Je moet je muis boven het topic houden, dan zie je linksonder in beeld een topicnummer verschijnen. Het laagste topicnummer is degene die het eerst geopend is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:08 schreef DjinN het volgende:
ja verdomme welk topic is het nou ??sluit de goede ofzo...dankuwel mod
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
Laura kijkt ligt te kijken toe hoe Mo inpakt.
En ze begrijpt Mo waarschijnlijk. Wat een nepwijf is dat zeg.quote:
Idd, zielig mens! Konden we der maar even bellen..quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:09 schreef rita1959 het volgende:
[..]
Ja shit volgens mij wel, even Mo bellen
dat zij het in een koffer moet doen, wie heeft haar tel n ummer
Normaliter is ze dan zelf aan het inpakken dus is dit nu een nieuwe ervaring, eens zien of ze daar mee om kan gaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:10 schreef rita1959 het volgende:
[..]
En word daar erg moe van hoor, kijken hoe een ander dingen doet, doe je liggend
Doe die ook maar gelijk mee met het oudvuil inderdaad.quote:
Damn het nietszeggende kind met die scheve gaapbekquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:07 schreef mazaru het volgende:
Ondertussen, in de tuin.....
[ afbeelding ]
ja hier moet wel een heule goeie verklaring voor gegeven, want ja we zitten niet in een spel ofzo, we dachten dat we op vakantie warenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
En ze begrijpt Mo waarschijnlijk. Wat een nepwijf is dat zeg.
Maik, druk dan !!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik krijg ineens het idee dat de hoogbegaafdheid van Monique zich tussen haar benen bevind.
Ooh ik zou diegene achter dat account zograag een klap op deine muil willen verkopen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:11 schreef Wolkje21 het volgende:
Nog eentje die het van chantage moet hebben:
SST_Joanna SST Joanna
Als het goed is wordt het nieuws Joanna binnenkort verteld.. Als Joanna in het huis blijft tenminste..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |