abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:40:08 #126
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_94826044
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:36 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

De reden is dat mensen zich steeds meer aan elkaar zijn gaan ergeren. Over het politieke beleid bijv. Ik ben mij ook steeds meer gaan ergeren.

Samenleven...prima oplossing! Maar hoe? Moet ik toezien hoe ik 52% belasting moet betalen, terwijl ik een voorstander ben van een kleine overheid, lage belastingtarieven en een beperkte verzorgingsstaat? Dan pas ik toch veel beter in een land als Canada of de VS dan in W-Europa?
Maar we blijven allemaal mensen, ik weet zeker dat 80% van wat we vinden of doen wel overeen komt. En het staat je vrij om te gaan en staan waar je wilt hoor, respect als je ergens anders gaat wonen omdat je hier niet blij bent.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:40:45 #127
165633 eriksd
The grand facade...
pi_94826084
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:40 schreef DrDentz het volgende:
52% belasting is wel erg veel, dan moet je toch een fenomenaal salaris beuren?
Maarliefst 52.000. Een goed salaris, maar fenomenaal?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_94826086
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:30 schreef maniack28 het volgende:

[..]

De aanpak van de specifieke groep die constant over de schreef gaan heeft niks te maken met afkomst. Ongeacht of iemand allochtoon of autochtoon is zouden er zwaardere straffen moeten komen voor uitschot in de maatschappij.
Goed punt. Maar die zware straffen komen er dus niet. Omdat D66, CDA en alle linkse partijen in de glorie der lage straffen blijven geloven. Zelfs de VVD voert de straffen niet drastisch op.
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:41:11 #129
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_94826114
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:38 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ik heb zeker respect voor andersdenkenden. Daarom ga ik ook de discussie aan. Ik heb met veel "linksen" gediscussieerd. Maar zij hebben gewoonweg een ander ideaal en een ander denkbeed. Prima verder, dat accepteer ik. Maar in zo'n land wil ik niet blijven leven, net zo min als jij wellicht niet in de VS wilt leven, omdat het daar voor jou wellicht "te rechts" is. Ik heb een andere visie, waardoor ikzelf beter in een ander land (een rechtser systeem) pas.
^O^
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_94826128
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:40 schreef DrDentz het volgende:
52% belasting is wel erg veel, dan moet je toch een fenomenaal salaris beuren?
Dat zou ik niet fenomenaal willen noemen.
pi_94826136
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:40 schreef eriksd het volgende:

[..]

Maarliefst 52.000. Een goed salaris, maar fenomenaal?
Zoveel ga ik nooit halen, ik blijf hier.
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:42:05 #132
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_94826165
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:40 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Goed punt. Maar die zware straffen komen er dus niet. Omdat D66, CDA en alle linkse partijen in de glorie der lage straffen blijven geloven. Zelfs de VVD voert de straffen niet drastisch op.
Tsja... aan de andere kant. In de USA zit 1 op de 100 inwoners in prison... dus die zwaardere straffen helpen daar ook niet echt ;)
pi_94826250
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:42 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Tsja... aan de andere kant. In de USA zit 1 op de 100 inwoners in prison... dus die zwaardere straffen helpen daar ook niet echt ;)
Daarom is het handig om een breed internationaal denkkader te ontwikkelen. De VS straft bijv. nauwelijks harder dan W-Europa doet. Dit in tegenstelling tot bijv Japan of Singapore die fors harder dan de VS straffen en een zeer laag criminaliteitspercentage kennen.
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:44:14 #134
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_94826288
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:43 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Daarom is het handig om een breed internationaal denkkader te ontwikkelen. De VS straft bijv. nauwelijks harder dan W-Europa doet. Dit in tegenstelling tot bijv Japan of Singapore die fors harder dan de VS straffen en een zeer laag criminaliteitspercentage kennen.
Maar daar krijg je bij wijze van een half jaar aan je broek als je een papiertje op straat laat vallen. Dat vind ik ook weer zo radicaal ;)

En breed internationaal denkkader gaat wellicht niet zo goed werken als er zoveel mensen met verschillende meningen rondlopen die allemaal anderen willen overtuigen van hun gelijk

Soms lijkt Fok! wel een kippenstal vol opgefokte Jehova's :')
pi_94826369
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:44 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Maar daar krijg je bij wijze van een half jaar aan je broek als je een papiertje op straat laat vallen. Dat vind ik ook weer zo radicaal ;)
Half jaar is overdreven. Je krijgt volgens mij in Singapore $5000 boete of iets in die richting. Wellicht overdreven, maar het werkt wel. In Singapore zijn de straten heel schoon. I.t.t. hier waar overal hondenpoep op straat ligt en vrijwel iedereen alles op straat gooit ;)
pi_94826530
Hoge straffen zullen in Nederland toch niet worden uitgevoerd. Daarvoor is het gewoon te links (sorry dat ik het woord wederom gebruik). We kunnen dan wel eindeloos over hoge straffen discussieren, maar in ons achterhoofd weten we toch dat het er niet van zal komen.
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:48:22 #137
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_94826538
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:45 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Half jaar is overdreven. Je krijgt volgens mij in Singapore $5000 boete of iets in die richting. Wellicht overdreven, maar het werkt wel. In Singapore zijn de straten heel schoon. I.t.t. hier waar overal hondenpoep op straat ligt en vrijwel iedereen alles op straat gooit ;)
Dat is voor sommigen toch een half jaar werken gehehehee.

Maar ik snap wat je bedoelt. Ik zie dat zelf niet zo zitten, ik wil graag dat mensen zelf dit soort dingen inzien zonder dat er overheidsregulatie voor nodig is. Misschien loop ik mijn tijd te ver vooruit en is dat evolutionair gewoon nog niet mogelijk :(
pi_94826546
quote:

[..]

Nouja zeg. Wat is dat nou weer voor bullshit? De straten in de nederlandse steden zijn prima. Er ligt wel eens wat afval, maar daar staat tegenover dat de burgers niet geterroriseerd worden met torenhoge boetes om niets. De rechtsmens (zoals je jezelf noemt) is namelijk ook de groep die om het hardst zeikt dat de politie ze om niets bekeurt en dat dat aan het bonnenquotum ligt of aan koos spee. :')
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:48:53 #139
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_94826566
quote:
3s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:48 schreef Zienswijze het volgende:
Hoge straffen zullen in Nederland toch niet worden uitgevoerd. Daarvoor is het gewoon te links (sorry dat ik het woord wederom gebruik). We kunnen dan wel eindeloos over hoge straffen discussieren, maar in ons achterhoofd weten we toch dat het er niet van zal komen.
:') We kunnen dan beter stoppen met discussiëren, want van alles wat hier staat weten we toch dat het er niet van gaat komen.
pi_94826600
quote:
Weet je wel wat een gevangenisstraf kost? Een straf moet zo kort mogelijk zijn en toch werken. Ik ben dan meer voor strenge rehabilitatiecursussen in een soort van gevangenisomgeving.
pi_94826610
quote:
De linkse staat met zijn linkse denkbeelden en linkse beleid heeft de rechtse Nederlanders benadeeld door haar linksheid aan deze rechtsdenkende mensen op te dringen waardoor de linkse problematiek voor de rechtse Nederlanders allemaal groter is geworden, de rechtse partijen hebben het tij niet kunnen keren doordat zij zijn besmet met linkse gedachten die linkse regenten aan hen op hebben gedrongen met een slinksheid.

Of niet, ZW?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_94826686
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:48 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Dat is voor sommigen toch een half jaar werken gehehehee.
Exact, en dát is juist de trigger. Wanneer je weet dat je er veel voor moet werken, dan bedenk je je wel 2x voordat je je troep op straat gooit ;)

quote:
Maar ik snap wat je bedoelt. Ik zie dat zelf niet zo zitten, ik wil graag dat mensen zelf dit soort dingen inzien zonder dat er overheidsregulatie voor nodig is. Misschien loop ik mijn tijd te ver vooruit en is dat evolutionair gewoon nog niet mogelijk :(
Tja, mijn inziens zal je altijd mensen hebben die geen fatsoensregels kennen. En daarom is het van belang om hoge straffen in te voeren, om ook deze mensen te corrigeren.
pi_94826689
quote:

[..]

Hebben ze daar ook last van Marokkaanse hangjongeren?
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:51:25 #144
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_94826730
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:50 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Nee, eerder van Hollandse drugssmokkelaars!
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:52:13 #145
165633 eriksd
The grand facade...
pi_94826776
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De linkse staat met zijn linkse denkbeelden en linkse beleid heeft de rechtse Nederlanders benadeeld door haar linksheid aan deze rechtsdenkende mensen op te dringen waardoor de linkse problematiek voor de rechtse Nederlanders allemaal groter is geworden, de rechtse partijen hebben het tij niet kunnen keren doordat zij zijn besmet met linkse gedachten die linkse regenten aan hen op hebben gedrongen met een slinksheid.

Of niet, ZW?
Niet spammen :(
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_94826806
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:52 schreef eriksd het volgende:

[..]

Niet spammen :(
Wegwezen jij!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_94826822
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:50 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Daar hebben ze geen Marokkanen. 70% is daar Chinees, en er is een Maleisische, Indiase en Westerse minderheid. Het is daar wel een multiculti samenleving, veel meer dan hier in NL, maar wonder boven wonder werkt het daar wel goed. Hoge welvaart, beperkte verzorgingsstaat, zeer harde straffen, fatsoensnormen maken dat de multiculti daar wél geslaagd is.

Wil je daar niet werken of de taal niet leren? Prima, maar je krijgt geen uitkering. Wil je tasjes gaan roven? Prima, maar dan krijg je levenslang (bij wijze van spreken).
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:53:16 #148
168739 Red_85
'echt wel'
pi_94826847
Geweldig. Dat had een wel denkend mens niet zien aankomen natuurlijk...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_94826863
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:51 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Nee, eerder van Hollandse drugssmokkelaars!
Maar die krijgen daar de doodstraf.

Alhoewel ik wel tegen de doodstraf ben. Ik ben meer voor levenslang. Opgeruimd staat netjes ;)
pi_94826966
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:49 schreef erikkll het volgende:

[..]

Weet je wel wat een gevangenisstraf kost? Een straf moet zo kort mogelijk zijn en toch werken. Ik ben dan meer voor strenge rehabilitatiecursussen in een soort van gevangenisomgeving.
De crimineel betaalt zelf zijn eigen gevangeniskosten.

Net zoals ik voor mijn onderdak en voedsel moet betalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')