quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:18 schreef IGotNoName het volgende:
Dit is toch gewoon een opdracht van de stem dat ze dit moet spelen..of niet...
Dat is waar, maar zo'n stomme envelop sloeg natuurlijk nergens op. Normaal roept de stem het gewoon als ze +1000 krijgen. Het was wel puur gericht op Mo gek maken. Neemt niet weg dat ze enorm overspannen reageert op allesquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eens? Er mocht 'iemand' naar de kamer --> ZIJ kozen voor Monique. En er was met geen woord over Maik of íemand in de kamer gerept.
Okay, ze doelden erop natuurlijk, maar ze speelt het wel enorm 'de hele wereld is tegen mij'.
Inderdaad, Mo stond te popelen om naar die kamer te rennenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eens? Er mocht 'iemand' naar de kamer --> ZIJ kozen voor Monique. En er was met geen woord over Maik of íemand in de kamer gerept.
Okay, ze doelden erop natuurlijk, maar ze speelt het wel enorm 'de hele wereld is tegen mij'.
Ik nuquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:17 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik voel weer een huilbuitje aankomen. Wie voelt 'm ook aankomen?![]()
![]()
quote:Denk het wel, maar wel pre-botox
Ok thnx, ik herkende wel dingen van haar maar wist het niet zeker.quote:Dit is 100.000 fakking % Jo.
ahah, in het begin vd opdracht werd door de stem ook al bepaald dat mo dat ding moest ophalenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
nee hoor bij de uitleg vooraf kreeg monique de opdracht de verrassing te halenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |