quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:13 schreef Socios het volgende:
Treinspotten (ook geschikt voor meiden overigens).
Die kende ik nog nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:17 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Doe het dan wel goed:
http://damncoolpics.blogs(...)ircraft-carrier.html
Huh? Sinds wanneer heb je daar een reden voor nodig..?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:18 schreef ShiningStar het volgende:
Bierviltjes verzamelen: heeft ie gelijk ook een reden vaak naar de kroeg te gaan!
*Ook* mooi!quote:
Als ie zich altijd verveelt gaat ie blijkbaar niet/zelden naar de kroeg.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:19 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Huh? Sinds wanneer heb je daar een reden voor nodig..?
Eh.. "alcohol"?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:23 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Als ie zich altijd verveelt gaat ie blijkbaar niet/zelden naar de kroeg.Misschien moet hij er dus wel een reden voor hebben?
Alcohol kan natuurlijk ook als hobby beschouwd worden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:24 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Eh.. "alcohol"?
Reden genoeg al, me dunkt.
Ach, ik zie het meer als een roeping.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:26 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Alcohol kan natuurlijk ook als hobby beschouwd worden.
misschien moet ie vrijetijdswetenschappen gaan studeren?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:03 schreef Kangoeroekaas het volgende:
Ik heb een studiegenootje die beweerd zich altijd te vervelen. Nu is hij bijna jarig, dus met alle jongens en meiden van onze mentorgroep zijn we een lijst met mogelijke hobbies voor hem aan 't maken. (en dan ook echt hobby's die hij leuk vindt en waar je een tijdje mee bezig kan zijn, dus niet theezakjes verzamelen ofzo)
Nog originele ideëen?
Ik wist dat deze reactie zou komenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:13 schreef Socios het volgende:
Treinspotten (ook geschikt voor meiden overigens).
Ik gok op een Gristelijke studievereniging.quote:Op zondag 3 april 2011 10:22 schreef eriksd het volgende:
Studiegroepje - mentor - iets in elkaar knutselen voor jarig studiegenootje.
Praten we hier over hoger onderwijs?
Ja.quote:Op zondag 3 april 2011 10:50 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik gok op een Gristelijke studievereniging.
Zie reactie boven over dat TS wellicht een gristen is.quote:Op zondag 3 april 2011 15:46 schreef miep_miep het volgende:
Hmm, ik dacht net: bijna alle kerels hebben toch seks en uitslapen op zondag als grootste hobby's?
Maar dat zal bij deze wel af vallen dan...
Ah ik doe er al een tijdje aan en ik moet zeggen, het werkt goed!quote:Op zondag 3 april 2011 22:39 schreef miep_miep het volgende:
[..]
Dat heb ik toevallig altijd al een keer willen doen!
Dat dus.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |