Mobiele oranje lay-out gebruikersquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is die pc lay-out van Fok toch rustig aan je ogen als je die oranje mobiele lay-out gewend bent
Ik heb de nieuwe mobiele layout op omijn nieuwe mobiel. Dat is me toch een vooruitgang!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is die pc lay-out van Fok toch rustig aan je ogen als je die oranje mobiele lay-out gewend bent
Die krijg ik standaard heb ik gemerkt.quote:
Die is echt fijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe mobiele layout op omijn nieuwe mobiel. Dat is me toch een vooruitgang!
Mijn standaard browser heeft de nieuwe, maar Opera Mini gebruikt de oude nogquote:
Eerst tekstvak aanklikken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die is echt fijn
Behalve dat ik als ik iets quote, niet kan scrollen in het tekstvak
Ik heb ze beidequote:Op woensdag 30 maart 2011 20:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe mobiele layout op omijn nieuwe mobiel. Dat is me toch een vooruitgang!
Ik vind hem ook een stuk fijnerquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan kan ik niet naar beneden in het tekstvakquote:
Het is mij, kijk uit het raam, ik steek een jeneverstruk in de fik en laat de wereld overstromen dan koop jij even een cruise schipje van ¤5.000.000,- , en pleur je er alle dieren die je tegenkomt, het liefst een man en een teef, als het even kan, in, en geloof je me dan?quote:
Dat is lekker vaagquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan kan ik niet naar beneden in het tekstvak
Kan wel via de 'Enter' knop, maar als een quote groter is dan het tekstvakje kan ik niet naar beneden
is het erg... geeft me dit n rammelende eierstok reputatiequote:
met je kutsokken!quote:
Kost mij nu nog teveel, dus ook nog niet.quote:
Dan zou ik het ook niet weten, bij mij werkt dat wel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan kan ik niet naar beneden in het tekstvak
Kan wel via de 'Enter' knop, maar als een quote groter is dan het tekstvakje kan ik niet naar beneden
Vastplakken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is het erg... geeft me dit n rammelende eierstok reputatie
Dat is het zekerquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ideaal bij verveling in pauzes inderdaad
iOSquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zou ik het ook niet weten, bij mij werkt dat wel.
Wat draai je dan. Android of iOS?
Ik stopte met lezen bij het cruisescheepje van ¤5.000.000,-.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het is mij, kijk uit het raam, ik steek een jeneverstruk in de fik en laat de wereld overstromen dan koop jij even een cruise schipje van ¤5.000.000,- , en pleur je er alle dieren die je tegenkomt, het liefst een man en een teef, als het even kan, in, en geloof je me dan?
Vraag anders even in het iphone topic. En er is ergens ook nog een topic over de nieuwe mobiele layout geloof ik.quote:
Ik kan 'm ook wel even voor je fixen, ik ben de grote Hij, weet je wel, dé beroemde Manquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik stopte met lezen bij het cruisescheepje van ¤5.000.000,-.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |