Ik vrees dat hij zichzelf bedoeltquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie mono wil meenemen voor dat trio![]()
Huppel, wat denk je ervan? Jij, ik, monstercock?
Welke?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:52 schreef Samzz het volgende:
Ah, verrek. Ik heb nu pauze en m'n liedje komt zo langs
Kan je die uitstellen, koelkast?
Er zijn pics. Hij heeft geen monstercock.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:53 schreef Samzz het volgende:
Van wat ik me herinner, heeft hij niet eens zo''n monsterlijke cock
Ghehe wat hij heeft is geen monstercock hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij zichzelf bedoelt
Ja, die herinner ik mequote:Op woensdag 30 maart 2011 12:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er zijn pics. Hij heeft geen monstercock.
Heb jij gescharreld met mono? Nee toch? Je bedoelt de flippiefoto he? Zeg dat je die bedoelt!quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:53 schreef Samzz het volgende:
Van wat ik me herinner, heeft hij niet eens zo''n monsterlijke cock
Ahwquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:54 schreef Driepink het volgende:
zo.. beetje jammer dit
een keiharde nee
Smakkelijkquote:
Mijn NEEEEEEEEEE was meer over de pics van monoquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
mijn laatste post + laatste post vorige topic
oh gelukkig!quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn NEEEEEEEEEE was meer over de pics van mono
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daarna nog die van apocalypticaquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast, kan je een keer unforgiven van metallica laten horen en dan die van waar ze het gejat hebben?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
oh gelukkig!
Ik heb ze niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja daar had ik het ook overquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:01 schreef Driepink het volgende:
ik had het in die spoiler dus over de pics van samzz
\
Kwaliteit was echt te slecht, ik moet nog een nieuwe vinden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waarom is 'op je ballen naar de wallen' eruit?
Ik had het kunnen zingen (als ik kon zingen that is) ik zit nu nog onder de blauwe plekken van het weekendquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Lekkere plaat!
Ik kan je die van mono wel toesturen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:01 schreef Driepink het volgende:
ik had het in die spoiler dus over de pics van samzz
\
Ik zeg doen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan je die van mono wel toesturen.
Ik zag hem ook opeens voorbij komen jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg doen.
Die foto van mono en kieron en dan vooral de kontjes van mono en kieron staat op mn facebook. Ik heb mono erin getagd. Mono: Ja nu kan mijn oma het ook zien
Kusje op je traumaquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zag hem ook opeens voorbij komen ja
Mono had laatst een poepfoto op zijn faceboek. Kwam zijn vader hem vragen of het er af mocht ivm dat de hele familie het kon zienquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg doen.
Die foto van mono en kieron en dan vooral de kontjes van mono en kieron staat op mn facebook. Ik heb mono erin getagd. Mono: Ja nu kan mijn oma het ook zien
JIJ HEBT DIE FOTO GEMAAKT, dat is het ziekste!quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kusje op je trauma![]()
Ik heb het live gezien, dat was nog vele malen erger![]()
Dat geloof ik jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kusje op je trauma![]()
Ik heb het live gezien, dat was nog vele malen erger![]()
Klinkquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mono had laatst een poepfoto op zijn faceboek. Kwam zijn vader hem vragen of het er af mocht ivm dat de hele familie het kon zien
Sterker nog. Beiden monobipsfoto's zijn gemaakt door mijquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
JIJ HEBT DIE FOTO GEMAAKT, dat is het ziekste!
Ik bedoel die foto jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij gescharreld met mono? Nee toch? Je bedoelt de flippiefoto he? Zeg dat je die bedoelt!
Kikkersquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:21 schreef Watertornado het volgende:
Huppel wat stijgt mijn waardering voor jou alwéér een kikkersprong!
Ik schrok al!quote:
Even terug lezenquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
mijn laatste post + laatste post vorige topic
Ben er werkelijk doodsbang voorquote:
quote:Me: Thank you for calling [mobile carrier's name]. How can I help you?
Customer: Yeah, I have an issue with my iPhone.
Me: I will be happy to help you. What is the issue with your iPhone?
Customer: Its just that when I turn it on, the apple on the screen appears bitten. Is that okay?
herkenbaarquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik had graag willen luisteren naar de radio maar ik heb nu lessaaie les saaie vrouw meh
Eindelijk een lotgenootquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben er werkelijk doodsbang voor![]()
Koelkast vind je deze wel leuk? Appleusersbashen enz!
[..]
Dat had ik van de week ook en toen kreeg ik een whatsapp van Ezechielk. Als hij een wa stuurt hoor ik een rickroll. Dus ik had een nachtmerrie over kikkers die gerickrolld werdenquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Eindelijk een lotgenootIk heb er zelfs nachtmerries over
Sop sop is vergeten erbij te zetten dat het voor mono zijn minipiemel isquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
So_Surreal_Baby
Bericht:
Hehe
Topquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je nummer komt hierna, is dat optijd?
Ja die schijnt aanstekelijk te zijnquote:
Vanavond niet dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die schijnt aanstekelijk te zijn![]()
Morgenochtend weer
Koelkast heeft vanochtend besloten dat ik dagelijks word gebeld voor de lach van de dag ofzo.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:31 schreef dekkered het volgende:
[..]
Vanavond niet dan?
edit: mrogen is de vraag of ik kan luisteren
je hebt vandaag dan ook de lach van de dag gedaan? (die heb ik dan net gemistquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Koelkast heeft vanochtend besloten dat ik dagelijks word gebeld voor de lach van de dag ofzo.
Zaterdagnacht moet ik min of meer verplicht skypen en over vanavond weet ik niks
Rond half 11 was ik de lul jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:33 schreef dekkered het volgende:
[..]
je hebt vandaag dan ook de lach van de dag gedaan? (die heb ik dan net gemist
Toen zat ik net op de scooter onderweg naar school...quote:
Niks gemist johquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:34 schreef dekkered het volgende:
[..]
Toen zat ik net op de scooter onderweg naar school...
Ik moest lachen, hardopquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Patje1987
Bericht:
Oja schenk me
Dan wel hier in de klas, ze lopen hier ruzie te maken over of ze iemand een voldoende of onvoldoende moeten gevenquote:
Hij ging tegen Yvonne in.quote:
* Huppelmuts steekt hand opquote:
mijn docent praat amper nederlandsquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:39 schreef dekkered het volgende:
[..]
Dan wel hier in de klas, ze lopen hier ruzie te maken over of ze iemand een voldoende of onvoldoende moeten geven
Onze nederlands leraar zegt elke keer ehm (in elke zin)quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mijn docent praat amper nederlandsen dat geeft les op een hoge school...
nee dank je.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hooah, net ingeschreven bij Hogeschool Leiden, wie wil me aanraken?
Awesome, dudequote:Op woensdag 30 maart 2011 13:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
quote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Voor Samzz.
Koelkast je weet dat ik anders nooit deze muziek zou aanvragen
Ik zie net dat Hogeschool Leiden helemaal geen bazenstudies heeft. Dus nee.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
Komt omdat ik nu in de ghetto zitquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Echt wel, jij aardt steeds beter in dat boerengat van je!
Biologie is wél baasquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zie net dat Hogeschool Leiden helemaal geen bazenstudies heeft. Dus nee.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Geen idee
Krijg ik jou erbij voor proef?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]! Wie weet. Zes maanden proeftijd heb je.
Jij bent wel heel slecht in versierenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Geen idee
Krijg ik jou erbij voor proef?
Het werkt anders welquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij bent wel heel slecht in versieren
Poeh, dat is wel even een eindje rijdenquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij bent wel heel slecht in versieren
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Poeh, dat is wel even een eindje rijden
[..]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:21 schreef Spouwerranger het volgende:
Net 10 nummers proberen te zoeken in Draakje en ze staan er allemaal niet in
Haha okquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn buurjochie vond dit nummer vreselijk, dus heb ik het aangevraagd!
oh ik hoop wel dat ik dan kan luisterenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga er binnenkort een heel uur mee vullen
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Duurt het zo lang voor je verzoekje komt?
Hij stond eerst op 2, later op 1, maar er zijn te veel mensen. Lijst staat vol tot na 15u, terwijl we om 15u stoppen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Duurt het zo lang voor je verzoekje komt?
Zonder schat, ZONDER!quote:
Wil je die dan?quote:
Schuldigquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:41 schreef ToT het volgende:
HAHAHAHA!!! Roberto Jacketti & the scooters staat al in de queue!
Ja die mag eruitquote:
Jou kennende vast welquote:
Verpest zo'n mooi nummer nou nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:45 schreef djkoelkast het volgende:
derriëre voluntaire?
Vrijwillig anaal?
Mijn frans is niet zo goed, maar daar klinkt het naar.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verpest zo'n mooi nummer nou niet
Die is vast wel aan het werk.quote:
Ga je ook naar een ghetto?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:51 schreef Spouwerranger het volgende:
Moet zo weg. Ik moet een huurcontract ondertekenen, kan dus binnenkort verhuizen
Ik blijf in dezelfde wijk, maar ik woon al in een wijk waar alleen tuig en buitenlanders wonen, dus jaquote:
Tilborreg!quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik blijf in dezelfde wijk, maar ik woon al in een wijk waar alleen tuig en buitenlanders wonen, dus ja
Ik heb er ook al.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb ze wel hoor van mono, maar of jij ze wil
Blij mee?quote:
Faal.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:02 schreef djkoelkast het volgende:
echter huppel ontbreekt in mijn collectie
Volgens mij sta ik er ook niet inquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:02 schreef djkoelkast het volgende:
Houden zoquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:02 schreef djkoelkast het volgende:
Je kan zoveel willenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wil naaktpics van alle dames!
Dit is NIET poing!!quote:
De goede kon ik zo snel niet vindenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit is NIET poing!!
Dit is neppe bagger
Ik ontbreek ook.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:02 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb naaktpics van heel veel mensen op fok
Valsspelertquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
NIET!
Ik heb de pics uit je fobo en fantaseer de naaktheid zelf![]()
Is Popje niet goed genoeg voor je?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wil naaktpics van alle dames!
Wat voor halve man ben jij nou.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Is Popje niet goed genoeg voor je?
Ben het wel een beetje met ragboer eensquote:
Popje vindt dat anders ook leuk hoor, wij delen de collectie naaktpicsquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ben het wel een beetje met ragboer eens
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
NIET!
Ik heb de pics uit je fobo en fantaseer de naaktheid zelf![]()
Meld je aan als dj en verander de muziek zelf.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:28 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Wanneer gaan jullie goede muziek draaien?
Wanneer ga jij goede muziek aanvragen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:28 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Als jij weg bentquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:28 schreef Het_Fenomeen het volgende:
ik luister nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meld je aan als dj en verander de muziek zelf.
Het heeft weinig zin om elke dj af te zeiken!
Zeik dan ook niet. Tieft gewoon op met je geflamequote:
haha oke schoonheidquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeik dan ook niet. Tieft gewoon op met je geflame
Smerig.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
NIET! Ik heb gewoon een rijke fantasie.
Ook mono zijn dirty mind?quote:
Soms gaat ie wel heel ver hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet daar wel om lachen tot nu toe
Erger !quote:
Doe jij zaterdagnacht ook mee?quote:
Jaquote:
Wordt tijd voor een headset danquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik zal er dan ook weer zijn, altijd gezellig
Ik zou bijna zeggen kom hierheen dan doe je gewoon gezellig meequote:
Mja, dat gaat niet lukkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen kom hierheen dan doe je gewoon gezellig mee
Andere keerquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dat gaat niet lukken
Wat een vertieft nummer is ditDat Engelse Duits is echt verschrikkelijk
16 april?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Andere keer![]()
Kwam jij de 16de ook deze kant op?
Ja diequote:Op woensdag 30 maart 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
16 april?
Ik ga kijken, maar ik wil wel graag ja!
Je hebt toch niet echt het idee dat ik nog weet wie er wel of niet komen he?quote:
Natuurlijk welquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die![]()
Gezellig, zie maar.
[..]
Je hebt toch niet echt het idee dat ik nog weet wie er wel of niet komen he?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die![]()
Gezellig, zie maar.
[..]
Je hebt toch niet echt het idee dat ik nog weet wie er wel of niet komen he?
Nodig Juicyhill uitquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk welIk verwacht een welomstcomité van formaat!
Nog groter dan je denktquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk welIk verwacht een welomstcomité van formaat!
Ik heb er heel kansloos een FB event van gemaakt. Puur om overzicht te krijgenquote:
Ghehehehe, ach lekker boeiend, is toch handigquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er heel kansloos een FB event van gemaakt. Puur om overzicht te krijgen
Ik verwacht iemand van 2.10 lang en 3 meter breedquote:
Ja reageer je er ff opquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:01 schreef NBT het volgende:
[..]
Ghehehehe, ach lekker boeiend, is toch handig
Haal zo'n 40 cm van de lengte en wbt de breedte zit je best goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik verwacht iemand van 2.10 lang en 3 meter breed
Naisquote:
OMG slaapspullen meenemen.quote:
Ik hoor naaktpics de 16equote:Op woensdag 30 maart 2011 16:03 schreef NBT het volgende:
[..]
OMG slaapspullen meenemen.Dat heb ik heel niet.
Ja maar jij ging voor een trio met mij en Ez dus dat hoeft niet danquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:03 schreef NBT het volgende:
[..]
OMG slaapspullen meenemen.Dat heb ik heel niet.
Oohwja.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar jij ging voor een trio met mij en Ez dus dat hoeft niet dan
Huppelmutsquote:
Ik geloof dat ik niks te vertellen had en dat NBT en Ez bij mij in bed slapen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:07 schreef Samzz het volgende:
Slaap spullen mee? Komt goed, ik heb een HP en een BB pyjamaHeel stoer.
WTFquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik niks te vertellen had en dat NBT en Ez bij mij in bed slapen.
Mono gaat myraela verkrachten in de schuur op mijn luchtbed, geen idee of die nog goed is trouwens.
Dan kan ik er nog 3 kwijt op de bank (wel meer maar dan wordt het krap)
Nog 1 op een ienieminibank en dan heb ik nog 1 matras over en een fatboy.
Dekens heb ik sowieso een tekort aan net als kussens
Gristenterreur en god beeft.quote:
Jij hebt een pyjama's van Blackberry en Hewlett Packard?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:07 schreef Samzz het volgende:
Slaap spullen mee? Komt goed, ik heb een HP en een BB pyjamaHeel stoer.
Moet kunnen tochquote:
een pyjama's?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij hebt een pyjama's van Blackberry en Hewlett Packard?
Alles Kapotquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb vannacht nog Alles kapot aangevraagd.
Ook speciaal voor jou.
Woeps. Was eerst bezig met een pyjama, later meerdere van gemaakt. En dan vergeet ik een woord weg te halen. Dat is niet zo accuraat van me geweest.quote:
Toen sliep ik.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb vannacht nog Alles kapot aangevraagd.
Ook speciaal voor jou.
Slapen? Wie doet dat nou?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:15 schreef Ragboer het volgende:
Als ik niet aanvraag snachts dan slaap ik gewoon.
Veel geshopt? Koelkast en je ouders nu arm?quote:
Ik.quote:
Nee eigenlijk niet zo veel geshopt, maar wel wat leuke dingetjes gekochtquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Veel geshopt? Koelkast en je ouders nu arm?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:19 schreef Neroje het volgende:
Ok, jij wint...
Ik ga wel een verzoekje plaatsen...
watdan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Goh, toepasselijk nummer voor jou om mee terug te komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |