SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Heb helaas geen enkel programma ervoor plus 2 linkerhanden wat dat betreftquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:49 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Je zou het kunnen photoshoppen. Achtergrond kan je blurren/onscherp maken waardoor je alleen de waas nog ziet en de kleuren, hierdoor komt het belangrijke gedeelte van de foto ook beter naar voren/ gaat scherper lijken.
Ik kan het wel, maar heb er inderdaad geen tijd voor. Het niet heel veel werk hoor. Er zijn vast wel mensen die het willen doen. Als ik het doe kan ik daar volgende week/ over 2 weken pas tijd voor maken en ik neem aan dat je het z.s.m. gefixed wil hebben.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb helaas geen enkel programma ervoor plus 2 linkerhanden wat dat betreft
Ben dus echt op zoek naar iemand die er de tijd voor heeft
Helaas wel ga morgen bellen voor het afdrukken. Creatieve geest werd last minute wakker..quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:54 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Ik kan het wel, maar heb er inderdaad geen tijd voor. Het niet heel veel werk hoor. Er zijn vast wel mensen die het willen doen. Als ik het doe kan ik daar volgende week/ over 2 weken pas tijd voor maken en ik neem aan dat je het z.s.m. gefixed wil hebben.
Op man en kind jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:59 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Alsof de focus op de voorgrond ligt?
Graagquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:10 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Kijk of ik morgen misschien een loos uurtje hebt, maar ik kan niks beloven.
oei, contrast van deze is wel heel hoogquote:Op donderdag 31 maart 2011 02:20 schreef DarkMinded het volgende:
Pff, ik krijg de foto ook niet mooi uitgeknipt
[ afbeelding ]
hoofd van meneer even snel iets minder overbelicht gemaakt:quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:33 schreef Omniej het volgende:
Even quick 'n dirty, het kan veel beter met meer tijd en moeite, maar dit is wellicht al een beetje in de richting.
[ afbeelding ]
(de ruis is wel lastig, helaas)
Ah, fijn dat je dat zegt, ik vond het namelijk net kunnen, maar was er ook niet 100% zeker van hoe anderen het zouden zien. Dit was dus een stapje te ver?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oei, contrast van deze is wel heel hoog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |