PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
quote:The TOTW for this week has a slighht twist to it given the International break and a host of qualifier matches taking place. Have a look below to see who stood out and got themselves counted in the TOTW.
GK; Cech (Chelsea, 84 >> 86)
RWB; Wiel (Ajax, 77 >> 80)
CB; Mexes (Roma, 79 >> 82)
CB; Subotic (Dortmund, 78 >> 82)
CM; Witsel (Standard Liege, 75 >> 80)
CM; Parker (West Ham, 78 >> 83)
CDM; Motta (Inter, 81 >> 83)
CAM; Van Der Vaart (Spurs, 85 >> 87)
ST; Klose (Bayern Munich, 83 >> 85)
ST; Villa (Barcelona, 88 >> 89)
ST; Drogba (Chelsea, 88 >> 89)
Subs:
GK; Camp (Notts Forest, 72 >> 74)
LWB; Balzaretti (Palermo, 77 >> 80)
LM (LB); Kobiashvili (Hertha BSC, 71 >> 74)
CM; Petrov (Aston Villa, 80 >> 82)
RW; Rommedahl (Olympiakos, 72 >> 74)
ST; Uche (Real Zaragoza, 77 >> 81)
ST; Salihi (Rpaid Wien, 68 >> 74)
FUT Web App Link; http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#iRHIZj1ibaEgn
As normal, these players will be in packs from 6pm UK time on Wednesday evening.
In Form, de zwarte kaarten die elke week worden uitgebracht. Permanent verbeterde versies van kaarten, zijn vaak duurder en zeldzamer.quote:
Thnx voor de uitleg.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:04 schreef emokid het volgende:
[..]
In Form, de zwarte kaarten die elke week worden uitgebracht. Permanent verbeterde versies van kaarten, zijn vaak duurder en zeldzamer.
Weinig kansquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:59 schreef emokid het volgende:
Hoop dat de Jumbo's vandaag wel 15k zijn ipv 25k.. en anders Premium Gold Packs, gezien ik daar al mijn IFs uit getrokken heb. Kan ongeveer 52 pakjes kopen. Geen Villa of Drogba betekent stoppen.
All in dus.
Met ronaldo is het jammer dat je dan een spaans team moet maken, ik vind de meeste goede spelers daar te iel. Met drogba had ik een heel Ivoriaans team gemaakt waarbij de verdediging bijna alleen uit zilver's bestond en de keeper ook. Maar met dat team was het wel leuk spelen! mooie fel gele shirtjes met rood! if toure als cam gemaakt en if doumbia of if gervino ernaast was wel leuk spelen!quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:20 schreef emokid het volgende:
Je moet begrijpen dat een type Drogba met 87(!!) Pace gewoon een tank met een v8 motor is. Hij is al bijna onmogelijk van de bal te krijgen vanwege zijn kracht en met al dat snelheid kun je het al helemaal vergeten. Beste speler uit het spel vind ik, samen met Ronaldo.
ja idd, las hier een tijd terug dat de geniale acties van messi niet te evenaren zijn met een controller, wel een goede opmerking!quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:26 schreef emokid het volgende:
Die iele spelers zijn moeilijk om mee te spelen in FIFA. Met een Samba achterin kun je Messi in feite al stoppen puur als je er al tegenaan gaat lopen.
neequote:Op woensdag 30 maart 2011 17:32 schreef mash_ het volgende:
Zijn de nieuwe IFs al te vinden in die pakjes?
Altijd om 19u op woensdag.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wanneer wel?? Want bij de store van de Webapp staat er wel al een plaatje van de nieuwe IF`s
Dit bedoelde ik dus, Latest Newsfeed!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:19 schreef Tim86 het volgende:
Links in het menu kan je gewoon klikken op Match History voor die wedstrijden. Als je klikt op Achievements staat de datum ook achter iedere achievement, dus dan heb je alles toch?
Gewoon voor 150 erop, kijken wat er gebeurt danquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:11 schreef psychedelicate het volgende:
Ik heb zoveel kits en badges, volgens mij kan ik hier nog aardig wat coins voor krijgen. Ik zie bijvoorbeeld het thuisshirt van de NY Red Bulls, die doorgaans voor 4k gaat.Helaas ben ik alleen te lui om op te zoeken welke kits hoeveel waard zijn.
En alweer weg..hij had een BIN van 5 miljoenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:12 schreef emokid het volgende:
en de eerste IF Drogba staat al op de market
Heb gewoon 2x Sneijder gekregen. Als die TOTW zou zijn had ik dit nooit gehad. 250k uitgegeven inmiddels aan troep, de volgende 50k plus opbrengsten van packs geef ik uit tijdens dat happy hour gedoe.
Haha ik zag het. Ziek.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:17 schreef Confetti het volgende:
[..]
En alweer weg..hij had een BIN van 5 miljoen
Voor mij is het troep. Alleen IFs tellen, daarom wacht ik ook tot 19.00.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:18 schreef StijnDa het volgende:
Nou niet doen alsof het raar is dat je alleen maar troep uit pakjes krijgt![]()
2 keer Sneijder is volgens mij nog best aardig.
Trouwens he, het verschil tussen IF Villa 89 en IF Villa 90.
IF Villa 89 heeft 2 passing meer dan IF Villa 90![]()
Rest zal wel ergens verborgen zitten.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:27 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik kocht laatst een pakje van 25k met dus zogenaamd 3 rare spelers erin. Zaten er oppeens 8 rare spelers in! Hoe kan dit?
Toch weer 12-20Kquote:
Ja, apart is dat.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:37 schreef Confetti het volgende:
Er zijn nu al een stuk of 8 Villa's maar slechts 1 Drogba op de markt. Ze hebben hem echt ziek rare gemaakt
Z'n stats zijn ook niet verkeerd!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:34 schreef Tim86 het volgende:
Van der Wiel is echt duur zeg..gaat voor 70K+
Hij is een heldquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:38 schreef psychedelicate het volgende:
Zojuist Villa verkocht en IF Benzema (sterker en betere chemistry) voor 165k gekocht. Ik heb veel goede verhalen over hem gehoord, ben benieuwd.
Kunnen overal in zitten, mits goud. Kans dat je er een krijgt is piepklein though.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die IF zitten in de duurste gold pack ?
Nee alleen een RF die op RM staat maar dat kan gewoon .quote:
Je formatie kaarten kloppen niet bij heel veel spelers.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#hXJkkR9abaEq9
Meningen zijn altijd welkom
ja maar dan wordt die donker groen, beter speel je echt de juiste formatie dan wordt die licht groen en dus een hogere chemquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar het was toch zo dat je als bijvoorbeeld met een vier mans verdediging speelt je de spelers ook een andere tactiek kaart kon geven waarbij je 4 defenders gebruikt ?
Mijn Sanchez wordt echt snel moe... Die loopt de helft van de wedstrijd met een lege energie balk ongeveer.quote:
Bij mij niet, scoort met links/rechts.. Rent de hele veld kapot.. Ik hoef hem na 5 wedstrijden pas te wisselenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Mijn Sanchez wordt echt snel moe... Die loopt de helft van de wedstrijd met een lege energie balk ongeveer.
Je hebt ook de 85 versie? Misschien scheelt het als ik hem op RW zet, hij stond nu namelijk op LW. Krasic stond op RW.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bij mij niet, scoort met links/rechts.. Rent de hele veld kapot.. Ik hoef hem na 5 wedstrijden pas te wisselen
Als je Westermann en Geromel omdraait krijg je waarschijnlijk al wat chemistry erbij.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar het was toch zo dat je als bijvoorbeeld met een vier mans verdediging speelt je de spelers ook een andere tactiek kaart kon geven waarbij je 4 defenders gebruikt ?
Was het maar waar.. De 82 versie heb ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je hebt ook de 85 versie? Misschien scheelt het als ik hem op RW zet, hij stond nu namelijk op LW. Krasic stond op RW.
Speelde net trouwens tegen een kerel met Bent, Abonlaghor lennon walcott etc. Gelukkig wel gewonnen maar het blijft lastig...
Liefst alebeiquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat is trouwens beter een Manager met dezelfde nationaliteit als een paar van je spelers of een manager met de tactiek die jij hanteert ?
Nationaliteit en league maakt ook niet uit?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:10 schreef Doublepain het volgende:
Weet iemand trouwens Goedkope IF's?
Maakt niet uit welke positie.. Als het maar geen keeper is.. Heb net 2 gehaald voor 1k...
In de Serie A zijn een hoop goedkope IF's volgens mij...quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:10 schreef Doublepain het volgende:
Weet iemand trouwens Goedkope IF's?
Maakt niet uit welke positie.. Als het maar geen keeper is.. Heb net 2 gehaald voor 1k...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:12 schreef Fenomeno het volgende:
http://oi55.tinypic.com/2dsnu9s.jpg
Zit op phone en kan die img tags niet doen, maar deze gast kon er echt helemaal geen klote van
Ik heb ze ooit ergens besteld, werkte prima, zit alleen op mn telefoon nu en heb link niet bij de hand, als je het morgen nog nodig hebt zal ik dan effe voor je kijkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:09 schreef mr-green het volgende:
Weet iemand waar ik nog psn cards van 20 euro kan kopen (online) ?
Nee, als ze maar 4-3-3 zijn.. 80 Chem vind ik wel genoeg en IF kaarten worden niet zo snel moe.. Handig voor coins verdienenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nationaliteit en league maakt ook niet uit?
Dat doe ik al de hele tijd. Ik heb denk 40 spelers gekocht voor 25-50% van de normale prijs. Ideaal dagje om wat coins te verdienen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:53 schreef Doublepain het volgende:
Dankzij de nieuwe IF's.. Kan ik gewoon Benzema en Robinho halen voor 1k.. Niemand let erop lol
Ja ik ook, al ben ik ook een paar keer de mist in gegaan met spelers. Prijzen zijn zo laag nowadays..quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat doe ik al de hele tijd. Ik heb denk 40 spelers gekocht voor 25-50% van de normale prijs. Ideaal dagje om wat coins te verdienen...
Op ps3 neem ik aan? Op de 360 krijg ik hem echt niet voor meer dan 30k verkocht. Dat is meestal nog steeds 10k winst maar toch...quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:53 schreef Alovenac het volgende:
Eto'o (UP) is er voor 49k uitgegaan vannacht, net zoals eerder deze week. Nu vandaag eens een beetje rondneuzen naar een goedkope 4-3-3 Pique
.
Jep, PS3 inderdaadquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Op ps3 neem ik aan? Op de 360 krijg ik hem echt niet voor meer dan 30k verkocht. Dat is meestal nog steeds 10k winst maar toch...
quote:There are two happy hours for this week:
UK Monday 7 pm- 7.30 pm GMT
North america 9 pm- 9.30pm ET
Geinig teampje, lijkt een beetje op mijn spaanse team maar die heb ik verkocht. Ik vond Jesus Navas ook erg fijn spelen op de RW positie.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:20 schreef mash_ het volgende:
mijn team na een weekje sleutelen![]()
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#cHaX9mMObaEwC
Nu kaka en ronaldo nogMaar dat gaat nooit gebeuren.
Ik heb Jesus Navas wel gehad. Maar kon niks goed doen bij mijquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:20 schreef Tobi-wan het volgende:
Dit vind ik op EA forums. Ik ga zo even de podcast luisteren om het zeker te weten.
[..]
[..]
Geinig teampje, lijkt een beetje op mijn spaanse team maar die heb ik verkocht. Ik vond Jesus Navas ook erg fijn spelen op de RW positie.
Geen tweede team erbij? En heb je alles nog kunnen verkopen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:20 schreef mash_ het volgende:
mijn team na een weekje sleutelen![]()
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#cHaX9mMObaEwC
Nu kaka en ronaldo nogMaar dat gaat nooit gebeuren.
Nee heb geen tweede team meer. Naja heb nog een Nederlands team wat nog maar voor 3kwart gevuld isquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:29 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Geen tweede team erbij? En heb je alles nog kunnen verkopen?
Prima, ik heb nu ook alle IF's die jij had op Douglas na, dus team vult zich lekker.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee heb geen tweede team meer. Naja heb nog een Nederlands team wat nog maar voor 3kwart gevuld isMaar dat was sowieso meer voor offline te spelen.
En ja heb alles kunnen verkopen.
Netjes. Ik moet hem ook nog even in 4-3-3 kopenquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:10 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Prima, ik heb nu ook alle IF's die jij had op Douglas na, dus team vult zich lekker.
Zojuist maar even een Pique in de juiste formatie voor 19k aangeschaft.
De prijzen die Tobi-wan noemt zijn gemiddelden. Dus kan best zijn dat er mensen zijn die hem inderdaad verkopen voor 130k, en dat er gasten zijn die geen idee van de waarde hebben en hem verkopen voor 200c of zelfs discarden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:39 schreef psychedelicate het volgende:
Right, maar als ik op de market kijk zie ik 'm niet voor minder dan 130k.
Jep, daar heb ik hem dus ook voor gehaaldquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Netjes. Ik moet hem ook nog even in 4-3-3 kopen
Dat team wil ik ook welquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:23 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik ga echt zo slecht vandaag. Al m'n passes komen gewoon niet aan. Waar ik normaal gesproken die bal er makkelijk in schiet scoor ik opeens geen fuck meer... Echt zwaar frustrerend dit!
Speel ik net tegen iemand met dit team:
IF Villa IF Benzema
IF Özil
IF Ribery IF Diarra IF Jesus Navas
IF Abidal IF Puyol IF Pique IF Ramos
IF Casillas
Sta ik de hele wedstrijd met 2-0 voor, krijg ik in de laatste 30 minuten nog even 4 tegendoelpunten. Echt ongelooflijk dit...
Ja maar om daar tegen te spelen is toch een stuk minder leuk. Ik begon zo goed, snelle combinaties, vroege voorsprong. Maar als je dan ziet dat Puyol met 69 mijn Eto'o eruit rent met 91 pace... dan is de lol er wel vanaf.quote:
ja ik ken het.. Zo had ik laatst ook een wedstrijd tegen zo`n team met if messi en If ronaldo en weet ik veel wie nog meer.. duurste team waar ik ooit tegen gespeeld had. Verlor met 5-4 door 2 afstand schoten van kaka die er invlogen. Ook zo kut. Was nog met mijn eredivisie teamquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja maar om daar tegen te spelen is toch een stuk minder leuk. Ik begon zo goed, snelle combinaties, vroege voorsprong. Maar als je dan ziet dat Puyol met 69 mijn Eto'o eruit rent met 91 pace... dan is de lol er wel vanaf.
ps3 beginnen ze rond de 8000.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:56 schreef GuRBuH het volgende:
Ik heb zo'n 4-3-3 kaartje voor spelers, ik vind er alleen maar 3 terug op de market. Ik vind het lastig om er een goede prijs op te plakken. Ideen?
Ik heb er echt al minstens 10x Robinho gehaald. Zet hem er altijd op voor 2500 - 3500 BIN.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:33 schreef Dudeweiser het volgende:
zojuist 2x Robinho opgepikt voor 650 en 950 coins
ns kijken of ik er winst op kan pakken
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:54 schreef Rijstbal het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/72371748
;d
maar ik heb er dus niet een gigantische miskoop van gemaaktquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb er echt al minstens 10x Robinho gehaald. Zet hem er altijd op voor 2500 - 3500 BIN.
Waarom zijn er in vredesnaam zo weinig Motta's op de auction... Ik ga echt geen 200k neerleggen voor hem. Dan houd ik bijna niets meer over.
Nee zeker niet. Ik koop heel vaak spelers voor 650, dan zet ik ze er op voor 1000 - 1500 bin, easy money... maar Robinho is helemaal top. Vooral als die nog een goede formatie heeft. Soms moet je nog even LF > LW veranderen maar die kaartjes zijn 150 coins. Het hoeft niet persee maar het is wel aantrekkelijker om hem dan te kopen als de formatie bij de positie past.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar ik heb er dus niet een gigantische miskoop van gemaaktze staan er beide op voor 3500 BIN dus ik ben benieuwd
oke, het zijn beide LF's dus als ze niet verkocht worden gooi ik er wel een LF>LW overheenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:27 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Ik koop heel vaak spelers voor 650, dan zet ik ze er op voor 1000 - 1500 bin, easy money... maar Robinho is helemaal top. Vooral als die nog een goede formatie heeft. Soms moet je nog even LF > LW veranderen maar die kaartjes zijn 150 coins. Het hoeft niet persee maar het is wel aantrekkelijker om hem dan te kopen als de formatie bij de positie past.
Dat wordt een pittige schorsingquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:16 schreef psychedelicate het volgende:
Kut, sta ik 2-0 voor, krijgt mijn Kakį 300 gele kaarten. Irritante bug waardoor de scheids een speler oneindig lang kaarten geeft.
Ik maak altijd twee teams aan. Ik heb dus meestal zoiezo 22 spelers. Je kan ze dan bij elkaar op de bank zetten. Ik heb twee nieuwe teams gemaakt zal ze later deze week wel hier opgooien. Tipje van de sluier: (BBVA)quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:27 schreef Tobi-wan het volgende:
Met hoeveel fitness blijven jullie eigenlijk online wedstrijden doen? Zelf zet ik ze al op de bank als ze onder de 90 zitten.
Ja ik heb ook twee teams, die zitten bij elkaar op de bank. Maar m'n 2e team heeft echt een kut verdediging... daarmee ga ik dus nog niet online...quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:34 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Ik maak altijd twee teams aan. Ik heb dus meestal zoiezo 22 spelers. Je kan ze dan bij elkaar op de bank zetten. Ik heb twee nieuwe teams gemaakt zal ze later deze week wel hier opgooien. Tipje van de sluier: (BBVA)
Ik zorg altijd dat het tweede team ook goede spelers heeft. Mijn eerste team is overigens wel een stuk beter. Tipje van de sluier (IF Ozil)quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja ik heb ook twee teams, die zitten bij elkaar op de bank. Maar m'n 2e team heeft echt een kut verdediging... daarmee ga ik dus nog niet online...
zeg ik geen nee tegen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:16 schreef druide het volgende:
Vandaag loopt mijn xbox live gold account af. Enige vrijwilligers die ter ere van deze speciale dag voetballes willen krijgen (op de xbox)?
Nee 85.!quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Die van 86? Mijn team is ook niet slecht ik heb hier volgens mij nog wel ergens een plaatje tussen staan. Zit nu beetje te twijfelen wie ik eerst moet halen, wil heel graag Di Natale IF maar IF Motta past echt perfect in mijn team. Om mijn 2e team in orde te maken heb ik eigenlijk die IF Mexes en IF Balzaretti nodig.
De favoriete opstelling blijft hetzelfde hoor als je de positie verandertquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kut heb ik Farfan van een RW naar een RM veranderd en nu kan ik er weer een nieuwe tactiek kaart voor kopen
Ik had een opstelling die bij hem paste als Aanvaller maar hi jstaat bij mij RM zodoende.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De favoriete opstelling blijft hetzelfde hoor als je de positie verandert
Zei toch dat benzema een held isquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:16 schreef psychedelicate het volgende:
Onderhand heeft mijn nieuwe IF Benzema er al 8 doelpunten uit 4 wedstrijden in liggen. Ronaldo staat op 34 uit 31. IF Abidal speelt ook weer heerlijk, nu alleen nog IF Ramos of IF Alves zien te krijgen.
handelenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:23 schreef mash_ het volgende:
Ik heb nu 45K. Het moet 70 worden ofzo. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
59e min ben ik echt slecht inquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:32 schreef psychedelicate het volgende:
Inderdaad, 25k is op de 59th met een beetje geluk in een half uur of minder te doen, hoewel ik wel steeds vaker hoor de market redelijk dood is.
Robben is geen duitser...quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:23 schreef StijnDa het volgende:
Duitsland als je Robben en Ribéry kan betalen
Nederland. Robben, IF lens, babel, elia als wingersquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:21 schreef Fenomeno het volgende:
Ik heb nu brazil als national team maar dat is kut, fabiano is om de 3 wedstrijden geblesseerd en echt een goeie vervanger in de spits is er niet, welk land past goed bij een 4-3-2-1 systeem?
Zat zelf aan spanje, duitsland of evt. Engeland te denken
Ff kijken of ik een betaalbare IF lens kan vinden, op de ps3 kost die een godsvermogenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nederland. Robben, IF lens, babel, elia als wingers
Ja, alleen IF vlaar voor mathijsen. Heit heeft ook een IF btwquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:43 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ff kijken of ik een betaalbare IF lens kan vinden, op de ps3 kost die een godsvermogen
Wie heb je als verdedigers?
Bouma mathijssen heitinga greg?
Aardig goed team zoquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:29 schreef Tobi-wan het volgende:
Met Eto'o, Hernanes, Thiago Silva, Lścio en Stankovic om hem heen is Motta volgens mij wel echt de ideale middenvelder voor mijn team.
[ afbeelding ]
FUT FTW!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:42 schreef OmniRocket het volgende:
Ik heb de OP aangepast op de FOK!Wiki.
Jep, PS3 inderdaad.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:40 schreef Tobi-wan het volgende:
Op de PS3 neem ik aan? Op de 360 haal ik hem soms voor 700 ofzo...
Ik vind het maar kut dat de markt zo is ingestort, de manier waarop ik m'n coins binnenhaal werkt zo niet echt. Mensen halen gewoon veel minder spelers.
Zeker weer xbox?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:08 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik vind FUT niks meer aan, stuur me even een pm als je een van mijn spelers wil hebben
Mijn duurste spelers zijn:
-Ibrahimovic
-Pato
-Robinho
-Thiago Silva
-Chielinni
-Buffon
-Cm Cambassio
-De Ceglie
-RB Zanetti
Ik wil ze wel hebben. PS3?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:08 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik vind FUT niks meer aan, stuur me even een pm als je een van mijn spelers wil hebben
-Ibrahimovic
-Pato
-Robinho
-Thiago Silva
-Chielinni
-Buffon
-Cm Cambassio
-De Ceglie
-RB Zanetti
Ligt er aan waar de speler staat.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:36 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb mijn CM Ibrahimovic op de auction gezet. Al 3 mensen die willen traden, denk dat ik de prijs nog hoger doe de volgende keer ±D
Trouwens, ik wil een speler in mijn reserve team wat meer chemistry geven maar heb geen zin om een 4-3-3 kaart te kopen. Als ik een 4-3-1-2 of 4-3-2-1 kaart koop krijgt hij dan ook een beetje chemistry? En met 5-3-2?
Haha ja dat is wel slim om dat er even bij te zetten. Hij staat CM. Ben er wel al achter dat 5-3-2 niet werktquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:53 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Ligt er aan waar de speler staat.
Die andere twee geven gewoon donker groen schoentje.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ja dat is wel slim om dat er even bij te zetten. Hij staat CM. Ben er wel al achter dat 5-3-2 niet werkt
xbox oder ps3?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:08 schreef Tito_Makani het volgende:
-Ibrahimovic
-Pato
-Robinho
-Thiago Silva
-Chielinni
-Buffon
-Cm Cambassio
-De Ceglie
-RB Zanetti
Ik vond zlatan persoonlijk fijner dan milito, maar dat ligt ook aan je speelstijl denk ikquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:27 schreef Tobi-wan het volgende:
Net even iemand gesproken op EA forums, ik denk dat ik m'n team een beetje ga aanpassen, hierboven staat nog een plaatje. als je wilt zien hoe het er nu uitziet.
Di Natale - UP Ibrahimovic of Milito - Krasic
IF Totti - IF Motta - IF Hernanes
IF Balzaretti - Chiellini - Lucio - Maicon
Julio Cesar.
Eto'o is in z'n eentje voorin gewoon niet sterk genoeg. Denk trouwens dat ik voor Milito ga. Is ook beter voor de chemistry met Motta.
Ik ga ze gewoon allebei even uitproberen. Maar qua chemistry past Milito wel beter.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:32 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik vond zlatan persoonlijk fijner dan milito, maar dat ligt ook aan je speelstijl denk ik
Daar moet ik zelf nog even achterkomen. Ik koop zo UP Ibra en dan ga ik ze gewoon allemaal even uitproberen.quote:
Ja, kan goed dat jij hem wel fijn vind spelen. Bij mij deed hij echt niks goedquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Daar moet ik zelf nog even achterkomen. Ik koop zo UP Ibra en dan ga ik ze gewoon allemaal even uitproberen.
Mooi team!quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:09 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb mijn team nu ook redelijk compleet... ik wacht alleen nog op een IF LAHM ooit
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#i6iCyf4NbaEN3
dudequote:Op vrijdag 1 april 2011 14:09 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb mijn team nu ook redelijk compleet... ik wacht alleen nog op een IF LAHM ooit
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#i6iCyf4NbaEN3
Thanks!quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dude
wat een ongelooflijk episch team
hoe speelt die robben van 89???quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:34 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Thanks!
Ik had eerst ook nog Gomez IF maar die speelde haast nooit... Ik ben nu nog aan het sparen voor Ribeiry IF...
Ik had altijd de "niet IF" Robben en die vond ik altijd al heel goed spelen. Deze Robben heb ik net via de webapp aangeschaft en nog niet mee gespeeld.quote:
CAM naar CM is erg duur, vandaar de hogere prijsquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:41 schreef Tobi-wan het volgende:
Ibrahimovic verkocht voor 42k, voor xbox is dat geen misselijke opbrengst
Balzaretti is wel nog steeds aan de hoge prijs, volgens mij was die gister nog goedkoper...
Ja maar als je het zelf doet kan je er nog steeds wel winst op maken. Vooral laat op de avond kan je wel eens voor 6k een CAM > CM kaartje scoren. Maar ik begrijp ook wel dat iemand er zoveel voor wil betalen. Vooral als je ook nog opzoek bent naar een speler voor 4-3-3 opstelling is het wel lekker.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
CAM naar CM is erg duur, vandaar de hogere prijs
En dan ook nog eens de SIF hebbenquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:00 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik had altijd de "niet IF" Robben en die vond ik altijd al heel goed spelen. Deze Robben heb ik net via de webapp aangeschaft en nog niet mee gespeeld.
Jij hebt dan ook een team met 3 nepverdedigersquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:40 schreef emokid het volgende:
Ziek team van jpg97. Werd al ingemaakt door hem met zn iets mindere Bundesliga, tegen dit team maak ik helemaal geen kans.
Laatste 2 potten die we hebben gespeeld heb je 1x tegen mijn LIGA BBVA team gespeeld en daarna tegen mijn Bundesliga Team.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:45 schreef emokid het volgende:
Heb in mijn betere dagen wel gewonnen van jpg97, en van jou ook.850k was mijn rijkste moment in UT, voor ik pakjes ging kopen. Helaas geen miljonair geweest.
Ik ben benieuwd... ik probeerde de afgelopen dagen wat spelers uit mijn LIGA BBVA te verkopen maar ik kreeg ze niet kwijt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan ook nog eens de SIF hebben
De IF is al een god en scoort met de meest moeilijke geplaatste schoten, de SIF scoort volgens mij echt uit iedere hoek
Wat is daar het praktisch nut van?quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:52 schreef Tobi-wan het volgende:
Dan ga je met een kut team online spelen, maar als je dan verliest dan ga je lekker tijd rekken.....
Ja ik snap het ook niet.... Die kerel had geen speler boven de 80, 0 chemistry... toen ik 4 doelpunten voor stond ging die eerst 3x op start drukken daarna alleen maar tijd rekken. Leuke halve finale.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je verveelt niet alleen jezelf, maar ook een ander
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:24 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik vind dit trouwens de slechste Fifa soundtrack in jaren, wat een kutnummers![]()
gelukkig kan je je eigen muziek opzetten
Mee eens ja, maar dat proces is al jaren bezig. Vroegah was het zo vet..Rockafella Skank enzoquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:24 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik vind dit trouwens de slechste Fifa soundtrack in jaren, wat een kutnummers![]()
gelukkig kan je je eigen muziek opzetten
Klopt ja, en blur bij 98, 2000 had ook vette soundtarck met o.a. robbie williams en reel big fish, daarna nog een keer een liedje van de gorillaz, en daarna ben ik tot fifa 09 overgestapt op PESquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mee eens ja, maar dat proces is al jaren bezig. Vroegah was het zo vet..Rockafella Skank enzo
Ligt aan het moment in de wedstrijd en de nemer, als het een belangrijke pingel is (bijv. bij een 2-2 stand in blessure tijd) dan gaat hij sneller dan bij 5-0 voorsprong.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:17 schreef Tito_Makani het volgende:
Is het mijn verbeelding of beweegt dat pijltje een stuk sneller nu met penalties?
Ja, echt zonde..iets teveel van het goede deze FIFA, maar toch zit er wel nog steeds een stijgende lijn in. Die lobs van vorig jaar waren kinderlijk eenvoudig, net als pingpong, zoiets zit er nu niet in. Enige waar iets op gevonden moet worden zijn idd het giga voordeel van de beuknegers en pace abusers. Als ik simpel denk moet je dan dus zorgen voor een betere AI voor de verdediging en zorgen dat de beuknegers, net als in het echt, gewoon minder wendbaar zijn, waardoor je er met een Messi gebruik/misbruik van kan maken omdat je veel sneller draait.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:16 schreef Fenomeno het volgende:
Ik erger me trouwens steeds meer aan dat fysiek zo belangrijk is in deze fifa, net verloren van 11 PL negers en spierbundels
Aah, het is me ook wel eens opgevallen maar heel snel weer vergeten, mooi bedacht is dat door EAquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:19 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ligt aan het moment in de wedstrijd en de nemer, als het een belangrijke pingel is (bijv. bij een 2-2 stand in blessure tijd) dan gaat hij sneller dan bij 5-0 voorsprong.
Betere AI mag sowieso wel imo, vooral backs lopen totaal verkeerd soms, maar goed, dat is waarschijnlijk ook het moeilijkste te programmeren aan het hele spel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, echt zonde..iets teveel van het goede deze FIFA, maar toch zit er wel nog steeds een stijgende lijn in. Die lobs van vorig jaar waren kinderlijk eenvoudig, net als pingpong, zoiets zit er nu niet in. Enige waar iets op gevonden moet worden zijn idd het giga voordeel van de beuknegers en pace abusers. Als ik simpel denk moet je dan dus zorgen voor een betere AI voor de verdediging en zorgen dat de beuknegers, net als in het echt, gewoon minder wendbaar zijn, waardoor je er met een Messi gebruik/misbruik van kan maken omdat je veel sneller draait.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mee eens ja, maar dat proces is al jaren bezig. Vroegah was het zo vet..Rockafella Skank enzo
Realistisch? Ja.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:42 schreef Stuurver het volgende:
Blessure systeem mogen ze ook wel veranderen.
Ik vind het zo nep dat je speler van een klein tikje geblesseerd kan raken en als hij na de wedstrijd 5 wedstrijd geblesseerd is dan moet die speler van het veld afgedragen worden met een brancar en niet eerst nog even de wedstrijd afmaken.
Vond ik wel altijd goed aan PES dat je ook online blessures hebt die de wedstrijd voor die spelers beeindigen
Toernooien spelen en meer geld verdienen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb inmiddels 100% chemie , 5 sterren met me eerste team en van elke positie die betaalbaar is heb ik de beste voor mijn competitie what now to do ?
Als ik een voetbal sim speel wil ik wel realisme en dan zouden minder goede spelers die normaal altijd wissel staan ook vaker gebruikt moeten wordenquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Realistisch? Ja.
Verschrikkelijk irritant? Ja.
Uhuh nou die toernooien ik heb 2keer de 2e ronde bereikt ,quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:49 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Toernooien spelen en meer geld verdienen.
Veel meer kan je in FUT niet bereiken of doen
Dan moet je eerst beginnen met H2Hquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Uhuh nou die toernooien ik heb 2keer de 2e ronde bereikt ,
Ik vind het jammer dat ze bij fut als je online speelt totaal niet meer kijken naar hoe goed je bent in fifa zo als bij de normale online potjes daar krijg je rustig de tijd om in het niveau te groeien en bij Fut helaas niet ik heb wel eens gehad dat ik na 20 min 3-0 achter stond .
Ik wil gewoon lekker kunnen spelen, dat van die penalties vind ik mooi, maar als ik vecht voor de gelijkmaker en mijn beste spits wordt lullig geblesseerd waardoor ik hem moet wisselen, dan word ik zeker boosquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:50 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Als ik een voetbal sim speel wil ik wel realisme en dan zouden minder goede spelers die normaal altijd wissel staan ook vaker gebruikt moeten worden
Wat ?quote:
Head to head, gewoon online matches. Dan word je ingedeeld bij niveau en krijg je makkelijkere tegenstander geloof ikquote:
Wel een hoop gedoe in ieder geval, moet ik allemaal zilveren spelers kopen om op de bank te zetten. Hopen dat ik aan die 4 sterren kom dan... Heb bijna geen spelers onder de 83...quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:35 schreef Erik1991 het volgende:
Met dat nieuwe 4000-coins toernooi kun je de komende tijd ook makkelijk wat geld bij verdienen (max 4 sterren).
Gewoon gouden kopen voor 300. en daarna discarten. dan maak je nog winst ook. en je hoeft ze niet allemaal te verkopen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wel een hoop gedoe in ieder geval, moet ik allemaal zilveren spelers kopen om op de bank te zetten. Hopen dat ik aan die 4 sterren kom dan... Heb bijna geen spelers onder de 83...
Deze week uit gekomen..quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:19 schreef Stuurver het volgende:
Bestaat er een IF Drogba? Hij heeft dit hele seizoen nog geen echt goede wedstrijd gespeelt
Daar zit iedereen ook over te zeiken. Hij speelde met Ivoorkust tegen een of ander klein kut landje waar hij twee keer tegen scoort en gelijk krijgt hij een IF. Maar dat doen ze alleen zodat mensen meer pakjes gaan kopen in Engeland. It's all about the money...quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:19 schreef Stuurver het volgende:
Bestaat er een IF Drogba? Hij heeft dit hele seizoen nog geen echt goede wedstrijd gespeelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |