quote:
Ja, dat zag ik ook.quote:
Kan je dan gelijk de naam JO in MO veranderen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:03 schreef iBenny het volgende:
Alfons, ik vind dit beeld van Monique saai. Mag er een streamlock komen?
Charmingquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:07 schreef mazaru het volgende:
Ondertussen, in de tuin.....
[ afbeelding ]
Meer meer meerquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:07 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Waarom geeft niemand meer haar aandacht? Of heeft ze die al gehad..
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:07 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Niet te geloven dit. Die muil staat constant open.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:07 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
nee, markvanrinsum had diequote:Op woensdag 30 maart 2011 19:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
Had ik uberhaupt de LaPo?
Er zijn 18 wachtenden voor u.
idd, manipuleren, ze is als kind waarschijnlijk veel te veel verwend geweest.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:07 schreef meneertje1972 het volgende:
Ja, Monique is haar spullen aan het inpakken omdat ze denkt dat de Stem dan denkt: Oooh ze gaat weg, Maik moet weer terug in het huis.'monipuleren'
Mensen die totaal geen van de 18 LaPo's hadden maken ineens een nieuw topic aan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:08 schreef DjinN het volgende:
ja verdomme welk topic is het nou ??sluit de goede ofzo...dankuwel mod
Roep haar ff dat dit niet de bedoeling is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:08 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze stopt spullen in de la dus lijkt me niet...
Ah, ik dacht ik maar ik zie het nu ook, ik zat er nog net 1 post voor. Ach ja, zijn topic is dicht.quote:
Ja shit volgens mij wel, even Mo bellen dat zij het in een koffer moet doen, wie heeft haar tel n ummerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |