abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95216888
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:38 schreef vergezocht het volgende:
Je gaat toch dood als mens.

Beter dat je met eer en fatsoen door een kogel omgelegd wordt omdat je voor jezelf of je familie of je levensopvattingen opkwam dan in een totale vuurwapenloze samenleving te leven alleen omdat dat veiliger zou zijn.

Nee ik ben het niet eens, je moet als mens op kunnen treden tegen kwaadaardige regimes en mensen, of dat nou in de rol is van militie of voor zelfverdediging tegen criminelen die het op jou gemunt hebben. Als je verkrachting ziet tegen onschuldige vrouwen of kinderen en dat voor je eigen ogen, en waar je absoluut niks tegen kan doen, dat soort leven acht ik niks waard.

Zou liever in een vuurwapengevecht sterven door een kogel dan dat ik mij gewonnen zou geven aan schandalige boeven die alles uitvoeren in de naam van wet, recht, en veiligheid.

Je vraagt je je af is zo'n leven dan echt de moeite waard.

Desnoods begraaf je mij met mijn vuurwapen in de koffer. Heb ik dan tenminste geleefd.
Jij komt lekker stabiel over, zo'n jongen als jij mag met een vuurwapen rondlopen hoor. _O- .
w/ .
I´m back.
pi_95279109
weer zo'n sterke argument voor het legaliseren van vuurwapens:

we zaten opgesloten in de Wibra

7 Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #14

Denk maar na wat er had kunnen gebeuren als die weerloze slachtoffers zich hadden kunnen verdedigen.
pi_95279251
Ja, dat is inderdaad beter voor de veiligheid: mensen die in een vol winkelcentrum gaan terugschieten. Je bent echt niet helemaal in orde he?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  † In Memoriam † zaterdag 9 april 2011 @ 23:40:06 #54
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_95282194
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:38 schreef Argento het volgende:
Ja, dat is inderdaad beter voor de veiligheid: mensen die in een vol winkelcentrum gaan terugschieten. Je bent echt niet helemaal in orde he?
Ze zouden zich inderdaad gewoon beter welwillend in een orderlijke rij op moeten stellen om zich gewellig dood te laten knallen door een verboden wapen.
Carpe Libertatem
pi_95284961
Ik geloof niet dat ik dat gezegd heb.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zondag 10 april 2011 @ 00:53:32 #56
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_95285749
quote:
Op zaterdag 9 april 2011 22:35 schreef vergezocht het volgende:

Denk maar na wat er had kunnen gebeuren als die weerloze slachtoffers zich hadden kunnen verdedigen.
Dan gaan zij ook schieten en vallen er misschien nog meer slachtoffers. Overigens als iemand 7 mensen wil vermoorden dan leuk dat sowieso wel. Zeker is een winkelcentrum die niets vermoed.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
pi_95291364
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:40 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ze zouden zich inderdaad gewoon beter welwillend in een orderlijke rij op moeten stellen om zich gewellig dood te laten knallen door een verboden wapen.
Geweldig deze logica: als je iedereen legaal een wapen laat dragen, dan zijn er minder illegale wapens, en dan kunnen er dus minder misdaden met illegale wapens worden uitgevoerd?
Want? Een misdaad met een illegaal wapen is misdadiger dan met een legaal wapen (zoals die Tristan van der V. had)?
I´m back.
pi_95291397
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:35 schreef vergezocht het volgende:

Weet je dat ik, met dat geweldige stukje tekst van je in mijn achterhoofd, echt even dacht dat jij die schutter was? En nou neem je n.b. deze tragedie als verdere munitie voor je argumentatie pro-vrij vuurwapenbezit.
I´m back.
pi_95291488
Het is inderdaad wat dubbelop met dit topic Vuurwapens legaliseren. #4 laten we daar maar verder gaan. Dit topic past beter daar bij in dan andersom.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')