Jij? Zal die ander dat zelf niet doen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:02 schreef Wicked-Game het volgende:
Damn ik zit gewoon iemands relatie te slopen...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:02 schreef Wicked-Game het volgende:
Jij?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:02 schreef Wicked-Game het volgende:
Ach zij doet het uiteraard zelf...quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij? Zal die ander dat zelf niet doen?
Ja jij sloopt niets dus. Doet ze zelf. Niet druk over makenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:04 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach zij doet het uiteraard zelf...
Even situatie: 4 jaar relatie, zie elkaar alleen in het weekend. Hij kan zijn gevoelens niet kwijt, en vind 1 op 1 lastig. Zij verliefd maar mij tegen gekomen (uberhaupt al fout natuurlijk), en ogen geopend (wist niet dat ze relatie had overigens). Relatie loopt dus niet... en gaat mij adviezen vragen. Ben ik goed in
Enerzijds vind ik het sneu voor haar. Maar die relatie is echt gedoemd te mislukken. Enige wat ik irritant vind dat ik de aanleiding ben voor het ogen openen van haar.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja jij sloopt niets dus. Doet ze zelf. Niet druk over maken
Gewoon lekker je ding doen
Haar probleemquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:06 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Enerzijds vind ik het sneu voor haar. Maar die relatie is echt gedoemd te mislukken. Enige wat ik irritant vind dat ik de aanleiding ben voor het ogen openen van haar.
Maar je hebt wel gelijk...
Ah. Het luisterend oor. Kun je een relatie wel vergeten, je bent nu de friendzone.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:04 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach zij doet het uiteraard zelf...
Even situatie: 4 jaar relatie, zie elkaar alleen in het weekend. Hij kan zijn gevoelens niet kwijt, en vind 1 op 1 lastig. Zij verliefd maar mij tegen gekomen (uberhaupt al fout natuurlijk), en ogen geopend (wist niet dat ze relatie had overigens). Relatie loopt dus niet... en gaat mij adviezen vragen. Ben ik goed in
Je slaat de spijker hier echt volledig op zijn kop! Ze gelooft dat het nog goed komt. Maar aan de andere kant weet ze dat het gedoemd is te mislukken. Hij zit ook in zijn comfortzone met zijn vrienden, voetbal etc. zij reist elke keer 80km naar hem in het weekend (dat al 4 jaar pfff)quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Haar probleemHoe eerder ze er mee kapt hoe meer gezeik het haar scheelt.
Maar vrouwen (ja ja j ik weet het) willen zoiets altijd (nou ja vaak) uitknijpen en er dan zo veel mogelijk hartenleed uithalen in de hoop dat ze het fout hebben
Wil ik ook niet eens, dit is er zo een waar ik overheen wals... dat is ook niet goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah. Het luisterend oor. Kun je een relatie wel vergeten, je bent nu de friendzone.
Heerlijk, zo'n man die zich zo inzet!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:09 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je slaat de spijker hier echt volledig op zijn kop! Ze gelooft dat het nog goed komt. Maar aan de andere kant weet ze dat het gedoemd is te mislukken. Hij zit ook in zijn comfortzone met zijn vrienden, voetbal etc. zij reist elke keer 80km naar hem in het weekend (dat al 4 jaar pfff)
Zij staat het toe. zo simpel is het.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heerlijk, zo'n man die zich zo inzet!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heerlijk, zo'n man die zich zo inzet!
Daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zij staat het toe. zo simpel is het.
Een keertje seks zou nog kunnenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah. Het luisterend oor. Kun je een relatie wel vergeten, je bent nu de friendzone.
Ook al!! Arme WGquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Een keertje seks zou nog kunnenmaar daarna komt ze er achter dat ook dat fout is en ze niet meer dan broedergevoelens voor hem heeft
zonder lul?quote:
"ik dacht dat ik gevoelens voor je had, maar ik zocht gewoon een uitweg uit mijn relatie en dacht dat dit het was. Tot ziens."quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Een keertje seks zou nog kunnenmaar daarna komt ze er achter dat ook dat fout is en ze niet meer dan broedergevoelens voor hem heeft
Je had toch onderhand al een relatie met die ene meid?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:14 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Denk we gaan nog gezellig terrasje doen, dampende sex hebben... ga je mij broer noemen!![]()
Onderhand is geen relatie vriendquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je had toch onderhand al een relatie met die ene meid?
Dus dat mag niet eens dan
Een uitweg? 1 sms en het is gebeurd.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
"ik dacht dat ik gevoelens voor je had, maar ik zocht gewoon een uitweg uit mijn relatie en dacht dat dit het was. Tot ziens."
Jij bent geen vrouw.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een uitweg? 1 sms en het is gebeurd.
ex woont alweer bijna een jaar met haar uitweg samenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
"ik dacht dat ik gevoelens voor je had, maar ik zocht gewoon een uitweg uit mijn relatie en dacht dat dit het was. Tot ziens."
Hoe is het aan de andere kant van de wereld?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hiermee de pijn kon verzachten. Maar het maakt het alleen maar moeilijker. Sorryquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH NOT!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nope en ga ook niet meer deze trip.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe is het aan de andere kant van de wereld?Nog naar Borneo geweest?
Oke. Wat staat er nog wel op het programma?quote:
Get a hint!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:20 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH NOT!
Maar Godtjequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Get a hint!
Je kan mij wel blijven stalken maar zoals ik al zei in die sms DAT KIND IS NIET VAN MIJ! YOU CAN KEEP IT!
Eerlijk? Geen idee.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Wat staat er nog wel op het programma?
Waar zit je nu ook weer? Maleisië toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eerlijk? Geen idee.
Vlieg over twee dagen naar thailand maar het staat onder water daar. Misschien heel snel weer weg.
Geen idee wat ik dan moet doen.
Het hele weer is van slag in de buurt sinds de Tsunami.
Maleisie ja. Ook al veel regen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar zit je nu ook weer? Maleisië toch?
Wel jammer dat het weer je reis zo in de war schopt.
Maar ik ben toch je zonnetje.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maleisie ja. Ook al veel regen.
Wil eindigen met zon als het maar eventjes mogelijk is. Een maand op het strand zonder zon is ook niks.
Hmmm... Misschien is het een optie om terug te gaan naar Cambodja of iets in die buurt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maleisie ja. Ook al veel regen.
Wil eindigen met zon als het maar eventjes mogelijk is. Een maand op het strand zonder zon is ook niks.
Jamaar, je weet nu toch wel dat mijn DM een beetje stuk is? Het werkt met een ingebouwde vertraging van ongeveer 36 uur.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik was je laatst aan het DP'en DM'en en toen was je net als de zon hier opeens weg!
Al gekeken. Ook regen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Misschien is het een optie om terug te gaan naar Cambodja of iets in die buurt.
Oh geen idee. Ik ben er niet vaak genoeg. Hoe communiceren mensen dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Jamaar, je weet nu toch wel dat mijn DM een beetje stuk is? Het werkt met een ingebouwde vertraging van ongeveer 36 uur.
Mail, SMS of minder digitaal per post!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh geen idee. Ik ben er niet vaak genoeg. Hoe communiceren mensen dan?
Mail is traag, sms te duur en snailmail geen optie.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:32 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Mail, SMS of minder digitaal per post!
PMquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mail is traag, sms te duur en snailmail geen optie.
Een duif blijkt nogal snel te zijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mail is traag, sms te duur en snailmail geen optie.
Misschien zijn we rijp voor de volgende stap Godt. Laten we gaan bellen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh geen idee. Ik ben er niet vaak genoeg. Hoe communiceren mensen dan?
Telefoon ligt boven op te laden. Dat is eigenlijk wat mijn telefoon constant doet. Briljant stukje techniek van Apple. Ze gaan nooit stuk omdat ze altijd moeten opladen en dus stil liggen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien zijn we rijp voor de volgende stap Godt. Laten we gaan bellen.
Ik heb sinds kort de iphone van Zus: herkenbaar. Hij moet, zonder overdrijven, elke nacht aan de oplader.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Telefoon ligt boven op te laden. Dat is eigenlijk wat mijn telefoon constant doet. Briljant stukje techniek van Apple. Ze gaan nooit stuk omdat ze altijd moeten opladen en dus stil liggen.
Beetje debet aan alle smartphone's.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort de iphone van Zus: herkenbaar. Hij moet, zonder overdrijven, elke nacht aan de oplader.
Overdag niet? Lucky you!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort de iphone van Zus: herkenbaar. Hij moet, zonder overdrijven, elke nacht aan de oplader.
Zo smart zijn ze dus niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:36 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Beetje debet aan alle smartphone's.
Heel smart! 100 euro om hem te laten vervangen. Na twee jaar zijn ze dood en laat dat nou even goed uitkomen! Kan je gelijk de nieuwe halen.quote:
is er buiten iets te beleven dan?quote:
Ik heb even flink gehuild, en nu ga ik weer verder met mijn leven.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Frisse neus, en even lekker je zinnen verzetten.
Het scheelt al een hoop als je overbodige zaken die op de achtergrond draaien uitschakeld.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:39 schreef Godtje het volgende:
Heel smart! 100 euro om hem te laten vervangen. Na twee jaar zijn ze dood en laat dat nou even goed uitkomen! Kan je gelijk de nieuwe halen.
Dat vind ik ook. Kom maar vast terug.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:41 schreef Godtje het volgende:
Ik niet. Ik blijf droog binnen.![]()
Kan gewoon beter in Nederland zijn.
Kan wel eens lekker zijn!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb even flink gehuild, en nu ga ik weer verder met mijn leven.
Zoals wat?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Het scheelt al een hoop als je overbodige zaken die op de achtergrond draaien uitschakeld.
Het scheelt vooral veel als je hem niet neemt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Het scheelt al een hoop als je overbodige zaken die op de achtergrond draaien uitschakeld.
hoe zet je die dan uitquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Gebruik je G3 b.v. continue? Nee? Uitzetten. En zo zijn er meer dingen, genoeg van die tweakguides op internet te vinden.quote:
Oh, dat bedoel je. Die zet ik ook uit als ik 'm niet gebruik.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Gebruik je G3 b.v. continue? Nee? Uitzetten. En zo zijn er meer dingen, genoeg van die tweakguides op internet te vinden.
Als een Iphone zelfde werkt als de ipad snel dubbelklik op de home knop. Dan zou je een taskmanager zien.quote:
Je bent veel te ver om nu nog met nieuwe dildo's in het fontanelletje van de baby te drukken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:44 schreef Tally het volgende:
Ik ga zo maar weer eens languit op de bank liggen filmpje kijken.
Ik wacht op een pakjeEn die gasten zeggen nooit hoe laat ze komen
Dat. En verder zie bijvoorbeeld: http://www.iphoneclub.nlquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:46 schreef Wicked-Game het volgende:
Als een Iphone zelfde werkt als de ipad snel dubbelklik op de home knop. Dan zou je een taskmanager zien.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent veel te ver om nu nog met nieuwe dildo's in het fontanelletje van de baby te drukken.
Dat pakje heeft dus geen haast.
Dat is niet waar sting het over heeft.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:46 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als een Iphone zelfde werkt als de ipad snel dubbelklik op de home knop. Dan zou je een taskmanager zien.
Die dildo's koop ik gewoon in de winkel die bestel ik niet via internet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent veel te ver om nu nog met nieuwe dildo's in het fontanelletje van de baby te drukken.
Dat pakje heeft dus geen haast.
En ik was niet op zoek naar tips hoor. Ik weet hoe het kreng werkt en daar dat soort tips gaat de bruikbaarheid weer naar beneden. Blijft dus schipperen met kut opties.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat. En verder zie bijvoorbeeld: http://www.iphoneclub.nl
Ik heb nog wel een 6210i voor je. Die hoef je maar eens in de twee weken op te laden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:49 schreef Godtje het volgende:
En ik was niet op zoek naar tips hoor. Ik weet hoe het kreng werkt en daar dat soort tips gaat de bruikbaarheid weer naar beneden. Blijft dus schipperen met kut opties.
De batterij voor 20 euro laten vervangen zoals hier zou al een betere optie zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een 6210i voor je. Die hoef je maar eens in de twee weken op te laden.
Ach je zit nu dicht bij de bron waar de eifoons vandaan komenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
De batterij voor 20 euro laten vervangen zoals hier zou al een betere optie zijn.
Die 6210i heeft nog steeds de originele batterij en dat gaat prima.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:51 schreef Godtje het volgende:
De batterij voor 20 euro laten vervangen zoals hier zou al een betere optie zijn.
Stuur hem naar apple voor onderzoek.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Die 6210i heeft nog steeds de originele batterij en dat gaat prima.
Dat went. Het is net het leven.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |