SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door OmniRocket op 01-04-2011 12:12:04 ]
Nog even wat op vinden hoe ik het handiger neer kan zetten...quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:44 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb per ongeluk op het 2de doelpunt gestemd toen ik de goals wou bekijken
Ik vind in de meeste gevallen mijn eigen goals trouwens mooier...
Misschien het stem-gedeelte even in een spoiler zetten, zodat je eerst rustig alles kunt bekijken en vervolgens er voor kiest om de spoiler te openen en de keuze te maken!?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:00 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Nog even wat opvinden hoe ik het handiger neer kan zetten...
Yeah, en je kunt maar 5 uploads per game (FIFA10, FIFAWC, FIFA11, etc) doen...quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:23 schreef Tim86 het volgende:
Blijft jammer dat er altijd maar een deel van de aanval wordt opgeslagen. Een mooie solo kan je nooit uploaden want dan heb je alleen het laatste deel maar
Geen idee. Ik speel het op de 360.quote:
Geen idee, niet gezien, maar ik snap sowieso niet waarom er niet veel nauwer wordt samengewerkt met dit soort zaken tussen EA en Youtube enzo...quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:47 schreef DutchSL het volgende:
Ik bedoel als je een goal upload naar EA, dat je dan via de PC kunt inloggen op je Fifa center of hoe heet het en ze daar kan downloaden naar je PC.
Weet niet, ik load nooit goals up, maar lijkt mij een logische feature.
Als ik wist hoe dan had ik het gedaanquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:01 schreef emokid het volgende:
Beter had je van al deze .flv'tjes een compilatie gemaakt op YouTube.
Ik zou wel tegen een ander hebben gespeeld dan jij speelde toch op de x360 en ik op de ps3.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Dat ben ik! Als je een beter team hebt dan ik heb ik waarschijnlijk van je gewonnen, van slechtere teams verlies ik altijd!
Ik wist trouwens niet dat ik hieraan meedeed, ik ga voor de volgende maand even een mooi doelpuntje neerzetten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |