als er een boom valt in het bos en er is die niemand die het hoort, maakt ie dan geluid?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar maar hoe doe je dat als je batterij leeg is!
Misschien moet je je moeder even bellen om te klagen dat je je basisopvoeding niet hebt genoten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:07 schreef clevy het volgende:
[..]
als er een boom valt in het bos en er is die niemand die het hoort, maakt ie dan geluid?
Buzz is sowieso een held.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Buzz![]()
Als hij in het spaans schiet is hilarisch.
Nou jongens, stop maar met Dm'en/Pm'en.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:12 schreef L-E het volgende:
Buzz is de nieuwe man in mijn leven. Hij mag weer mee naar bed.
Ik begin wel met krassen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou jongens, stop maar met Dm'en/Pm'en.
Heb jij al gemeld hoe GOED je je voelt?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Da's dit topic toch? Hoe voel je je nu #674
Ik vond hem al verdacht veel op een homo lijken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, die wil helemaal niet dood, dat is gewoon een aandachtshoer.
Het schijnt ondertussen niet meer te levenquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, die wil helemaal niet dood, dat is gewoon een aandachtshoer.
'Net lekker gepoept, voel me heerlijk!'quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij al gemeld hoe GOED je je voelt?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Net lekker gepoept, voel me heerlijk!'
Ik heb je gequote.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
'Net lekker gepoept, voel me heerlijk!'
mijn 1e reactie is "haha, fail!", maar dat vind ik toch niet helemaal gepastquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het schijnt ondertussen niet meer te leven
Vrouwen zijn net varkens.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen dat juist niet deden? Die bloemen of zo?
Ik had gisteren echt lekkere Milka chocolade opquote:
En nu heb je puistjes?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had gisteren echt lekkere Milka chocolade op
Nee, nee gek genoeg nietquote:
Hierop antwoorden dat zelfmoord de oplossing is, wordt vast niet gewaardeerd he?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:30 schreef Lithia het volgende:
Ik begin steeds meer te walgen van de mensheid.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hierop antwoorden dat zelfmoord de oplossing is, wordt vast niet gewaardeerd he?
Dat kunnen ze achteraf zo slecht laten weten. Die vraag blijft die onbeantwoord.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hierop antwoorden dat zelfmoord de oplossing is, wordt vast niet gewaardeerd he?
Daar hebben we toch mediums als Char voor? Of is dat een hoax?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kunnen ze achteraf zo slecht laten weten. Die vraag blijft die onbeantwoord.
Derek Ogilvie.... I see dead people all the timequote:Op woensdag 30 maart 2011 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar hebben we toch mediums als Char voor? Of is dat een hoax?
Dat is zijn spiegel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:40 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Derek Ogilvie.... I see dead people all the time
de swingquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, nee gek genoeg niet
Hij was wel lekker, met biscuitjes
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
Goed zo. Gokken is slecht voor je.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:52 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori bergt krasloten weer op
een beetje gokken in t leven moet soms wel hoor, anders wordt het ook allemaal maar dodelijk saaiquote:
"Kansspelen" was wellicht een betere bewoording geweest.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:55 schreef Memento-Mori het volgende:
een beetje gokken in t leven moet soms wel hoor, anders wordt het ook allemaal maar dodelijk saai
In Ghana neuken zonder condoom. Dat is pas een kansspel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:01 schreef Techno het volgende:
[..]
"Kansspelen" was wellicht een betere bewoording geweest.
Zeker.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
In Ghana neuken zonder condoom. Dat is pas een kansspel.
Je hebt een perskaart met HSDPA?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:32 schreef PeuRac het volgende:
Gratis toegang tot internetik
mn perskaart. Alleen nog wel een half uur wachten tot we naar binnen mogen
Nee, maar met een perskaart krijg je gratis toegang tot WiFiquote:
Doei dan maar.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, maar met een perskaart krijg je gratis toegang tot WiFi
We mogen toch al naar binnen
Je was okay.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:31 schreef Godtje het volgende:
Had ik al verteld dat ik hier over twee dagen heen vlieg?![]()
Wat een heerlijk einde.
http://www.nu.nl/buitenla(...)ens-in-thailand.html
Wel nerdy, zo'n binair telefoonummer.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:04 schreef erik81 het volgende:
haha, zo kansloos is dat, ooit wel zo'n berichtje op RP gehad, ja telefoon stuk sms naar 101010
Mijne ook niet want ik ben altijd de lul die mag komen helpen met aansluiten van de troep op ut nieuwe plekkiequote:
Chocola? Ontaarde moederquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:45 schreef Tally het volgende:
Ik ga krassen want mijn pakketje is er nog niet. Waardoor ik nog geen boodschappen heb kunnen doen en nog geen brood heb kunnen halen.
Alleen een reep chocolade had ik nog in de kast. Die heb ik nu maar opgegeten want ja de parasiet moet iets hebben om te eten
Jaquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:56 schreef Tally het volgende:
[..]
JaEn ik moet er mee stoppen want anders krijg ik nooit anorexia las ik net
Jeetje en dat willen we niet he?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:56 schreef Tally het volgende:
JaEn ik moet er mee stoppen want anders krijg ik nooit anorexia las ik net
quote:
Trek krijg je, honger hebben die kleine negertjes in het zuiden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:58 schreef missbehavin het volgende:
WG hou je mond eens, ik krijg honger
Dan ken je mij nog nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:58 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Trek krijg je, honger hebben die kleine negertjes in het zuiden.
In Limburg hebben ze ook gewoon supermarkten enzo hoor?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:58 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Trek krijg je, honger hebben die kleine negertjes in het zuiden.
Oh hoe slechtquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:59 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Lijkt me dat je weinig moeite zal hebben om een worst te vinden
Iets zuidelijker zus... iets bij de meridiaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
In Limburg hebben ze ook gewoon supermarkten enzo hoor?
quote:
Nu nog stromend water en electriciteit en het zijn net mensen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
In Limburg hebben ze ook gewoon supermarkten enzo hoor?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:01 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hmm ik wil niet weten wat er bruin gekleurd is bij jou
Zolang je maar van de mijne afblijft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |