Klopt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat ding vervormt als de ziekte.
[..]
Herkenbaar.
Maar je haalt 't niet in je kop, eerst motorrijlessen.
Pfff, ga is aan het werkquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Altijd prettig, wifi in de Melkweg
Ja I know. Maar dan leer ik gelijk beter photoshoppen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat ding vervormt als de ziekte.
[..]
Herkenbaar.
Maar je haalt 't niet in je kop, eerst motorrijlessen.
Allebei moet kunnen.. Ik heb zomers op 2/3 uur slaap per nacht overleefdquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja I know. Maar dan leer ik gelijk beter photoshoppen.
Ja ik twijfel of ik deze vakantie al ga werken of nu even heel hard ga feesten.Of allebei. Dilemmaaa.
Sommige dingen kan je gewoon niet corrigeren.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja I know. Maar dan leer ik gelijk beter photoshoppen.
Begin dan gewoon nu met je motorrijbewijs, dan móet je welquote:Ja ik twijfel of ik deze vakantie al ga werken of nu even heel hard ga feesten.Of allebei. Dilemmaaa.
Mijn hersenen flipten de laatste dag in Berlijn, dacht dat ik alles al had gedroomd eerder. En weet van de helft nog niet of ik het nog wel of niet had gedroomd.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:32 schreef Timmos het volgende:
[..]
Allebei moet kunnen.. Ik heb zomers op 2/3 uur slaap per nacht overleefd
Ja, zie flickr.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heb je er al pics mee gemaakt eigenlijk, vinnieboy?
Nee begin sowieso pas na de zomervakantie.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Begin dan gewoon nu met je motorrijbewijs, dan móet je wel.
Ik ook zoiets, 2 weken lang. Tot moeders thuiskwam en ELKE AVOND begon te zeuren dat ik naar bed moest omdat ik anders chagrijnig zou worden. En dan gek opkijken als het haar luktquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:32 schreef Timmos het volgende:
[..]
Allebei moet kunnen.. Ik heb zomers op 2/3 uur slaap per nacht overleefd
Fixedquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee begin sowieso pas na de zomerwerkvakantie.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee begin sowieso pas na de zomervakantie.
Jaja, je bent gewoon niet van die pilletjes / blaadjes / gas(jes, klinkt stom) afgebleven.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijn hersenen flipten de laatste dag in Berlijn, dacht dat ik alles al had gedroomd eerder. En weet van de helft nog niet of ik het nog wel of niet had gedroomd.
Ja, na een week merk je het wel alquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijn hersenen flipten de laatste dag in Berlijn, dacht dat ik alles al had gedroomd eerder. En weet van de helft nog niet of ik het nog wel of niet had gedroomd.
Jawel, maar had slechts 15 minuten slaap in 54 uur. En heel weinig eten en heel veel dansen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jaja, je bent gewoon niet van die pilletjes / blaadjes / gas(jes, klinkt stom) afgebleven.
Mijn ritme is al na twee dagen naar de kloten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:39 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ja, na een week merk je het wel al.. Overdag zo gaar als de pest, 'savonds onderweg naar cafe/disco onderweg denken dat je politie ziet en een weiland inspringen omdat je geen licht heb, en gewoon blijven liggen een halfuur.. Op de zeedijk slapen.. En na 3 weken is je ritme naar de klote
Jaja.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jawel, maar had slechts 15 minuten slaap in 54 uur. En heel weinig eten en heel veel dansen.
1 nacht doortrekken schijnt te helpen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijn ritme is al na twee dagen naar de kloten.Maar dat komt omdat ik sowieso een kutritme heb en als ik dan even goed slaap, en dan weer twee dagen niet, heb ik dat oude ritme gelijk terug. Da's nu ook best kut, lig steeds tot half 3 wakker.
Drie nachten doortrekken hielp ook niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
1 nacht doortrekken schijnt te helpen.
Had jij nou een D70 of D700? D70 toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:51 schreef Doodkapje het volgende:
Dammit... zometeen zwaardvechten en heb geen pufWordt weer afzien deze training... scheelt dat er twee lui met een D300 lopen, dus tussendoor over fotografie lullen
High five. Moet er alleen meestal wel wat eerder uit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:47 schreef Isdatzo het volgende:
Normale dag ziet er bij mij zo uit:
- tussen 8.15 en 9.30 (met tegenzin) opstaan en geen hap door m'n keel krijgen maar wel flink honger hebben
- tot 11.30 niks waard zijn
- tot 15.00 / 19.00 werken
- om 22.00 eindelijk een beetje tot leven komen
- tussen 00.00 en 01.30 (met tegenzin) naar bed gaan.
's Avonds presteer ik het beste, 's ochtends hoef je niks te verwachten. Ik ben niet gemaakt voor vroeg opstaan.
Voor 9.30 hoef je ook niks tegen me te zeggen, dan moet iedereen dood.
Ga sporten. Daarna moe>slapenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
High five. Moet er alleen meestal wel wat eerder uit.![]()
Dusseh het is bij mij meer
0715 wekker
0800 eruit
0900 op TU aankomen (standaard kwartier te laat)
1730 of later van TU weg
Eten, TV kijken/laptoppen
2200 bedenken dat ik nog moet studeren
0000 stoppen met studerne omdat ik supermoe ben, nog film kijken oid of verder laptoppen
0030-0200 maar eens gaan slapen.
En als ik dan een keero m 2300 in bed lig ofzo heb ik de volgende dag zoveel energie dat ik die dag weer zo laat ga slapen.
Nee want dan doe ik precies hetzelfde. Ik ben sowieso moe namelijk. Omdat ik niet genoeg slaap.quote:
Jongeee.. vorig jaar vaak zat 's zomers midden in de nacht gaan mountainbikenquote:
Ik ging altijd om 0:00 nog ergens wandelen ofzo, omdat ik nog geen zin had om te slapen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jongeee.. vorig jaar vaak zat 's zomers midden in de nacht gaan mountainbiken. Gewoon van 02.00 tot 03.30 ofzo
.
En dan gewoon nog niet moe zijn.
Ik word ook nooit moe van sportenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jongeee.. vorig jaar vaak zat 's zomers midden in de nacht gaan mountainbiken. Gewoon van 02.00 tot 03.30 ofzo
.
Dat lijkt me dan wel weer tof.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
.
's Nachts is alles 100000 keer beter, zijn de mensen leuker en ja alles. Waarom denk je dat ik een nachtmens benquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan wel weer tof.
Sowieso vind ik 's nachts dingen doen tof, omdat donker/rustig/tof enzo.
Te herkenbaarquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
High five. Moet er alleen meestal wel wat eerder uit.![]()
Dusseh het is bij mij meer
0715 wekker
0800 eruit
0900 op TU aankomen (standaard kwartier te laat)
1730 of later van TU weg
Eten, TV kijken/laptoppen
2200 bedenken dat ik nog moet studeren
0000 stoppen met studerne omdat ik supermoe ben, nog film kijken oid of verder laptoppen
0030-0200 maar eens gaan slapen.
En als ik dan een keero m 2300 in bed lig ofzo heb ik de volgende dag zoveel energie dat ik die dag weer zo laat ga slapen.
Nee, dat niet. Irritante dronken mensen, mensen die denken dat ze hard kunnen rijden in de stad want leeg en ga zo maar door.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
's Nachts is alles 100000 keer beter, zijn de mensen leuker en ja alles. Waarom denk je dat ik een nachtmens ben
Heb een speciale lamp op m'n helm voor 's nachts (of 's avonds in de winter) mountainbiken. Bak licht geeft dat dingquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan wel weer tof.
Sowieso vind ik 's nachts dingen doen tof, omdat donker/rustig/tof enzo.
's Nachts is *ALLES* beter. Alleen motorrijden 's nachts is kut.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
's Nachts is alles 100000 keer beter, zijn de mensen leuker en ja alles. Waarom denk je dat ik een nachtmens ben
Jij woont in een kutomgevingquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Irritante dronken mensen, mensen die denken dat ze hard kunnen rijden in de stad want leeg en ga zo maar door.
Ik niet, ik slaap echt kut.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Te herkenbaar. Maar hoe vroeg of laat ik naar bed ga maakt eigenlijk niet uit voor m'n moeheid. Dat is 90% afhankelijk van hoe laat ik opsta. Voor 10.00 opstaan = de hele dag moe (tot 's avonds), of ik nou om 23.00 ga slapen of om 02.00.. maakt niks uit. Tussen 10.00 en 11.30 opstaan = mwah gaat wel-dagje. Na 11.30 opstaan is
.
Maar ja, dan ga ik weer om 03.00 naar bed oid en als ik dan om 8.30 eruit moet werkt dat niet.
Voordeel is wel dat ik ALTIJD en OVERAL kan slapen.
Maar als de maatschappij erop in was gesteld was het wss andersom geweest. En was iedereen depressief geworden want zonloos.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:05 schreef Omniej het volgende:
Zitten hier nou echt allemaal nachtmensen?
Ik vind 's avonds en 's nachts ook alles beter.Ben een behoorlijk nachtdier... Helaas, want de maatschappij is er inderdaad niet op ingesteld.
Het lijkt me een stuk spannender ja!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb een speciale lamp op m'n helm voor 's nachts (of 's avonds in de winter) mountainbiken. Bak licht geeft dat ding. Je kan gewoon volle bak fietsen in 't donker dan. Zo geniaal, je rijdt voor je gevoel een compleet andere route dan overdag
.
Zaandam, jeweet. Elk weekend vechten met de boys.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jij woont in een kutomgeving
[ afbeelding ]
Nacht meet houden ergens?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:05 schreef Omniej het volgende:
Zitten hier nou echt allemaal nachtmensen?
Ik vind 's avonds en 's nachts ook alles beter.Ben een behoorlijk nachtdier... Helaas, want de maatschappij is er inderdaad niet op ingesteld.
Lollerrrrrrrrquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zaandam, jeweet. Elk weekend vechten met de boys.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |