Kale kip en plukken werkt zo lastig somsquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:55 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De crimineel betaalt zelf zijn eigen gevangeniskosten.
Net zoals ik voor mijn onderdak en voedsel moet betalen.
Doodstraf is toch ook mooi opgeruimd, mooi onder de grond of verbranden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:53 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Maar die krijgen daar de doodstraf.
Alhoewel ik wel tegen de doodstraf ben. Ik ben meer voor levenslang. Opgeruimd staat netjes
Ooit van werken gehoord als je geen geld hebt?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:55 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Kale kip en plukken werkt zo lastig soms
Krap 4 miljoen mensen op 683 km² . Zo kan ik het ook.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:52 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Daar hebben ze geen Marokkanen. 70% is daar Chinees, en er is een Maleisische, Indiase en Westerse minderheid. Het is daar wel een multiculti samenleving, veel meer dan hier in NL, maar wonder boven wonder werkt het daar wel goed. Hoge welvaart, beperkte verzorgingsstaat, zeer harde straffen, fatsoensnormen maken dat de multiculti daar wél geslaagd is.
Wil je daar niet werken of de taal niet leren? Prima, maar je krijgt geen uitkering. Wil je tasjes gaan roven? Prima, maar dan krijg je levenslang (bij wijze van spreken).
Dat zouden ze met al die straatcriminelen (Marokkanen en geen Marokkanen) moeten doen. Problemen in 1 klap opgelost.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Doodstraf is toch ook mooi opgeruimd, mooi onder de grond of verbranden.
En bij levenslang?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:57 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ooit van werken gehoord als je geen geld hebt?
Werken in de gevangenis + scholing waarbij een diploma behaald moet worden + ondernemersvaardigheden leren. Na vrijlating baan vinden, werken of eigen bedrijf beginnen. Gevangeniskosten in delen terug betalen.
Werken in de gevangenis!quote:
En hoezo kan jij dat ook kunnen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Krap 4 miljoen mensen op 683 km² . Zo kan ik het ook.
Ach, je kan het ook vd andere kant bekijken? Zijn hier de mensenrechten wel uitstekend als we onze ouderen laten beroven, woningovervallen toestaan en vinden dat criminelen meer luxe verkrijgen dan ouderen in bejaardentehuizen?quote:Daarnaast zijn de mensenrechten daar helemaal niet onomstreden en is de welvaart extreem door uitbuiting van andere groeperingen uit armere omliggende landen (met name Tamils).
Je kan het gedrag van "hen" eenvoudig weg op te lossen. Door te zeggen of je gedraagt je en je maakt wat van je leven of je gaat in het gevang.quote:Ook het krijgen van een werkvergunning en verblijfsvergunning is trouwens nog een hele kunst. Iets waar we hier anno 2011 met onze eigen problematiek geen flikker aan hebben omdat "ze" er nu eenmaal al zijn.
Insgelijks!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:01 schreef maniack28 het volgende:
Goed... ik vond het een interessante discussie.. nu ga ik genieten van SP!Succes met je emigratie!
Er waren niet genoeg monumentale panden beschikbaar?quote:Burgemeester van Utrecht Aleid Wolfsen is spreekbuis van de 22 gemeenten die onderdeel zijn van het project. EenVandaag vroeg hem hoe het zover heeft kunnen komen.
Wel een wat omslachtige manier om de huizenmarkt weer vlot te trekken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef Asfyxia het volgende:
Afijn. Nu met die crisis en die bezuinigingen is het natuurlijk gauw afgelopen met die Marokkanenknuffelprojecten.
Dat betekent dat steden als Amsterdam en Gouda in snel tempo steeds onleefbaarder zullen worden, waardoor huizenprijzen nog verder zullen zakken.
Wanneer kom jij weer politieke aangelegenheden modden?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Er waren niet genoeg monumentale panden beschikbaar?
ja inderdaad... of die snackbar eigenaar dat ze maar eerder dicht moesten en dat die man vast zit terwijl dat tuig vrij rondloopt echt lekker geregeld hieroquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:51 schreef N.icka het volgende:
Die arme dametjes die niet meer naar buiten durfden , echt triest
Emigreer je alleen voor belastingvoordeel zodat je veel meer geld overhoud of spelen er andere zaken mee? Want als dit voor jou de hoofdreden is, kan je weleens teleurgesteld worden in je emigratie. De emotionele factor moet je niet onderschatten. Ik kan je uit ervaring zeggen dat je altijd inlevert als je permanent verkast; je verliest of reduceert contact met je vrienden, familie zie niet meer of minder, vrienschappen worden in het buitenland vaak anders door mensen beleeft als hier, de humor is anders, de volkssport.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:36 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De reden is dat mensen zich steeds meer aan elkaar zijn gaan ergeren. Over het politieke beleid bijv. Ik ben mij ook steeds meer gaan ergeren.
Samenleven...prima oplossing! Maar hoe? Moet ik toezien hoe ik 52% belasting moet betalen, terwijl ik een voorstander ben van een kleine overheid, lage belastingtarieven en een beperkte verzorgingsstaat? Dan pas ik toch veel beter in een land als Canada of de VS dan in W-Europa?
Maar als die vrouw een stoel naar beneden gaat gooien moet ze dat wel filmen voor op YouTube.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:20 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ja inderdaad... of die snackbar eigenaar dat ze maar eerder dicht moesten en dat die man vast zit terwijl dat tuig vrij rondloopt echt lekker geregeld hiero
Natuurlijk vallen lang niet alle 350.000 Marokkanen onder de raddraaiers waar het hier om gaat.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:35 schreef Mugger2.0 het volgende:
32 miljoen? Da's uit m'n hoofd dus zo'n 91 euri per naffer. Valt me nog mee. Koop je nog geen Levi's 501 voor.
Nou ja, als er in Helmond alleen al tonnen in projecten met gezinscoaches is gepompt, dan mag je die kosten ook rustig op conto van de falende ouders schrijven.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Natuurlijk vallen lang niet alle 350.000 Marokkanen onder de raddraaiers waar het hier om gaat.
sp niet. die hebben het al lang begrepen. vul voor sp maar d'66 in.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:24 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
JULLIE SNAPPEN HET ALLEMAAL NIET DE MAROKKANEN ZIJN JUIST DE SLACHTOFFERS
Daarom gooien we BAKKEN MET GELD HOPPAKEE naar niet werkende criminelen om hen het leven ff nóg wat makkelijker te maken.
[ afbeelding ]
Met dank aan alle pvda, groenlinks en sp-stemmers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |