Klopt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat ding vervormt als de ziekte.
[..]
Herkenbaar.
Maar je haalt 't niet in je kop, eerst motorrijlessen.
Pfff, ga is aan het werkquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Altijd prettig, wifi in de Melkweg
Ja I know. Maar dan leer ik gelijk beter photoshoppen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat ding vervormt als de ziekte.
[..]
Herkenbaar.
Maar je haalt 't niet in je kop, eerst motorrijlessen.
Allebei moet kunnen.. Ik heb zomers op 2/3 uur slaap per nacht overleefdquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja I know. Maar dan leer ik gelijk beter photoshoppen.
Ja ik twijfel of ik deze vakantie al ga werken of nu even heel hard ga feesten.Of allebei. Dilemmaaa.
Sommige dingen kan je gewoon niet corrigeren.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja I know. Maar dan leer ik gelijk beter photoshoppen.
Begin dan gewoon nu met je motorrijbewijs, dan móet je welquote:Ja ik twijfel of ik deze vakantie al ga werken of nu even heel hard ga feesten.Of allebei. Dilemmaaa.
Mijn hersenen flipten de laatste dag in Berlijn, dacht dat ik alles al had gedroomd eerder. En weet van de helft nog niet of ik het nog wel of niet had gedroomd.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:32 schreef Timmos het volgende:
[..]
Allebei moet kunnen.. Ik heb zomers op 2/3 uur slaap per nacht overleefd
Ja, zie flickr.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heb je er al pics mee gemaakt eigenlijk, vinnieboy?
Nee begin sowieso pas na de zomervakantie.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Begin dan gewoon nu met je motorrijbewijs, dan móet je wel.
Ik ook zoiets, 2 weken lang. Tot moeders thuiskwam en ELKE AVOND begon te zeuren dat ik naar bed moest omdat ik anders chagrijnig zou worden. En dan gek opkijken als het haar luktquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:32 schreef Timmos het volgende:
[..]
Allebei moet kunnen.. Ik heb zomers op 2/3 uur slaap per nacht overleefd
Fixedquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee begin sowieso pas na de zomerwerkvakantie.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee begin sowieso pas na de zomervakantie.
Jaja, je bent gewoon niet van die pilletjes / blaadjes / gas(jes, klinkt stom) afgebleven.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijn hersenen flipten de laatste dag in Berlijn, dacht dat ik alles al had gedroomd eerder. En weet van de helft nog niet of ik het nog wel of niet had gedroomd.
Ja, na een week merk je het wel alquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijn hersenen flipten de laatste dag in Berlijn, dacht dat ik alles al had gedroomd eerder. En weet van de helft nog niet of ik het nog wel of niet had gedroomd.
Jawel, maar had slechts 15 minuten slaap in 54 uur. En heel weinig eten en heel veel dansen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jaja, je bent gewoon niet van die pilletjes / blaadjes / gas(jes, klinkt stom) afgebleven.
Mijn ritme is al na twee dagen naar de kloten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:39 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ja, na een week merk je het wel al.. Overdag zo gaar als de pest, 'savonds onderweg naar cafe/disco onderweg denken dat je politie ziet en een weiland inspringen omdat je geen licht heb, en gewoon blijven liggen een halfuur.. Op de zeedijk slapen.. En na 3 weken is je ritme naar de klote
Jaja.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jawel, maar had slechts 15 minuten slaap in 54 uur. En heel weinig eten en heel veel dansen.
1 nacht doortrekken schijnt te helpen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijn ritme is al na twee dagen naar de kloten.Maar dat komt omdat ik sowieso een kutritme heb en als ik dan even goed slaap, en dan weer twee dagen niet, heb ik dat oude ritme gelijk terug. Da's nu ook best kut, lig steeds tot half 3 wakker.
Drie nachten doortrekken hielp ook niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
1 nacht doortrekken schijnt te helpen.
Had jij nou een D70 of D700? D70 toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:51 schreef Doodkapje het volgende:
Dammit... zometeen zwaardvechten en heb geen pufWordt weer afzien deze training... scheelt dat er twee lui met een D300 lopen, dus tussendoor over fotografie lullen
High five. Moet er alleen meestal wel wat eerder uit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:47 schreef Isdatzo het volgende:
Normale dag ziet er bij mij zo uit:
- tussen 8.15 en 9.30 (met tegenzin) opstaan en geen hap door m'n keel krijgen maar wel flink honger hebben
- tot 11.30 niks waard zijn
- tot 15.00 / 19.00 werken
- om 22.00 eindelijk een beetje tot leven komen
- tussen 00.00 en 01.30 (met tegenzin) naar bed gaan.
's Avonds presteer ik het beste, 's ochtends hoef je niks te verwachten. Ik ben niet gemaakt voor vroeg opstaan.
Voor 9.30 hoef je ook niks tegen me te zeggen, dan moet iedereen dood.
Ga sporten. Daarna moe>slapenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
High five. Moet er alleen meestal wel wat eerder uit.![]()
Dusseh het is bij mij meer
0715 wekker
0800 eruit
0900 op TU aankomen (standaard kwartier te laat)
1730 of later van TU weg
Eten, TV kijken/laptoppen
2200 bedenken dat ik nog moet studeren
0000 stoppen met studerne omdat ik supermoe ben, nog film kijken oid of verder laptoppen
0030-0200 maar eens gaan slapen.
En als ik dan een keero m 2300 in bed lig ofzo heb ik de volgende dag zoveel energie dat ik die dag weer zo laat ga slapen.
Nee want dan doe ik precies hetzelfde. Ik ben sowieso moe namelijk. Omdat ik niet genoeg slaap.quote:
Jongeee.. vorig jaar vaak zat 's zomers midden in de nacht gaan mountainbikenquote:
Ik ging altijd om 0:00 nog ergens wandelen ofzo, omdat ik nog geen zin had om te slapen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jongeee.. vorig jaar vaak zat 's zomers midden in de nacht gaan mountainbiken. Gewoon van 02.00 tot 03.30 ofzo
.
En dan gewoon nog niet moe zijn.
Ik word ook nooit moe van sportenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jongeee.. vorig jaar vaak zat 's zomers midden in de nacht gaan mountainbiken. Gewoon van 02.00 tot 03.30 ofzo
.
Dat lijkt me dan wel weer tof.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
.
's Nachts is alles 100000 keer beter, zijn de mensen leuker en ja alles. Waarom denk je dat ik een nachtmens benquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan wel weer tof.
Sowieso vind ik 's nachts dingen doen tof, omdat donker/rustig/tof enzo.
Te herkenbaarquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
High five. Moet er alleen meestal wel wat eerder uit.![]()
Dusseh het is bij mij meer
0715 wekker
0800 eruit
0900 op TU aankomen (standaard kwartier te laat)
1730 of later van TU weg
Eten, TV kijken/laptoppen
2200 bedenken dat ik nog moet studeren
0000 stoppen met studerne omdat ik supermoe ben, nog film kijken oid of verder laptoppen
0030-0200 maar eens gaan slapen.
En als ik dan een keero m 2300 in bed lig ofzo heb ik de volgende dag zoveel energie dat ik die dag weer zo laat ga slapen.
Nee, dat niet. Irritante dronken mensen, mensen die denken dat ze hard kunnen rijden in de stad want leeg en ga zo maar door.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
's Nachts is alles 100000 keer beter, zijn de mensen leuker en ja alles. Waarom denk je dat ik een nachtmens ben
Heb een speciale lamp op m'n helm voor 's nachts (of 's avonds in de winter) mountainbiken. Bak licht geeft dat dingquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan wel weer tof.
Sowieso vind ik 's nachts dingen doen tof, omdat donker/rustig/tof enzo.
's Nachts is *ALLES* beter. Alleen motorrijden 's nachts is kut.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
's Nachts is alles 100000 keer beter, zijn de mensen leuker en ja alles. Waarom denk je dat ik een nachtmens ben
Jij woont in een kutomgevingquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Irritante dronken mensen, mensen die denken dat ze hard kunnen rijden in de stad want leeg en ga zo maar door.
Ik niet, ik slaap echt kut.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Te herkenbaar. Maar hoe vroeg of laat ik naar bed ga maakt eigenlijk niet uit voor m'n moeheid. Dat is 90% afhankelijk van hoe laat ik opsta. Voor 10.00 opstaan = de hele dag moe (tot 's avonds), of ik nou om 23.00 ga slapen of om 02.00.. maakt niks uit. Tussen 10.00 en 11.30 opstaan = mwah gaat wel-dagje. Na 11.30 opstaan is
.
Maar ja, dan ga ik weer om 03.00 naar bed oid en als ik dan om 8.30 eruit moet werkt dat niet.
Voordeel is wel dat ik ALTIJD en OVERAL kan slapen.
Maar als de maatschappij erop in was gesteld was het wss andersom geweest. En was iedereen depressief geworden want zonloos.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:05 schreef Omniej het volgende:
Zitten hier nou echt allemaal nachtmensen?
Ik vind 's avonds en 's nachts ook alles beter.Ben een behoorlijk nachtdier... Helaas, want de maatschappij is er inderdaad niet op ingesteld.
Het lijkt me een stuk spannender ja!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb een speciale lamp op m'n helm voor 's nachts (of 's avonds in de winter) mountainbiken. Bak licht geeft dat ding. Je kan gewoon volle bak fietsen in 't donker dan. Zo geniaal, je rijdt voor je gevoel een compleet andere route dan overdag
.
Zaandam, jeweet. Elk weekend vechten met de boys.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jij woont in een kutomgeving
[ afbeelding ]
Nacht meet houden ergens?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:05 schreef Omniej het volgende:
Ik vind 's avonds en 's nachts ook alles beter.Ben een behoorlijk nachtdier... Helaas, want de maatschappij is er inderdaad niet op ingesteld.
Lollerrrrrrrrquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zaandam, jeweet. Elk weekend vechten met de boys.
Ik ben ook een nachtmens/dier.. Ben 'sochtend ook wel in leven maar ben dan echt niks waardquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:05 schreef Omniej het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa I'm in! Dropping oid en dan wie de mooiste foto heeft.quote:
Haha, ik moet juist geluid hebben.. nouja, moet niet maar dan slaap ik wel beterquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik niet, ik slaap echt kut.Kan niet slapen zonder oordopjes enzo door mijn vader blabla lang verhaal. Maar goed. Niet zo chill. Oja en als er ook maar iets tikt (een klok, serieus, ook al hoor ik hem niet bewust, blijf er wakker door) kan ik niet slapen.
Mag je wel een statief regelenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa I'm in! Dropping oid en dan wie de mooiste foto heeft.
Long shutter + flits op 2nd curtain kan misschien wel wat leuks opleverenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa I'm in! Dropping oid en dan wie de mooiste foto heeft.
Ik kan dat eeeeecht niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Haha, ik moet juist geluid hebben.. nouja, moet niet maar dan slaap ik wel beter. Val altijd met de radio aan oid in slaap.
Linkje naar dat ding? Geen idee hoe 'ie afgemonteerd is en dat maakt het meeste verschil.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het lijkt me een stuk spannender ja!![]()
Trouwens, zoiets:
[ afbeelding ]
Giant Trek 4500, is leuke MTB om mee te beginnen? Zo niet, welke merken/modellen wel?
Paps heeft er nog eentje! Ga hem van het weekend even lief aankijken hehe. Was beetje jammer in Tacheles namelijk.quote:
Daar zijn de meningen.. eh.. nogal over verdeeldquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Lollerrrrrrrr
Eindhoven is zo gek nog niet. Het centrum hier, 's nachts.![]()
![]()
![]()
Oh geen idee, is denk ik gewoon een standaard model. Zal even zoeken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Linkje naar dat ding? Geen idee hoe 'ie afgemonteerd is en dat maakt het meeste verschil.
Ik houd daarvan <3 Kan het alleen niet zo goed zonder statief.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
's Nachts fotograferen is dan wel weer kut.
Heb ik ook... Niet dat ik een ochtendhumeur heb ofzo, maar ik ben in de ochtend gewoon niet op z'n scherpst. Ontzettend kut vind ik het ook als m'n uni alle tentamens weer eens lekker vroeg in de ochtend in gaat zitten plannen. Ik kan het serieus in mijn cijfers terugzien als een tentamen laat op de avond gegeven werd of niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:07 schreef Timmos het volgende:
Ben 'sochtend ook wel in leven maar ben dan echt niks waard..
's Nachts blokje om lopen / fietsen als het geregend heeft. Dan ruikt alles zo lekkerquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
's Nachts fotograferen als het geregend heeft![]()
![]()
Ozon.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
's Nachts blokje om lopen / fietsen als het geregend heeft. Dan ruikt alles zo lekker.
Hmm, 's ochtends tentamens maken is wel goed voor mij. Ben dan wel 's middags heel moe (en leef 's avonds weer op), maar als het later is ga ik die hele dag nog heel hard leren en ben ik supermoe zodra het tentamen is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:11 schreef Omniej het volgende:
Nachtmeet.Ik stem voor.
[..]
Heb ik ook... Niet dat ik een ochtendhumeur heb ofzo, maar ik ben in de ochtend gewoon niet op z'n scherpst. Ontzettend kut vind ik het ook als m'n uni alle tentamens weer eens lekker vroeg in de ochtend in gaat zitten plannen. Ik kan het serieus in mijn cijfers terugzien als een tentamen laat op de avond gegeven werd of niet.
Lange sluitertijdquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
's Nachts fotograferen is dan wel weer kut.
Haha, toen ik nog zeeën van tijd had ging ik altijd met een maat 's nachts onweersbuien met de auto achterna (icm buienradar op de telefoon)quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:16 schreef Timmos het volgende:
[..]
Gewoon de buien opzoeken, voorbij laten trekken, er middenin zitten..
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb een speciale lamp op m'n helm voor 's nachts (of 's avonds in de winter) mountainbiken. Bak licht geeft dat ding. Je kan gewoon volle bak fietsen in 't donker dan. Zo geniaal, je rijdt voor je gevoel een compleet andere route dan overdag
.
http://www.trekbikes.com/(...)l/4_series/4500disc/quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Linkje naar dat ding? Geen idee hoe 'ie afgemonteerd is en dat maakt het meeste verschil.
Gooi die flickr dan maar weg. Echte pro's hebben geen tijd voor flickr.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
Binnenkort toch m'n flickr maar eens opruimen, staat best wel troep op.Maar dat doe ik wel als ik pro ben.
Is heus. Fotovest wassen, fotovest aaien, fotovest strijken, met fotovest pronken.. etc.quote:
Ja dat prodingie zei je eerst niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is heus. Fotovest wassen, fotovest aaien, fotovest strijken, met fotovest pronken.. etc.
Wait... whut?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is heus. Fotovest wassen, fotovest aaien, fotovest strijken, met fotovest pronken.. etc.
Proquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://www.trekbikes.com/(...)l/4_series/4500disc/
Zoiets?
quote:
Ik vind haar sowieso niet zo bijzonder maar zonder haar is het helemaal niksquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is zo'n standaard Hollywoodsterretje met haar.
Vind haar net een man.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:59 schreef freud het volgende:
Alleen Demi Moore wasmet gemillimeterd haar
.
Komt er nog één achter zegquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wel een vette film trouwens, V For Vendetta.
Ah, kano likes dus!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:00 schreef kanovinnie het volgende:
Met haar mooier, maar zonder haar ziet ze er veel jonger uit.
Daar heb ik er 2 van. Wil je pics?quote:
Wat jij zegt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik vind haar sowieso niet zo bijzonder maar zonder haar is het helemaal niks.
En ja, kano! Ik ga er nu naar kijken.
Voor 650e veel te duurquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://www.trekbikes.com/(...)l/4_series/4500disc/
Zoiets?
Lap tekst, iig bedankt voor de moeite!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Voor 650e veel te duur. Frame is oké maar verder is 't allemaal niet echt geschikt voor mountainbiken.
De wielen gaan ook nog wel maar het houdt niet over. Er zit een suntour voorvork in, vroeger moest je daar echt ver vandaan blijven.. tegenwoordig schijnt het betere te zijn maar aanbevelen zou ik hem niemand.
De versnellingen zijn allemaal uit de Alivo-groep van shimano.. da's de budget-lijn van shimano en fietst misschien in het begin wel aardig maar na een tijdje gaat het je fietsplezier bederven (slecht schakelen en niet af te stellen.. niks is zo kut als een fiets die niet goed schakelt). Niet geschikt om echt mee te mountainbiken. Dat geldt ook voor de crank, ik denk dat je binnen het halfjaar er een nieuwe bottem bracket in mag (laten) zetten omdat de lagers aan gort zijn (slechte afdichting + licht uitgevoerd = slijten als een gek).
De remmen zijn hydrologische schijfremmen, maar wel zo'n beetje 't laagste model.. ook niet echt geschikt om te mountainbiken. Dan kan je nog beter een setje HS33 (hydrologische velgremmen) erop hebben, sowieso is dat veel makkelijker in onderhoud en in voor in nederland ook ruim afdoende remkracht. Overigens laat zo'n setje HS33 de schijfremmen die fiets alle hoeken van 't bos zien.
Al met al: ik zou het niet doen. Vering niet geschikt voor in 't terrein, de aandrijflijn ook niet en de remmen ook niet. Het frame en toebehoren zit wel goed, dat dan weer wel.
Voor 650 euro koop je 2e-hands een fiets die 1000 keer zo goed is.
Ik ook laatst. Zo raarquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:20 schreef freud het volgende:
WTF?! Zie nu pas het ibood.com linkje. Sluipreclame!!
Het frame (en toebehoren) zit meestal wel goed, het is de afmontage die het hem doet. Dit zijn de groepen van shimano (2009, van wikipedia geplukt):quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lap tekst, iig bedankt voor de moeite!
2de hands is inderdaad ook wel een goede optie, maar wat voor soort fietsen zijn goed om naar te kijken? Ik heb er echt compleet geen kijk op.
Maar om het even op te sommen: suntour en Alivo lekker met rust laten. Zijn er nog bepaalde merken waarvan de MTB's gewoon goed zijn? Ik heb er totaal geen verstand van verder. Ik wil gewoon lekker kunnen knallen zonder gezeur.
hendig lijstje *bookmark*quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het frame (en toebehoren) zit meestal wel goed, het is de afmontage die het hem doet. Dit zijn de groepen van shimano (2009, van wikipedia geplukt):
XTR
XT
LX
SLX
Deore
Alivio
Acera
Altus
Van hoog naar laag. Alles dat onder deore staat moet je niet willen, deore zit op het randje (is goed mee te fietsen, tegen de tijd dat het vervangen moet upgrade je het door iets uit een hogere groep.
Hmm, dus voorvorkafhankelijk even kijken. Er zijn geen merken die de spreekwoordelijke rolls royce zijn?quote:Qua voorvorken heb je nogal wat merken en heeft ieder merk wel budget-spul dat niet echt geschikt is voor op een mountainbike.
Oh, zo iemand ken ik nog wel. Die heeft zelf een carbon MTB, dus die zal er wel wat van af wetenquote:Bij een tweedehands fiets is 't het handigste om iemand mee te nemen die er wel wat vanaf weet. Ik kan vanaf hier wel zeggen of een mtb op marktplaats een eerlijke prijs heeft maar als 'ie helemaal aan gort getrapt is heb je er nog niks aan.
Opleiding WTB, check.quote:Sowieso is 't wel prettig om zelf een beetje handig te zijn.. dan bestel je de onderdelen uit Duitsland oid en onderhoud je zelf je fiets (scheelt je bakken met geld).
Na ieder ritje dat ja, maar het is wel handig als je zelf versleten onderdelen kan vervangen. Bottem bracket, cranks, balhoofd, casette, voorbladen, binnen/buitenkabels, derailleur(s) (sowieso afstellen), remmen, naven, etc etc.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:30 schreef kanovinnie het volgende:
Opleiding WTB, check.
Zit er veel onderhoud aan dan? Beetje ketting invetten en alles moddervrij maken en je komt al een heel eind toch?
Gaat me vast wel lukken. Heb hier sowieso al het basic gereedschap wat je nodig hebt, en anders haal ik wel wat nieuws.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Na ieder ritje dat ja, maar het is wel handig als je zelf versleten onderdelen kan vervangen. Bottem bracket, cranks, balhoofd, casette, voorbladen, binnen/buitenkabels, derailleur(s) (sowieso afstellen), remmen, naven, etc etc.
En een sleutelplek waar geen mensen de hele tijd willen koken is ook aan te bevelen. Met de opmerking dat een latje + magnetron een prima fiets'takel' vormt.
[ afbeelding ]
Alleen zo kut, al dat volk dat denkt dat m'n werkplaats een keuken is.
Kettingzweep ga je sowieso nodig hebben en een tool om de casette eraf te nemen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gaat me vast wel lukken. Heb hier sowieso al het basic gereedschap wat je nodig hebt, en anders haal ik wel wat nieuws.
En GEREEDSCHAP. En een fietsquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:44 schreef kanovinnie het volgende:
Mensen met commentaar op je keukenHet is een mannenhuis. Daar staat een bierkoelkast en een frituur.
Dat zie ik tegen die tijd welquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kettingzweep ga je sowieso nodig hebben en een tool om de casette eraf te nemen.
[..]
En GEREEDSCHAP. En een fiets.
Woon je nog thuis, of vriendin die klaagt?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:55 schreef Isdatzo het volgende:
Toen ik de voorvork ging servicen en de vorkbuis eruit trok en er een sloot vorkolie over de vloer ging (ding trekt vacuüm en dan schiet 'ie er ineens uit.. kan ik toch niks aan doen) kon niet iedereen dat even zeer op prijs stellen
.
Heel vroeger (tot begin jaren '90) was Suntour juist iets wat je heel erg aan kon raden. Superkwaliteit en veel nieuwe ideeen (alleen wat zwak in de marketing). De merknaam Suntour is na het faillissement door een andere firma opgekocht en op minderwaardig materieel geplakt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De wielen gaan ook nog wel maar het houdt niet over. Er zit een suntour voorvork in, vroeger moest je daar echt ver vandaan blijven.. tegenwoordig schijnt het betere te zijn maar aanbevelen zou ik hem niemand.
Dat hoor je inderdaad wel vaker ja. Zonde dat het dan zo moet lopen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:08 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Heel vroeger (tot begin jaren '90) was Suntour juist iets wat je heel erg aan kon raden. Superkwaliteit en veel nieuwe ideeen (alleen wat zwak in de marketing). De merknaam Suntour is na het faillissement door een andere firma opgekocht en op minderwaardig materieel geplakt.
Ze wennen eraan, trust mequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zie ik tegen die tijd wel
Mijn moeder gaat het zeker weten niet waarderen als ik uberhaupt een sleutel die onder de olie zit op het aanrechtblad neerleg
Semi-vriendinloosquote:[..]
Woon je nog thuis, of vriendin die klaagt?
Ze zijn op mijn werk wel al gewend dat ik op de fiets aankom.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ze wennen eraan, trust me.
[..]
Semi-vriendinloos. Maar het was vooral de vloer die klaagde.. linoleum + vorkolie.. slechte combinatie.
Richting werk wel, terug niet. Lekker racen, zeiknat thuis komen en even douchen en omkleden (doe ik sowieso)quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:44 schreef Isdatzo het volgende:
Maar er is weinig zo kut als door de regen fietsen. Gewoon fietsen, op de mtb vind ik 't niet zo erg om nat te worden.
Mag ik even kotsen op multinomiale functies?
W000tquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
w00t ik krijg ineens megaveel comments (voor mijn doen dan).
D700, althans... dat zegt mijn sigquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Had jij nou een D70 of D700? D70 toch?
Niet elke foto wordt daar volgens mij frontpage gezetquote:
Maar wel vrij snel, net zoals dat ze je foto gratis in de nieuwe REVU plaatsenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:13 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Niet elke foto wordt daar volgens mij frontpage gezet
En wat bedoel je daar dan weer mee?quote:
"Goedendag"quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:00 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En wat bedoel je daar dan weer mee?
Gisteren scheen hier bijna de hele dag de zonquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:09 schreef Omniej het volgende:
Nou, vandaag en gisteren vond ik het anders uitstekend pc-weer... Weinig zin om erop uit te trekken met dat grauwige gezeik.
Mijn contacts zijn nog redelijk handelbaar gelukkig.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:17 schreef Wiebeldak het volgende:
Pfff op Flickr zijn me een partij foto's gepost door contacten. Kost wel een uurtje om alles eens te bekijken en becommentariëren. Zo snel even doorheen gekeken en daar komen weer erg mooie foto's voorbij.
Ik werp meestal alleen een blik op de nieuwe foto's die je zietquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:05 schreef Omniej het volgende:
[..]
Mijn contacts zijn nog redelijk handelbaar gelukkig.
Al is 't soms wel een aardige klus inderdaad om alles door te werken, daarom doe ik het meestal gewoon tijdens het tv kijken ofzo.
+1!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik werp meestal alleen een blik op de nieuwe foto's die je ziet
Ik vind 't altijd wel leuk om even door de nieuwe uploads van contacts heen te bladeren. Het zijn niet voor niks contacts natuurlijk, dus het zijn grotendeels foto's die ik ook gewoon tof vind en dus het bekijken waard zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik werp meestal alleen een blik op de nieuwe foto's die je ziet
U riep?quote:
quote:Homo is the genus that includes modern humans and species closely related to them.
Ik weet het. Misschien kan mijn videokaart het niet behappen als ik het op een grote tv wil afspelenquote:
Met deze specifieke film weet ik 't niet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:59 schreef Omniej het volgende:
De resolutie van zo'n tv is toch niet groter dan van een normaal computerscherm?Zou geen probleem moeten zijn lijkt me, als het normaal gesproken op je PC wel goed afspeelt tenminset.
Requiem For A Dream al gezien?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:09 schreef Omniej het volgende:
Ik ben ook wel weer toe aan een goeie film eigenlijk. Tips anyone?
Ik ook niet, maargoed.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:02 schreef Omniej het volgende:
Ik zie het verschil niet zo tussen een 23" en een 40" als ze allebei gewoon 1080p zijn?
Wat voor soort films vind je leuk?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:09 schreef Omniej het volgende:
Ik ben ook wel weer toe aan een goeie film eigenlijk. Tips anyone?
Uiteraard.quote:
Ik ben qua genres niet zo kieskeurig eigenlijk, zolang het maar geen romantische komedies o.i.d. zijn welteverstaan.quote:
127 hours vond ik een toffe film.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef Omniej het volgende:
[..]
Uiteraard.
[..]
Ik ben qua genres niet zo kieskeurig eigenlijk, zolang het maar geen romantische komedies o.i.d. zijn welteverstaan.
Die moet ik nog zien.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
127 hours vond ik een toffe film.
Oeh die ga ik binnekort ook eens zien. Ik houd van drugsfilms.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:22 schreef Timmos het volgende:
Gister Alpha Dog gekeken zonder ik er wat over wist.. Best welals je er op het einde achterkomt dat het een waargebeurd verhaal is..
Whehe, dat bleek al uit Requiem for a Dream en Blow ja.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oeh die ga ik binnekort ook eens zien. Ik houd van drugsfilms.
OHHHHHHHH je moet Salmon Sea kijken, die is zó goed.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:25 schreef Omniej het volgende:
[..]
Whehe, dat bleek al uit Requiem for a Dream en Blow ja.
Maar inderdaad, Alpha Dog lijkt me ook wel wat. Kende 'm nog niet eigenlijk, maar zit er net wat over te lezen. Eens zien of ik die nog ergens vandaan kan plukken.
Komt me niet bekend voor en ik kan 'm ook niet vinden?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
OHHHHHHHH je moet Salmon Sea kijken, die is zó goed.
Salton Sea, typfoutje hehe.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:27 schreef Omniej het volgende:
[..]
Komt me niet bekend voor en ik kan 'm ook niet vinden?
Niet om 3 uur 's nachts als je om 8 uur begint met bankhangen/bierdrinken/filmkijken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:27 schreef Omniej het volgende:
Briljante typfout wel, salmon.
@Kano: Pineapple Express is echt zo slecht hè.
Dan moet je Black Sheep een keer kijken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet om 3 uur 's nachts als je om 8 uur begint met bankhangen/bierdrinken/filmkijken.
Je zit liever in je thuisbioscoop?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:30 schreef kanovinnie het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik nooit films in de huiskamer kijk.
Dit hier zit beter (zal wel een fototje maken), groter en beter beeldscherm, betere geluidsinsallatie.quote:
Op kamers wonenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit hier zit beter (zal wel een fototje maken), groter en beter beeldscherm, betere geluidsinsallatie.
Nadeel:
Mensen die constant vlak achter je staan mee te kijken, dingen vragen (wie is dat, waar gaat de fiml over), met als toppunt mijn moeder die constant schrikgeluidjes maakt etc.
Ik moet het huis uit zo te lezen
Wie is die jongen in het ziekenhuis?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Op kamers wonenHeb een halfjaar moeten wennen maar nu is het zo chill hè.
Heavy shit op MTV trouwens.
Wel herkenbaar op zich ja die irritaties.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:38 schreef kanovinnie het volgende:
Nadeel:
Mensen die constant vlak achter je staan mee te kijken, dingen vragen (wie is dat, waar gaat de fiml over), met als toppunt mijn moeder die constant schrikgeluidjes maakt etc.
Ik moet het huis uit zo te lezen
Ik heb daar een 2de beeldscherm, 23". Daarnaast dan mijn 17" laptop. Werkt perfect. Bridge op 1 scherm, ps op de ander.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:40 schreef Omniej het volgende:
[..]
Wel herkenbaar op zich ja die irritaties.Toch kijk ik films hier wel liever in de woonkamer... Enige plek met een fatsoenlijke geluidsinstallatie en een 50", dat overtref ik met m'n laptopje niet.
(hoewel in bed met een laptop op schoot inderdaad wel een goede 2e is)
Dan leef je wel echt in je eigen wereld ja...quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh mijn god. Gaat over meisjes in de prostitutie in Brazilië die geen keus hebben voor iets anders. Zo'n (Nederlandse) man, heel trots dat hij ze geen geld geeft maar ze een beetje verwend (restaurantje) en verder niets. "Neejoh, waarom zou ik me schuldig voelen? Je hebt altijd een keus!"![]()
![]()
![]()
![]()
misselijkmakend.
Sorry moet het even kwijt.Kan daar echt niet tegen.
Zij blij, hij blij. Wat wil je nog meer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh mijn god. Gaat over meisjes in de prostitutie in Brazilië die geen keus hebben voor iets anders. Zo'n (Nederlandse) man, heel trots dat hij ze geen geld geeft maar ze een beetje verwend (restaurantje) en verder niets. "Neejoh, waarom zou ik me schuldig voelen? Je hebt altijd een keus!"![]()
![]()
![]()
![]()
misselijkmakend.
Sorry moet het even kwijt.Kan daar echt niet tegen.
Zij niet blij, idioot. Zij wil geld, geen leuk etentje.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zij blij, hij blij. Wat wil je nog meer.
Zo bedoelde ik het niet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zij niet blij, idioot. Zij wil geld, geen leuk etentje.
Jij was tegen de doodstraf?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Echt, nekschot die mensen en in een isoleerstel stoppen.Een miskraam krijgen omdat je vriend je mishandelt (op je 17e).
![]()
![]()
Nekschot kan verdovingspijltje zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij was tegen de doodstraf?
Nekschot is trouwens hun dood, dan heeft een isoleercel ook niet zoveel zin meer.
Richting die kerel.quote:
Kano sprak vanuit het perspectief van die vent. Die denkt dat zij daadwerkelijk blij wordt van zo'n etentje.quote:
Ah.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:48 schreef Omniej het volgende:
[..]
Kano sprak vanuit het perspectief van die vent. Die denkt dat zij daadwerkelijk blij wordt van zo'n etentje.
Zo is het toch ook? Waarom zouden ze het anders doen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ah.Sorry kano.
Ja ze zegt ook "Ze wil gewoon seks, ja prima hoor! Ze genoot wel!"![]()
![]()
De onwetendheid/nietwillenwetendheid is bedroevend soms.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo is het toch ook? Waarom zouden ze het anders doen?
Dat je uberhaupt denkt dat je op zo'n manier mensen helpt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oké sorry ik houd al op.
[..]
De onwetendheid/nietwillenwetendheid is bedroevend soms.
Welke dan? Zo'n dorsoduro oid?quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hee zo'n apriliading stond op mijn wishlist. Maar wel een compleet andere.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:36 schreef Isdatzo het volgende:
Pfff.. ik ben zo moe.
Vroeg bij de fysio, net thuis van werk.. Zo eten, vanavond verjaardag en dan moet ik nog de wielen onder m'n motor vandaan halen en morgenochtend om 08.00 iemand wegbrengen.
Hee die luisterde ik net!quote:
Hoezo dat dan? HOEZO kan iets erger zijn dan vroeg opstaanquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mechanica practicum is erger dan het vroege opstaan.
Dat is wel stomquote:
MECHANICA PRACTICUMquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? HOEZO kan iets erger zijn dan vroeg opstaan. Schier onmogelijk
.
[..]
Dat is wel stom.
Dan smeer je een boterhammetje voor onderweg, dan eet je 'em in de bus op.quote:Op vrijdag 1 april 2011 07:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
En nu ben i kmisselijk en kan ik niet eten.
Ben ik de hele dag misselijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 07:43 schreef taxibabe het volgende:
Mogguh
[..]
Dan smeer je een boterhammetje voor onderweg, dan eet je 'em in de bus op.
ja ik ben zo brak als een zwerverquote:Op vrijdag 1 april 2011 06:24 schreef kanovinnie het volgende:
Die Isdatzo, die gaat echt een kutdag hebben
Daar ben ik ookquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:29 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh allemaalZo naar Amsterdam voor een afspraak
Altijd kut ja, doordeweeks (te) veel drinken en de volgende dag er achterkomen dat het toch geen zaterdag of zondag isquote:
heu daar ben ikquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:44 schreef Isdatzo het volgende:
Nou mijn weekend begint wel op donderdagavond maar 't is nog steeds kut. Zo eens die wielen in de auto gaan gooien en richting eindhoven kachelen.
Hij is geweldigquote:
Dat ga ik nu ff proberen. Over een uurtje ofzo naar eindhoven (woensel west jwtquote:Ik ben echt heeeeel erg moe, ga denk ik zo film kijken, slapen en dan vaanvond weer leren (ja lekker handig).
Woah tofquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Namelijk de Boschdijk. Ik steek de straat over en ben in de straat van Kees Kankerkachel.
Haha, ik ben je vader nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh weet je wat je wel mag komen doen! Mijn band plakkenKrijg je een glas Aldi-prosecco van me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |