jij bent toch Emma's melkboer?quote:Op zondag 3 april 2011 14:08 schreef WupWup het volgende:
Mijn moeder niet, mijn oma blijft het wel steeds weer zeggen. Ik heb het in het begin wel steeds uitgelegd, nu denk ik laat maar.
Ik was 3450 gram bij 39 wekenR was 9 pond op de uitgerekende datum
Emma 'slechts' 3020 gram bij 41 weken. Misschien heeft ze het van de melkboer?
bijvoorbeeld:quote:Op zondag 3 april 2011 14:23 schreef pessie het volgende:
Oeke wat bijzonder dat je oma kolfde voor anderen! Ik wist niet dat ze toen al kolven hadden
Volgens mij was er in 1974 nog niet veel kennis over. Tenminste dat houd ik me maar voor.quote:Op zondag 3 april 2011 14:34 schreef huuphuup het volgende:
Mijn moeder kreeg van haar verloskundige trouwens het dringende advies te stoppen met roken als ze dat niet al gedaan had toen ze op haar eerste afspraak kwam in 1984, maar ze was al gestopt toen ze zwanger wilde raken.
Het lijkt wel een pipetquote:Op zondag 3 april 2011 14:36 schreef WupWup het volgende:
[..]
bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
maar de oudste kolf zijn handen
Daar kwamen ze hier in de apotheek mee aanzetten toen ik om een kolf kwam...quote:Op zondag 3 april 2011 14:36 schreef WupWup het volgende:
[..]
bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
maar de oudste kolf zijn handen
Ik ga niet dagelijks kolven, althans mijn ukje is altijd bij me. Dus hij is echt om een klein voorraadje op te bouwen, en om evt de eerste dagen/weken te gebruiken bij stuwing of het op gang helpen van de BV. En om haar af en toe eens uit een flesje te laten drinken, zodat ze dat ook kan, mocht het toch nodig zijn als ik even zonder haar weg wil. (Dat kan ik me nu nog niet voorstellen)quote:Op zondag 3 april 2011 19:35 schreef Pvoesss het volgende:
Die had ik ook bij X. Nu heb ik ook een medela maar 1 versie groter namelijk de swing.
En ik heb een handkolf voor bij uitstapjes en in nood gevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |