Het is mij, kijk uit het raam, ik steek een jeneverstruk in de fik en laat de wereld overstromen dan koop jij even een cruise schipje van ¤5.000.000,- , en pleur je er alle dieren die je tegenkomt, het liefst een man en een teef, als het even kan, in, en geloof je me dan?quote:
Dat is lekker vaagquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan kan ik niet naar beneden in het tekstvak
Kan wel via de 'Enter' knop, maar als een quote groter is dan het tekstvakje kan ik niet naar beneden
is het erg... geeft me dit n rammelende eierstok reputatiequote:
met je kutsokken!quote:
Kost mij nu nog teveel, dus ook nog niet.quote:
Dan zou ik het ook niet weten, bij mij werkt dat wel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan kan ik niet naar beneden in het tekstvak
Kan wel via de 'Enter' knop, maar als een quote groter is dan het tekstvakje kan ik niet naar beneden
Vastplakken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is het erg... geeft me dit n rammelende eierstok reputatie
Dat is het zekerquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ideaal bij verveling in pauzes inderdaad
iOSquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zou ik het ook niet weten, bij mij werkt dat wel.
Wat draai je dan. Android of iOS?
Ik stopte met lezen bij het cruisescheepje van ¤5.000.000,-.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het is mij, kijk uit het raam, ik steek een jeneverstruk in de fik en laat de wereld overstromen dan koop jij even een cruise schipje van ¤5.000.000,- , en pleur je er alle dieren die je tegenkomt, het liefst een man en een teef, als het even kan, in, en geloof je me dan?
Vraag anders even in het iphone topic. En er is ergens ook nog een topic over de nieuwe mobiele layout geloof ik.quote:
Ik kan 'm ook wel even voor je fixen, ik ben de grote Hij, weet je wel, dé beroemde Manquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik stopte met lezen bij het cruisescheepje van ¤5.000.000,-.
Ikke welquote:
ik fok ook altijd onderwegquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ikke wel![]()
Je weet niet wat je mist, lekker in de auto
...
What the fokquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik fok ook altijd onderwegin de wachtkamer bij de huisarts, in de supermarkt
Ik ook hoor, als ik het rustig heb op mijn werk ofzo, of als ik in de trein zit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik alleen in de trein en op het werk, voor de rest bijna niet met mobielquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
[MOBILE] TouchPhone forumlayout #17quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Vraag anders even in het iphone topic. En er is ergens ook nog een topic over de nieuwe mobiele layout geloof ik.
Dat zou ik alleen niet doen als je achter het stuur zit... als je betrapt wordt, wordt dat flink betalen namelijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ikke wel![]()
Je weet niet wat je mist, lekker in de auto
...
quote:
Dan komen ze weer met allemaal die termen en snap ik er nog geen reet vanquote:
Wat uh... ergquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]soms als ik niet weet wat ik moet eten, kijk ik in cul ff in het "wat eten we vandaag" topic
![]()
![]()
Haha ja iddquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zou ik alleen niet doen als je achter het stuur zit... als je betrapt wordt, wordt dat flink betalen namelijk.
Dat is wel handig jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]soms als ik niet weet wat ik moet eten, kijk ik in cul ff in het "wat eten we vandaag" topic
![]()
![]()
Hey PGRquote:
Carkit, "radio bedienen" is gewoon toegestaanquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zou ik alleen niet doen als je achter het stuur zit... als je betrapt wordt, wordt dat flink betalen namelijk.
Pgrrrrquote:
Ik geloof in het agnostisch atheīsme.quote:
Ik zie het FP-bericht al voor me.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja iddLaat staan als er ongelukken gebeuren
![]()
![]()
quote:
Oh, nooit last van.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag hem niet in je hand houden. Zo staat het ongeveer in de wet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Carkit, "radio bedienen" is gewoon toegestaan![]()
...
Alleen typen wordt wat lastig op je touchpadquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Carkit, "radio bedienen" is gewoon toegestaan![]()
...
Ik geloof in mezelfquote:
Poppedopjequote:
Trevquote:
Nijnquote:
Enferrrrquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pgrrrr![]()
![]()
![]()
[..]
Ik geloof in het agnostisch atheīsme.