Natuurlijk niet, zij werd ook nooit door iemand geholepen toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:14 schreef meneertje1972 het volgende:
Haha Laura legt Monique ook geen strobreed in de weg, ze helpt nog net niet mee met inpakken (dat kost natuurlijk ook weer energie)
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
MAG IK ASJEBLIEFT EEN TEILTJE?
Oh wacht, die koop ik wel in de webwinkel van Joanna's mama.
ze gaat weg.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:15 schreef Stability het volgende:
wie zn koffer is mo nou aan het inpakken? kwas steeds ff koken, opruimen, eten etc...ben de draad(als die er al was) weer eens kwijt
Als ik maar moeilijk kijk kom ik vast intelligenter over moet ze denken, en zo te zien denkt ze dat heel vaakquote:
Denk het wel, maar wel pre-botoxquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:13 schreef shomila het volgende:
Is dit Joanne in deze clip uit 2008, ik twijfel.
quote:
Dit is 100.000 fakking % Jo.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:13 schreef shomila het volgende:
Is dit Joanne in deze clip uit 2008, ik twijfel.
Zou best eens kunnen ze zijn allebei erg!quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:13 schreef knagsje het volgende:
[..]
zo het gedrag van MO door de kleding van JO komen??
Wat nu, iets positiefs over Lau van jou?!quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:14 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja want dit gaat boven haar flaporen, hoe moet ze hier nou op reageren?
met "komt wel goed schatje" redt ze het nu niet meer...
en haar handboek heeft ze nou ook niet bij.
Nu zien we goed, hoe adrem en kordaat ze kan reageren, niet dus
Eens? Er mocht 'iemand' naar de kamer --> ZIJ kozen voor Monique. En er was met geen woord over Maik of íemand in de kamer gerept.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:15 schreef Berenjenafok het volgende:
Dat ze het lullig vond dat ze toen naar de geheime kamer moest voor 'een verrassing' en er alleen een envelop lag: 'dat is gewoon puur leedvermaak. Aaaah leuk, kan die kleine Mo weer ff janken'
Eens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |