PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
quote:The TOTW for this week has a slighht twist to it given the International break and a host of qualifier matches taking place. Have a look below to see who stood out and got themselves counted in the TOTW.
GK; Cech (Chelsea, 84 >> 86)
RWB; Wiel (Ajax, 77 >> 80)
CB; Mexes (Roma, 79 >> 82)
CB; Subotic (Dortmund, 78 >> 82)
CM; Witsel (Standard Liege, 75 >> 80)
CM; Parker (West Ham, 78 >> 83)
CDM; Motta (Inter, 81 >> 83)
CAM; Van Der Vaart (Spurs, 85 >> 87)
ST; Klose (Bayern Munich, 83 >> 85)
ST; Villa (Barcelona, 88 >> 89)
ST; Drogba (Chelsea, 88 >> 89)
Subs:
GK; Camp (Notts Forest, 72 >> 74)
LWB; Balzaretti (Palermo, 77 >> 80)
LM (LB); Kobiashvili (Hertha BSC, 71 >> 74)
CM; Petrov (Aston Villa, 80 >> 82)
RW; Rommedahl (Olympiakos, 72 >> 74)
ST; Uche (Real Zaragoza, 77 >> 81)
ST; Salihi (Rpaid Wien, 68 >> 74)
FUT Web App Link; http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#iRHIZj1ibaEgn
As normal, these players will be in packs from 6pm UK time on Wednesday evening.
In Form, de zwarte kaarten die elke week worden uitgebracht. Permanent verbeterde versies van kaarten, zijn vaak duurder en zeldzamer.quote:
Thnx voor de uitleg.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:04 schreef emokid het volgende:
[..]
In Form, de zwarte kaarten die elke week worden uitgebracht. Permanent verbeterde versies van kaarten, zijn vaak duurder en zeldzamer.
Weinig kansquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:59 schreef emokid het volgende:
Hoop dat de Jumbo's vandaag wel 15k zijn ipv 25k.. en anders Premium Gold Packs, gezien ik daar al mijn IFs uit getrokken heb. Kan ongeveer 52 pakjes kopen. Geen Villa of Drogba betekent stoppen.
All in dus.
Met ronaldo is het jammer dat je dan een spaans team moet maken, ik vind de meeste goede spelers daar te iel. Met drogba had ik een heel Ivoriaans team gemaakt waarbij de verdediging bijna alleen uit zilver's bestond en de keeper ook. Maar met dat team was het wel leuk spelen! mooie fel gele shirtjes met rood! if toure als cam gemaakt en if doumbia of if gervino ernaast was wel leuk spelen!quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:20 schreef emokid het volgende:
Je moet begrijpen dat een type Drogba met 87(!!) Pace gewoon een tank met een v8 motor is. Hij is al bijna onmogelijk van de bal te krijgen vanwege zijn kracht en met al dat snelheid kun je het al helemaal vergeten. Beste speler uit het spel vind ik, samen met Ronaldo.
ja idd, las hier een tijd terug dat de geniale acties van messi niet te evenaren zijn met een controller, wel een goede opmerking!quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:26 schreef emokid het volgende:
Die iele spelers zijn moeilijk om mee te spelen in FIFA. Met een Samba achterin kun je Messi in feite al stoppen puur als je er al tegenaan gaat lopen.
neequote:Op woensdag 30 maart 2011 17:32 schreef mash_ het volgende:
Zijn de nieuwe IFs al te vinden in die pakjes?
Altijd om 19u op woensdag.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wanneer wel?? Want bij de store van de Webapp staat er wel al een plaatje van de nieuwe IF`s
Dit bedoelde ik dus, Latest Newsfeed!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:19 schreef Tim86 het volgende:
Links in het menu kan je gewoon klikken op Match History voor die wedstrijden. Als je klikt op Achievements staat de datum ook achter iedere achievement, dus dan heb je alles toch?
Gewoon voor 150 erop, kijken wat er gebeurt danquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:11 schreef psychedelicate het volgende:
Ik heb zoveel kits en badges, volgens mij kan ik hier nog aardig wat coins voor krijgen. Ik zie bijvoorbeeld het thuisshirt van de NY Red Bulls, die doorgaans voor 4k gaat.Helaas ben ik alleen te lui om op te zoeken welke kits hoeveel waard zijn.
En alweer weg..hij had een BIN van 5 miljoenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:12 schreef emokid het volgende:
en de eerste IF Drogba staat al op de market
Heb gewoon 2x Sneijder gekregen. Als die TOTW zou zijn had ik dit nooit gehad. 250k uitgegeven inmiddels aan troep, de volgende 50k plus opbrengsten van packs geef ik uit tijdens dat happy hour gedoe.
Haha ik zag het. Ziek.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:17 schreef Confetti het volgende:
[..]
En alweer weg..hij had een BIN van 5 miljoen
Voor mij is het troep. Alleen IFs tellen, daarom wacht ik ook tot 19.00.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:18 schreef StijnDa het volgende:
Nou niet doen alsof het raar is dat je alleen maar troep uit pakjes krijgt![]()
2 keer Sneijder is volgens mij nog best aardig.
Trouwens he, het verschil tussen IF Villa 89 en IF Villa 90.
IF Villa 89 heeft 2 passing meer dan IF Villa 90![]()
Rest zal wel ergens verborgen zitten.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:27 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik kocht laatst een pakje van 25k met dus zogenaamd 3 rare spelers erin. Zaten er oppeens 8 rare spelers in! Hoe kan dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |