Ik vrees dat hij zichzelf bedoeltquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie mono wil meenemen voor dat trio![]()
Huppel, wat denk je ervan? Jij, ik, monstercock?
Welke?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:52 schreef Samzz het volgende:
Ah, verrek. Ik heb nu pauze en m'n liedje komt zo langs
Kan je die uitstellen, koelkast?
Er zijn pics. Hij heeft geen monstercock.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:53 schreef Samzz het volgende:
Van wat ik me herinner, heeft hij niet eens zo''n monsterlijke cock
Ghehe wat hij heeft is geen monstercock hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij zichzelf bedoelt
Ja, die herinner ik mequote:Op woensdag 30 maart 2011 12:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er zijn pics. Hij heeft geen monstercock.
Heb jij gescharreld met mono? Nee toch? Je bedoelt de flippiefoto he? Zeg dat je die bedoelt!quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:53 schreef Samzz het volgende:
Van wat ik me herinner, heeft hij niet eens zo''n monsterlijke cock
Ahwquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:54 schreef Driepink het volgende:
zo.. beetje jammer dit
een keiharde nee
Smakkelijkquote:
Mijn NEEEEEEEEEE was meer over de pics van monoquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
mijn laatste post + laatste post vorige topic
oh gelukkig!quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn NEEEEEEEEEE was meer over de pics van mono
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daarna nog die van apocalypticaquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast, kan je een keer unforgiven van metallica laten horen en dan die van waar ze het gejat hebben?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
oh gelukkig!
Ik heb ze niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja daar had ik het ook overquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:01 schreef Driepink het volgende:
ik had het in die spoiler dus over de pics van samzz
\
Kwaliteit was echt te slecht, ik moet nog een nieuwe vinden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waarom is 'op je ballen naar de wallen' eruit?
Ik had het kunnen zingen (als ik kon zingen that is) ik zit nu nog onder de blauwe plekken van het weekendquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Lekkere plaat!
Ik kan je die van mono wel toesturen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:01 schreef Driepink het volgende:
ik had het in die spoiler dus over de pics van samzz
\
Ik zeg doen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan je die van mono wel toesturen.
Ik zag hem ook opeens voorbij komen jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg doen.
Die foto van mono en kieron en dan vooral de kontjes van mono en kieron staat op mn facebook. Ik heb mono erin getagd. Mono: Ja nu kan mijn oma het ook zien
Kusje op je traumaquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zag hem ook opeens voorbij komen ja
Mono had laatst een poepfoto op zijn faceboek. Kwam zijn vader hem vragen of het er af mocht ivm dat de hele familie het kon zienquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg doen.
Die foto van mono en kieron en dan vooral de kontjes van mono en kieron staat op mn facebook. Ik heb mono erin getagd. Mono: Ja nu kan mijn oma het ook zien
JIJ HEBT DIE FOTO GEMAAKT, dat is het ziekste!quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kusje op je trauma![]()
Ik heb het live gezien, dat was nog vele malen erger![]()
Dat geloof ik jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kusje op je trauma![]()
Ik heb het live gezien, dat was nog vele malen erger![]()
Klinkquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mono had laatst een poepfoto op zijn faceboek. Kwam zijn vader hem vragen of het er af mocht ivm dat de hele familie het kon zien
Sterker nog. Beiden monobipsfoto's zijn gemaakt door mijquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
JIJ HEBT DIE FOTO GEMAAKT, dat is het ziekste!
Ik bedoel die foto jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij gescharreld met mono? Nee toch? Je bedoelt de flippiefoto he? Zeg dat je die bedoelt!
Kikkersquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:21 schreef Watertornado het volgende:
Huppel wat stijgt mijn waardering voor jou alwéér een kikkersprong!
Ik schrok al!quote:
Even terug lezenquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
mijn laatste post + laatste post vorige topic
Ben er werkelijk doodsbang voorquote:
quote:Me: Thank you for calling [mobile carrier's name]. How can I help you?
Customer: Yeah, I have an issue with my iPhone.
Me: I will be happy to help you. What is the issue with your iPhone?
Customer: Its just that when I turn it on, the apple on the screen appears bitten. Is that okay?
herkenbaarquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik had graag willen luisteren naar de radio maar ik heb nu lessaaie les saaie vrouw meh
Eindelijk een lotgenootquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben er werkelijk doodsbang voor![]()
Koelkast vind je deze wel leuk? Appleusersbashen enz!
[..]
Dat had ik van de week ook en toen kreeg ik een whatsapp van Ezechielk. Als hij een wa stuurt hoor ik een rickroll. Dus ik had een nachtmerrie over kikkers die gerickrolld werdenquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Eindelijk een lotgenootIk heb er zelfs nachtmerries over
Sop sop is vergeten erbij te zetten dat het voor mono zijn minipiemel isquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
So_Surreal_Baby
Bericht:
Hehe
Topquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je nummer komt hierna, is dat optijd?
Ja die schijnt aanstekelijk te zijnquote:
Vanavond niet dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die schijnt aanstekelijk te zijn![]()
Morgenochtend weer
Koelkast heeft vanochtend besloten dat ik dagelijks word gebeld voor de lach van de dag ofzo.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:31 schreef dekkered het volgende:
[..]
Vanavond niet dan?
edit: mrogen is de vraag of ik kan luisteren
je hebt vandaag dan ook de lach van de dag gedaan? (die heb ik dan net gemistquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Koelkast heeft vanochtend besloten dat ik dagelijks word gebeld voor de lach van de dag ofzo.
Zaterdagnacht moet ik min of meer verplicht skypen en over vanavond weet ik niks
Rond half 11 was ik de lul jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:33 schreef dekkered het volgende:
[..]
je hebt vandaag dan ook de lach van de dag gedaan? (die heb ik dan net gemist
Toen zat ik net op de scooter onderweg naar school...quote:
Niks gemist johquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:34 schreef dekkered het volgende:
[..]
Toen zat ik net op de scooter onderweg naar school...
Ik moest lachen, hardopquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Patje1987
Bericht:
Oja schenk me
Dan wel hier in de klas, ze lopen hier ruzie te maken over of ze iemand een voldoende of onvoldoende moeten gevenquote:
Hij ging tegen Yvonne in.quote:
* Huppelmuts steekt hand opquote:
mijn docent praat amper nederlandsquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:39 schreef dekkered het volgende:
[..]
Dan wel hier in de klas, ze lopen hier ruzie te maken over of ze iemand een voldoende of onvoldoende moeten geven
Onze nederlands leraar zegt elke keer ehm (in elke zin)quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mijn docent praat amper nederlandsen dat geeft les op een hoge school...
nee dank je.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hooah, net ingeschreven bij Hogeschool Leiden, wie wil me aanraken?
Awesome, dudequote:Op woensdag 30 maart 2011 13:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
quote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Voor Samzz.
Koelkast je weet dat ik anders nooit deze muziek zou aanvragen
Ik zie net dat Hogeschool Leiden helemaal geen bazenstudies heeft. Dus nee.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
Komt omdat ik nu in de ghetto zitquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Echt wel, jij aardt steeds beter in dat boerengat van je!
Biologie is wél baasquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zie net dat Hogeschool Leiden helemaal geen bazenstudies heeft. Dus nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |