.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:25 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
laura weet dat ze het wel zou warderen. sharon zei nee!
haha Time Jumperrrrquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Neeeeeee echt niettttt, dat heb je verkeerd gehoord hoorrrrrrrrrrrrrr.
Sharon zei in eerste instantie ook nee, maar graaide later ook
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Neeeeeee echt niettttt, dat heb je verkeerd gehoord hoorrrrrrrrrrrrrr.
Sharon zei in eerste instantie ook nee, maar graaide later ook
Ja een beetje Lijzige Laura goedpraten terwijl het echt niet zo is, da ken nie hequote:
nope, dat laten we niet gebeurenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:30 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja een beetje Lijzige Laura goedpraten terwijl het echt niet zo is, da ken nie he
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:30 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja een beetje Lijzige Laura goedpraten terwijl het echt niet zo is, da ken nie he
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:30 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |